فریدون زندی کجاست؟! : فریدون زندی 34 ساله شده. چند ماهی از تولد 34 سالگی او ...


فریدون زندی 34 ساله شده. چند ماهی از تولد 34 سالگی او می گذرد و در این مدت کمتر رسانه ای خبری از او منتشر کرده است. روزنامه تماشا: فریدون زندی 34 ساله شده. چند ماهی از تولد 34 سالگی او می گذرد و در این مدت کمتر رسانه ای خبری از او منتشر کرده است. آخرین اخبار از فریدون زندی برمی گشت به روزهای پایانی فصل گذشته لیگ 2 قطر که او همراه الاهلی به قهرمانی رسیدند و به سوپرلیگ قطر صعود کردند. او پس از چند ماه استراحت بین دو فصل، حالا همراه الاهلی در مسابقات پیش فصل شرکت می کند.

فریدون زندی , فریدون زندی من اومدم خوش اومدم کلیی , فریدون زندی من اومدم خوش اومدم کلیپ

الاهلی هفته گذشته در جام شیخ جاسم با لخویا بازی کرد. دیداری که لخویا توانست 3-2 برنده بازی باشد. زندی در این بازی برای تیمش یک پاس گل داشت اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. سباستین سوریا مهاجم مشهور لخویا در این بازی برای تیمش گل زد.

تا شروع مسابقات سوپر لیگ قطر هنوز زمان زیادی مانده است. مسابقات 23 شهریور آغاز می شود و الاهلی در هفته ابتدایی مسابقات باید با الغرافه بازی کند. الاهلی به عنوان قهرمان لیگ دسته دو قطر این بار با میلان ماچالا روی نیمکت سرمربیگری و فریدون زندی در ترکیب نیم نگاهی هم به کسب رتبه های بالای جدول دارد. زندی 34 سال و 4 ماه سن دارد و شاید این آخرین فصل بازی فریدون زندی باشد.


ویدیو : فریدون زندی کجاست؟!