فروش کلیه محصولات رز چوب با 10 درصد تخفیف : شرکت رز چوب از سال 1384 فعالیت ...


شرکت رز چوب از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه دکوراسیون داخلی با کادری مجرب و آموزش دیده و ماشین آلات روز اروپا آغاز به کار نموده است. فروش کلیه محصولات mvm و چری , فروش محصولات ایران خودرو با نرخ صفر درصد , فروش محصولات ایران خودرو

از تاریخ 5/9/92 لغایت 20/9/92

کلیه محصولات رز چوب با 10 درصد تخفیف به فروش میرسد


بدیهی است مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نمی گردد

2سال گارانتی – 10 سال خدمات – اقساط 3 ماهه

رز چوب – انتخاب خوب


خدمات رز چوب:

رز چوب همواره در تولید به ارتقای کیفیت محصولات خود می اندیشد و با بهره گیری از توان تولید کنندگان مواد اولیه درجه یک خارجی و ایرانی شامل ام دی اف، یراق آلات، جکها، محصولاتی با کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد و گواه ما هزاران مشتری خوب این شرکت در سراسر ایران می باشد .

رز چوب به سبب اطمینانی که به تولیدات خود دارد کلیه محصولات خود را به مدت 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات عرضه می نماید و کلیه هزینه های حمل و نصب رایگان می باشد.

فروش محصولات سایپا , فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو , فروش اقساطی محصولات ایران خودرو


فروش کلیه , فروش محصولات پارس خودرو , فروش اینترنتی محصولات سایپا


درباره رز چوب:
شرکت رز چوب از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه دکوراسیون داخلی با کادری مجرب و آموزش دیده و ماشین آلات روز اروپا آغاز به کار نموده است.

محل کارخانه این شرکت در کیلومتر 45 جاده امام رضا (ع) (خاوران) در زمینی به مساحت 4500 متر و 2000 متر سالن تولید و اداری واقع در شهرک صنعتی علی آباد در حال فعالیت و تولید نیازهای هموطنان عزیز می باشد.

تولیدات این شرکت شامل انواع تختهای تاشو دیواری (کم جا) میز کامپیوتر، انواع کمدهای ریلی، ویترین، تختهای دو طبقه، سرویسهای جوان در طرحها و رنگهای مختلف مطابق با سلیقه مشتریان گرامی می باشد.

فروش اقساطی محصولات سایپا , شرایط فروش محصولات ایران خودرو , فروش محصولات


اطلاعات تماس:

فروشگاه مرکزی : دلاوران ، تقاطع چهارراه آزادگان ، پلاک 452

تلفن تماس: 6-77188533


پیروزی ، خیابان اول نیروی هوایی ، پلاک 101
تلفن تماس: 77406036



ویدیو : فروش کلیه محصولات رز چوب با 10 درصد تخفیف