فروش فوری محصولات گروه سایپا تا آخرین روز سال : فروش فوری محصولات گروه سایپا ...



فروش فوری محصولات سایپا , فروش محصولات سایپا , فروش اینترنتی محصولات سایپا

فروش فوری محصولات گروه سایپا تا آخرین روز سال

مدیربازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی از فروش فوری محصولات این گروه تا روزهای پایانی سال خبر داد. حسن فروزانمهر گفت: گروه سایپا تا آخرین روز کاری سال 91 فروش محصولات خود را ادامه خواهد داد و خودرو مشتریان را به آنان تحویل می دهد.

 حسن فروزانمهر گفت: گروه سایپا تا آخرین روز کاری سال 91 فروش محصولات خود را ادامه خواهد داد و خودرو مشتریان را به آنان تحویل می دهد.

فروزانمهر در خصوص سبد محصولات فروش این گروه افزود شرایط فروش فوری اکثریت خودروهای سواری و سبک تجاری این گروه در حال حاضر جاری می باشد و گروه سایپا به منظور آرامش خاطر مشتریان خود و  استفاده از محصولات در ایام عید نوروز اقدام به ادامه تولید و فروش تا روز 28/12/91 خواهد نمود.

به گفته وی شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا  نیز هم اکنون جاری بوده و مشتریان می توانند از این فرصت استثنایی استفاده نمایند. همچنین صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی به منظور خرید خودروهای شرکت سایپا و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به قوت خود باقی است.

هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir   و یا نمایندگی مجازگروه سایپا در سراسر کشور  اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند./باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران



ویدیو : فروش فوری محصولات گروه سایپا تا آخرین روز سال