فروش فله‌ای برچسب‌های تقلبی برای انواع پیراهن! : مردمی وقتی می‌خواهند لباس ...



انواع محصولات برای فروش در سایت , انواع مدل پیراهن مردانه برای دخترا , همه چیز برای فروش

مردمی وقتی می‌خواهند لباس بخرند نگاه‌شان به کیفیت لباس نیست، فقط مارک را می‌بینند و در واقع این مردم هستند که باعث می‌شوند انواع پوشاک تولید داخل با نصب برچسب هایی که قیمت بسیار پایین دارند، فروش بالایی داشته باشند.

در این زمینه رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: کسی با این موضوع برخورد نمی‌کند و تولید داخل با نصب مارک یا همان برچسب تقلبی روی یقه لباس به قیمت چند برابری فروخته می‌شود.

جواد درودیان با بیان اینکه شاهدیم برخی تولیدات داخلی پوشاک با برچسب‌های تقلبی به عنوان برند‌های اروپایی به فروش می‌رسند، اظهار کرد: مرجع یا نهاد خاصی با این موضوع برخورد نمی‌کند و این در حالی است که برچسب‌ها و مارک‌های مختلف در مغازه‌هایی که لوازم جانبی پوشاک به فروش می‌رسد به وفور یافت می‌شود که این مشکل در همه حوزها وجود دارد.

وی ادامه داد: لباس‌های ایرانی با برچسب‌های آمریکایی یا اروپایی عرضه می‌شود و قیمت بالایی دارد.

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان درباره‌ اختلاف قیمت یک نوع پیراهن در مناطق مختلف شهر گفت: بعضا شاهدیم یک پیراهن در مغازه‌های پایین شهر 80 هزار تومان ولی همان پیراهن در مغازه‌های بالای شهر حدود 150 تا200 درصد گران‌تر عرضه می‌شود که این کاری غیرقانونی است.

درودیان در عین حال تاکید کرد: مغازه های بالای شهر به دلیل هزینه بالا در اجاره و دیگر هزینه های جانبی، قیمت کالاهای خود را چندین برابر گران‌تر به فروش می رسانند ولی این موضوع قانونی نیست.

وی گفت: سازمان حمایت نرخ سودی را برای تولید‌کننده معین کرده و تولید‌کننده نیز 13 تا 15 درصد سود به مغازه‌دار می‌فروشد و مغازه‌دار نیز باید 20 درصد برای خود منظور کرده و آن را به دست مصرف‌کننده نهایی بدهد و این در حالی است که در حال حاضر شاهدیم در برخی پیراهن‌ها سود 200 درصدی لحاظ می‌شود.
 
 اخبار اقتصادی  -  ایسنا 


ویدیو : فروش فله‌ای برچسب‌های تقلبی برای انواع پیراهن!