فرکی: هر آمدنی رفتنی دارد : سرمربی سپاهان گفت: هر آمدنی رفتنی دارد اما مهم ...


سرمربی سپاهان گفت: هر آمدنی رفتنی دارد اما مهم این است که خوش بدرقه باشیم که البته حسن باشگاه سپاهان این است که در سخت‌ترین شرایط از حاشیه دور است. خبرگزاری فارس: حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان از هفته اول لیگ برتر اظهارداشت: ابتدا باید در مورد عنوان بهترین مربی لیگ صحبت کنم که این عنوان بخاطر زحمت تمام مجموعه تیمی بود که به بنده تعلق گرفت.

وی در مورد تغییر و تحولات ایجاد شده در سپاهان گفت: خلیلیان خیلی زحمت کشید و دوست خوب من بود و حتی کمک کرد که به اصفهان بیایم، امروز هم می‌بینیم که بی سر و صدا از سپاهان رفت حالا هم باقریان دوست من است.

فرکی گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و مهم این است که خوش بدرقه باشیم، حسن باشگاه سپاهان این است که در سخت‌ترین شرایط از حاشیه دوری می‌کند حتی در مورد خود من هم در فصل گذشته این اتفاق افتاد و بنده در همان هفته‌های اولیه جایگزین کرانچار شدم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چه بازیکنی در پست هافبک دفاعی این تیم بازی خواهد کرد گفت: چند بازیکن مد نظر داشتیم که نشد در خدمت آنها باشیم اما برای فصل جدید از کریمی، موسایوف و سرلک استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند این تغییرات به تیم لطمه خواهد رد، گفت: تعصب خلیلیان زبان‌زد بوده و او همیشه از ما حمایت می‌کند از این بابت خیالتان راحت باشد.

فرکی در پایان در مورد گلرهای این تیم گفت: هر دروازه‌بانی که بهتر باشد بازی می‌کند و سیستم چرخشی در سپاهان وجود ندارد.


ویدیو : فرکی: هر آمدنی رفتنی دارد