فروش قصر رویایی بزرگترین تاجر عروسکهای باربی +تصاویر : این خانه زیبا به طرز ...



این خانه زیبا به طرز عجیبی شبیه خانه رویایی باربی در انیمیشن های متفاوت است. علت آن هم کاملا مشخص است چون صاحب این خانه بزرگترین تاجر فروشنده عروسک باربی است.

این عمارت زیبا واقع در کالیفرنیا به قیمت 10 میلیون دلار به فروش رسید این در حالی است که مالک آن قصد داشت از سال 2010 آن را به فروش برساند و مبلغ اعلام شده از سوی وی 14.995 دلار بوده است. اما بحران اقتصادی امریکا او را به مبلغی بسیار کمتر از خواسته اش راضی کرد.

تصاویر رویایی گل فروش , تصاویر رویایی , بزرگترین الماس سبز جهان تصاویر

این خانم مسئول خط تولید باربی در سال 1982 بود. او با تفکر خلاقانه اش انقلابی در فروش این عروسک معروف که اکنون گفته میشود سمبل کشور امریکاست بوجود آورد تا بازار فروش این عروسک بازاری جهانی و داغ شود.

ایده او این بود که عروسک معروف در بسته بندی با لباسهای گوناگون مناسب موقعیتهای مختلف به بازار عرضه شود.

زیر نظر رهبری او فروش بیشتر شد و او توانست در سال 1997 بازار جهانی را به دست گیرد . وی قبل از ورودش به دنیای اسباب بازی فروشنده لوازم آرایشی و در یک مدت کوتاه نیز هنرپیشه بود.

وی در سال 2000 از کارخانه جدا شده است.خانه رویایی او دارای 6 اتاق خواب و 10 حمام است و شامل استخر، حیاط بزرگ درختکاری شده، سالن ورزش، پارکینگ بسیار بزرگ و حتی سالن بازی است.

آنچه این خانه را از دیگر خانه ها مجزا میکند دکوراسیون صورتی رنگ بعضی از اتاقهاست که واقعا ذهن بیننده را به سوی انیمیشن های داستانی میکشاند./گروه خبری پرداد

بزرگترین سرقت های الماس در جهان تصاویر , تصاویر فروش دختر ایزدی در عربستان , مکانهای رویایی برای پیشنهاد ازدواج تصاویر

بزرگترین الاغ دنیا متعلق به یک زن تصاویر , فروش همسر جوان به قیمت 73 هزار دلار تصاویر , حادثه آتش سوزی برج طاووس بزرگترین برج گیلان تصاویر

رویایی ترین خانه های جهان تصاویر , رویایی ترین تصاویر , بچه پولدارهای فخر فروش اصفهان تصاویر

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر


ویدیو : فروش قصر رویایی بزرگترین تاجر عروسکهای باربی +تصاویر