فروش فوق‌العاده آلبوم جدید ادل در روز اول : دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان ...


دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان «25» از 20 نوامبر به بازار موسیقی عرضه و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد. خبرآنلاین: دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان «25» از 20 نوامبر به بازار موسیقی عرضه و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد.

آلبوم تازه خواننده بریتانیایی ادل به نام «25» در روز نخست عرضه به بازار موسیقی آمریکا با استقبال خوب هواداران روبه‌رو شد، به گونه‌ای که 900 هزار نسخه از آن در فروشگاه آی‌تیونز به فروش رسید. خبرگان صنعت موسیقی پیش‌بینی می‌کنند که این آلبوم در مدت یک هفته 2.5 میلیون نسخه فروش داشته باشد و رکورد فروش گروه انسینک را بشکند.  گروه موسیقی انسینک برای مدت زمانی طولانی رکورددار فروش بیش‌ترین آلبوم موسیقی در یک هفته بوده است.

آمار فروش آلبوم جدید متالیکا , آلبوم جدید محسن چاوشی , آلبوم جدید احسان خواجه امیری

انسینک سال 2000 اولین آلبوم خود به نام «No Strings Attached» را به بازار عرضه کرد، و دو میلیون و 416 هزار نسخه از این آلبوم در مدت زمان یک هفته به فروش رساند.

قبل از عرضه آلبوم «25» به بازار موسیقی آمریکا، گزارش شده بود که 3.6 میلیون نسخه فیزیکی از این آلبوم در میان فروشندگان توزیع شده است. براساس پیش‌بینی‌ها در هفته نخست عرضه 1.5 میلیون نسخه فیزیکی و 1 میلیون نسخه دیجیتال آلبوم (یعنی در مجموع 2.5 میلیون نسخه) فروخته خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا «25» می‌تواند بیش از 2.5 میلیون نسخه در هفته اول فروش داشته باشد؟ و آیا این فروش بالا در هفته‌های دوم و سوم هم تکرار خواهد شد یا نه؟ شاید در نهایت «25» تبدیل به نخستین آلبومی شود که فروش میلیونی خود را پس از هفته اول همچنان ادامه می‌دهد.

«21» نام آلبوم قبلی ادل است که در مجموع 24 هفته غیرمتوالی در صدر جدول 200 آلبوم پرفروش بیلبورد ایستاده بود. این بیشترین هفته‌های صدرنشینی یک خواننده زن در بیلبورد است. آلبوم «21» بیش از 11 میلیون نسخه در آمریکا فروش داشت.


ویدیو : فروش فوق‌العاده آلبوم جدید ادل در روز اول