فرمان‌های سریع در هات‌میل :   این روزها انتخاب یک سرویس‌دهنده پست الکترونیک ...



اجرای سریع‌تر دستورات خط فرمان با ایجاد شورتکات در دسکتاپ , لاغری سریع , سریع و خشن 8

 

این روزها انتخاب یک سرویس‌دهنده پست الکترونیک بسیار سخت است؛ زیرا هریک از سرویس‌دهندگان قابلیت‌ها و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که در سرویس‌های دیگر مشاهده نمی‌شود. همین قابلیت‌ها و امکانات نیز موجب می‌شود تا هریک از کاربران از چند سرویس‌دهنده پست الکترونیک استفاده کنند تا مبادا ویژگی موجود در یکی از آنها را از دست بدهند!

 

یکی از ویژگی‌های موجود در سرویس‌دهنده پست‌الکترونیک هات‌میل نیز استفاده از فرمان‌های فوری با حرکت ماوس روی پیام‌های دریافتی است. قابلیت Instant Actions در سرویس هات‌میل به شما این امکان را می‌دهد تا با حرکت ماوس روی ایمیل‌های دریافتی، عملیاتی همچون نشانه‌گذاری به‌صورت خوانده شده/ خوانده نشده، یا حذف ایمیل را بسرعت انجام دهید. اما این دو فرمان تنها فرامین پیشفرض فعال در این قابلیت است و می‌توانید فرامین دیگری را نیز به آن اضافه کنید. چنانچه از کاربران هات‌میل هستید و قصد دارید گزینه‌های بیشتری را به فهرست فرمان‌های سریع اضافه کنید، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

 

1ـ ابتدا وارد محیط کاربری خود در سرویس هات‌میل شوید.

 

2ـ به بخش Options مراجعه و گزینه More options را انتخاب کنید.

 

3ـ در پنجره Options، بخش Customizing Hotmail را انتخاب و در نهایت روی گزینه Instant actions کلیک کنید.

 

4ـ مشاهده می‌کنید که به‌طور پیشفرض، گزینه‌های نشانه‌گذاری و حذف ایمیل در محدوده فرمان‌های سریع وجود دارند. برای افزودن گزینه‌های جدید به این بخش ‌باید رویAdd actions کلیک و عملیات موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

5 ـ با استفاده از گزینه‌های دیگر همچون Move up, Move down, Remove from list نیز می‌توانید ترتیب قرارگیری این فرمان‌ها را مشخص کرده یا آنهایی را که تمایل ندارید از فهرست موجود حذف کنید.

 

6 ـ در نهایت می‌توانید پیش‌نمایشی از تغییرات اعمال شده را در پایین صفحه مشاهده کرده و با کلیک روی گزینه Save این تغییرات را ذخیره کنید.


ویدیو : فرمان‌های سریع در هات‌میل