فرصت 5 روزه پرسپولیس برای جذب خلعتبری : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید برای ...


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید برای جذب محمدرضا خلعتبری تنها پنج روز فرصت باقی است. ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید برای جذب محمدرضا خلعتبری تنها پنج روز فرصت باقی است.

محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت انتقال خلعتبری به پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم به لطف ایسنا بود که به خاطر خبری که درج کرد، کفاشیان به من زنگ زد. به او گفتم شما رییس هستید. پول بدهید تا او را بیاوریم. رسانه‌ها گفته بودند که چرا برای نکونام پول داده‌اید، اما برای خلعتبری نه؟ از کفاشیان تشکر می‌کنم. البته او یک بار دستش را به شکل عدد چهار نشان داد اما این شیطنت بوده است! (می‌خندد)

وی گفت: با این حال او رییس فدراسیون است و از نظر ما یک فرد سرخآبی. با مدیر برنامه‌های خلعتبری و همین‌طور خودش صحبت کردم. عجمان یک میلیون دلار از ما می‌خواهد. قرار شد با کفاشیان همفکری کنیم تا این بازیکن ملی را به ایران برگردانیم. به نظرم می‌شود کمک کرد. چهار، پنج روز بیشتر برای جذب خلعتبری وقت نداریم.

رویانیان درباره همکاری پرسپولیس با سه باشگاه هامبورگ، لورکوزن و میلان گفت: خوشبختانه باشگاه هامبورگ به ما پاسخ مثبت داد و به دنبال آماده کردن شرایط حضور این تیم در ایران هستیم. با نماینده میلان هم صحبت‌هایی انجام داده‌ایم. از آن سو باشگاه‌ لورکوزن هم آمادگی خود را برای بازی با ما اعلام کرده اما چون برای خداحافظی مهدوی‌کیا برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی با هامبورگ در اولویت است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در ضیافت تقدیر از ملی‌پوشان والیبال حضور یافته بود، اظهار کرد: والیبالیست‌های ما چند کار بزرگ انجام دادند. به عنوان یک مدیر باید بگویم که آنها این فرضیه را که ایرانی‌ها در ورزش‌های گروهی موفق نیستند، رد کردند. علاوه بر این با کارشان در لیگ جهانی باعث خوشحالی ایرانی‌های کل جهان شدند. والیبال برای اولین بار به خانه‌های مردم آمد. از بد حادثه من یک مدیرفوتبالی هستم اما والیبال خود را در دل مردم جا کرد و من هم به عنوان یکی از 75 میلیون ایرانی فهمیدم که می‌شود از والیبال بیشتر لذت برد.

رویانیان در ادامه درباره انتقادهای محمدی، مربی کشتی پرسپولیس مبنی بر پرداخت نشدن حق و حقوق این تیم گفت: دو مساله را باید بگویم. یکی این که حسین هدایتی تعهد کرده بود که 800 میلیون تومان برای تیم کشتی به ما بدهد،‌ اما یک ریال هم نداده است ولی ما دو برابر پولی را که باید می‌دادیم، پرداخت کردیم. حالا چه کسی مقصر است؟ آقای محمدی! قهرمان ملی ما! اگر می‌خواهید به حق‌تان برسید، نروید پشت میکروفن و یا در سایت‌ها صحبت کنید. بیایید پیش خودمان. این گونه کاری از پیش نمی‌رود.

رویانیان در ادامه درباره گزینه پیشنهادی دولت جدید برای وزارت ورزش و جوانان گفت: این روزها می‌شنوم که افراد انتظارات بزرگی از سلطانی‌فر دارند. مگر این بنده خدا چه کار می‌تواند بکند یا چه چیزی را یک شبه می‌تواند عوض کند؟ بعضی‌ها می‌گویند بیایید قانون جامع فوتبال را تصویب کنیم. اما قانونی که سال قبل تصویب شده، هنوز اجرا نشده است. اگر ما 300 قانون را تصویب کنیم و نتوانیم آنها را اجرایی کنیم، چه فایده‌ای دارد؟ فعلا به دنبال تصویب قانون جدید نباشید، بلکه برای اجرای قانون‌های قبلی تلاش کنید.

وی گفت: با سلطانی‌فر آشنایی نداشتم اما تعریف او را خیلی شنیده‌ام. می‌دانم که بر فوتبال مسلط است و این خیلی ارزش دارد. به صورت تلفنی با او صحبت کردم و گفتم آیا می‌توانید برای آمدن خلعتبری به پرسپولیس کمک کنید؟ او هم پاسخ داد، فعلا درگیر مراسم تحلیف و گرفتن رای اعتماد هستیم. سلطانی‌فر به من گفت، اگر قسمت شد و نمایندگان مجلس به من رای اعتماد دادند، یکی از اقداماتی که در دستور کار قرار می‌دهم، خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

رویانیان گفت: یکی از مشکلات ورزش ما دولتی بودن آن است. اگر امروز دولت با من خوب باشد، من را مدیرعامل می‌گذارد و فردا با من بد شد، برکنارم می‌کند. گذشته از این وقتی باشگاه خصوصی باشد، درآمدها و هزینه‌ها مشخص است. فلان باشگاه می‌داند که اگر پنج میلیون هزینه می‌کند، باید شش میلیون درآمد داشته باشد. اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند، نظام فوتبال ما فرق می‌کند.


ویدیو : فرصت 5 روزه پرسپولیس برای جذب خلعتبری