فریبا: تعویض‌های خوبی مقابل السد انجام دادیم :         گل تیم قطری عجیب و ...



 

 

 

انجام پایان نامه , انجام میدم , فریبا نادری

 

گل تیم قطری عجیب و غریب بود

فریبا: تعویض‌های خوبی مقابل السد انجام دادیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای حفظ توپ، کادر فنی استقلال تعویض‌های خوبی را در دیدار با السد انجام داد.

بهتاش فریبا درباره بازی روز گذشته استقلال مقابل السد قطر عنوان کرد: دیروز در کل بازی بدی نبود. ما در طول هفته تمریناتی که داشتیم، بیشتر دنبال این بودیم تا کنترل وسط زمین و کناره های تیم السد را در اختیار بگیریم و تا حدود زیادی هم موفق شدیم.

وی افزود: ما حتی تا قبل از اینکه دروازه‌مان باز شود موقعیتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم طبیعی بود که وقتی یک گل زده بودیم بازیکنان عقب نشینی کنند البته این خواسته مربیان استقلال نبود و مدام هم کنار زمین فریاد می‌زدیم که عقب نیایند. تعویض هایی که انجام دادیم برای حفظ توپ و در اختیار داشتن مالکیت بازی بود و موفق هم بودیم.

فریبا درباره گلی که استقلال مقابل السد دریافت کرد، گفت: این یک گل عجیب و غریبی بود. سانتری که انجام شد به پای یکی از بازیکنان خودمان خورد و گرنه اگر سانتر معمولی بود طالب لو توپ را مهار می‌کرد. مسلما از نتیجه کسب شده راضی نیستیم. در خانه باید 3 امتیاز را می گرفتیم.

مربی تیم استقلال در خصوص درگیری بازیکنان به خصوص فرهاد مجیدی با بازیکنان السد، تصریح کرد: عرب ها استاد جنگ روانی هستند و ما نباید خودمان به آن دامن می زدیم. این مسئله تمرکز تیم را بهم زد. فرهاد مجیدی چون خودش زبان عربی را بلد بود می گفت آنها از کلمات خوبی استفاده نمی‌کردند. ما هر چقدر هم کنار زمین داد زدیم که آرام باشند، اما این درگیری تمام نشد. البته فقط مجیدی نبود، برهانی و منتظری هم در این جریانات بودند.

فریبا در مورد شرایط آینده استقلال در لیگ قهرمانان گفت: ما باید بیشتر کار کنیم و تیم خوبی داریم. استقلال به لحاظ دوندگی کم نیاورد. در جنگ تن به تن موفق بودیم. به هر حال امتیازهای خانگی مهم است. خوشبختانه بازی دو تیم دیگر همگروه ما هم با تساوی تمام شد تا امتیازها تقسیم شود


ویدیو : فریبا: تعویض‌های خوبی مقابل السد انجام دادیم