فروش 19 میلیون Galaxy S III در تابستان : سامسونگ که در طول سه ماهه ابتدایی ...


سامسونگ که در طول سه ماهه ابتدایی سال موفقیت زیادی کسب کرد برای فروش 19 میلیون دستگاه گوشی Galaxy S III برنامه ریزی کرده است.‌ دنیای اقتصاد: سامسونگ که در طول سه ماهه ابتدایی سال موفقیت زیادی کسب کرد برای فروش 19 میلیون دستگاه گوشی Galaxy S III برنامه ریزی کرده است.‌

 سامسونگ هنوز اطلاعات و عملکرد مالی خود را در طول سه ماهه دوم سال منتشر نکرده، اما اطلاعاتی مبنی بر درآمد 9/5 میلیارد دلاری فصل دوم سال برای سامسونگ منتشر شده است.

 این شرکت کره‌ای انتظار دارد میزان درآمدش در طول سه ماهه سوم سال 2012 با 36 درصد رشد همراه باشد.این شرکت ظاهرا در طول سه ماهه دوم سال 50 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته و انتظار دارد سود این شرکت در طول تابستان با افزایش دو برابری به 87/3 میلیارد دلار برسد. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که روی یک مدل جدیدتر و حتی بزرگ‌تر تبلت گالکسی نوت کار می‌کند.

مشتریان سامسونگ گالکسی نوت دو دسته هستند، عده‌ای از صفحه نمایش 3/5 اینچی این تبلت راضی هستند و عده‌‌ای دیگر چنین تصوری ندارند. اما اکنون سامسونگ گفته است که این صفحه نمایش در مدل جدید گالکسی نوت به 5/5 اینچ افزایش خواهد یافت.

سامسونگ علاوه بر این گفته است که گالکسی نوت جدید از پردازشگر قوی‌تری برخوردار خواهد بود و دوربین آن نیز ارتقا پیدا کرده است، به طوری‌که به جای دوربین هشت مگاپیکسلی دوربین 12 یا 13 مگا پیکسلی روی آن نصب خواهد شد.

البته شرکت سامسونگ در خصوص زمان ورود این تبلت جدید به بازار اظهار نظری نکرده است.         


ویدیو : فروش 19 میلیون Galaxy S III در تابستان