فرودگاه‌ نیویورک پس از تهدید بمبگذاری+عکس : در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ...


در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر بمب‌گذاری در یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه جان اف‌کندی نیویورک، تیم خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شد و یگان‌های امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند. فرارو: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر بمب‌گذاری در یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه جان اف‌کندی نیویورک، تیم خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شد و یگان‌های امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی راشاتودی، تهدید موجود به وجود بمب در یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی «امریکن ایرلاین» اشاره دارد؛ هواپیمایی که هم‌اکنون در باند شماره 31R فرود آمده است. یک فرد ناشناس در تماس تلفنی مدعی وجود این بمب شده است.

در پی درخواست نیروهای امنیتی، مسافران این هواپیما به سرعت از داخل این پرنده غول‌پیکر بیرون آمده‌اند.

فرودگاه «جان اف‌کندی» که به نام سی و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا نامگذاری شده، بزرگ‌ترین ترمینال هوایی کلان‌شهر نیویورک است. مقامات کشورهای مختلف برای عزیمت به محل سازمان ملل متحد که در این شهر قرار دارد، از فرودگاه مزبرو استفاده می‌کنند.

بر اساس عکس‌های متشر شده در صفحات توئیتر شخصی مسافران این هواپیما، مسافران پس از خروج از هواپیما در پشت موانع و بر روی باند منتظر اعلام نظر تیم چک و خنثی هستند.

فرودگاه امام , فرودگاه مهرآباد , فرودگاه مشهد

فرودگاه امام خمینی , نیویورک , نیویورک تایمز

فرودگاه اهواز , فرودگاه تبریز , تهدید

هزینه زندگی در نیویورک , اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد , پارکینگ فرودگاه امام

برنامه پرواز فرودگاه مهرآباد , فرودگاه دبی , انفجار در فرودگاه استانبول


ویدیو : فرودگاه‌ نیویورک پس از تهدید بمبگذاری+عکس