فشار به مجید جلالی برای شکایت از محمد دادکان : حرف  های محمد دادکان در برنامه  ...



مجید جلالی , فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی , محمد دادکان

حرف  های محمد دادکان در برنامه  گفت و گوی ویژه خبری شبکه 2 درباره حاضرین در دیدار با وزیر ورزش و لفظ او درباره حضور لمپن ها و دلال ها در این جمع واکنش های تندی به همراه داشته است. بسیاری از نزدیکان به دادکان هم دیگر حرفی در حمایت از او نمی زنند. صادق درودگر از نزدیکان به دادکان در این باره از او گلایه کرده است و بزرگترهایی چون قاسمپور هم می گویند این حرف چون درباره نیمی از اعضای حاضر در جلسه گفته شده و مصداقی برایش نیامده توهینی است به همه حاضرین در جمع.

 

آنها خواهان شفاف سازی دادکان در این باره  شدند اما همیشه در این وقت ها هیجان بیشتری از سوی تعدادی از اعضای کانون به خرج داده می شود. نادر فریادشیران دستیار محمد مایلی کهن و همبازی دادکان یکی از این تندروهاست. او می گوید:«اگر دادکان عذرخواهی کند ایرادی ندارد . البته او می تواند اسم این دلالها یا لمپن ها را بگوید. مثلا بگوید من اما باید حرمت مربیان بزرگی مثل حبیبی ، صباغ ، سه برداران ، صالح نیا ، کاشانی و دیگر افتخارات فوتبال ایران حفظ شود.»

او ادامه می دهد:«الان خواسته ما برخورد با آقای دادکان است. آقای جلالی شما که رئیس کانون مربیان هستی باید از طریق کانون جلوی این توهین را بگیری. باید از ایشان شکایت کنی تا اسنادش برای دلال بودن نیمی از آن جمع را رو کند. باید بفرمایند چه کسانی دلال هستند یا لمپن.اگر نیم توانی این کار را بکنی پس بهتر است از کانون استعفاء بدهی و بروی.»

جلالی پیشتر هم بحران هایی از این دست را در کانون داشته. بعد از ماجرای معروف موتورگازی ها هجمه ای علیه او راه افتاد و فشار بسیاری را تحمل کرد و حالا به نظر می رسد باز شرایطی مشابه را در پیش دارد. جلالی اما همیشه نشان داده معتدل تر از این حرفهاست و معمولا سعی می کند اختلافاتی از این دست را با کدخدامنشی حل کند.

 

 

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : فشار به مجید جلالی برای شکایت از محمد دادکان