فرش اسکناس زیرپای برانکو/ قیمت نجومی سرمربی جدید پرسپولیس : برانکــــــــــــــو ...



لباس جدید پرسپولیس , قیمت جدید اینترنت , قیمت جدید خودرو

برانکــــــــــــــو پرسپولیسوویچ

توافق نهایی پروفسور کروات و مدیر پرسپولیس در استانبول

تمام شد. حالا باید برانکو ایوانکوویچ را سرمربی جدید پرسپولیس بدانیم. برانکو ایوانکوویچ سیزدهمین سرمربی خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس و ششمین کرواتی است که روی نیمکت سرخ جلوس خواهد کرد و داغ‌ترین صندلی تیم‌های فوتبال ایران را اشغال می‌کند.

 

مذاکره جواب داد
محمد حسین نژادفلاح مدیر پرسپولیس ساعت 3 بامداد دیروز راهی استانبول شد تا با برانکو مذاکره کند. قائم مقام باشگاه پرسپولیس که تا روز یکشنبه به صورت کاملا فرمالیته و همراه با تعارف زیاد از درخشان حمایت می‌کرد، وقتی دستور ویژه امیررضا خادم را برای مذاکره با مربی کروات دریافت کرد، بدون هیچ درنگی راهی ترکیه شد.


نژادفلاح ساعت 3 بامداد دیروز به استانبول رفت تا به رضا چلنگر مترجم و یار قدیمی برانکو که ساعت 4 بعد از ظهر روز یکشنبه راهی این شهر شده بود، بپیوندد. جالب اینجاست که وکیل هدایتی نیز راهی استانبول شد تا در همان هتل پنج ستاره مبالغ قرارداد ایوانکوویچ را پرداخت کند.

 

دیروز برانکو با نژادفلاح و چلنگر و وکیل هدایتی دور یک میز نشستند تا مذاکرات رسمی شان آغاز شود. حتی پیش از خبر سایت باشگاه پرسپولیس هم می‌شد حدس زد موانع چندانی برای حضور برانکو در راس کادر فنی پرسپولیس وجود ندارد اما با انتشار این خبر حول و حوش ساعت 16 دیروز تقریبا همه چیز به سرانجام رسیده بود.در این خبر آمده بود محمد حسین نژاد فلاح و برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار گرم و صمیمانه در هتل، مذاکرات جدی خود را از چهار ساعت پیش آغاز کردند و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.


نژادفلاح مذاکرات را تا این ساعت (16 دیروز) مثبت ارزیابی کرده و گفته بود مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.
ساعتی بعد نژاد فلاح  خبر از توافق نهایی داد  و گفت: «مذاکرات با آقای برانکو نهایی شد و قرارداد برای یک فصل و 2 ماه به امضا رسید. درباره مسائل مختلف با آقای برانکو به توافق رسیدیم و ایشان را باید سرمربی پرسپولیس نامید. آقای برانکو ان‌شاءا... روز چهارشنبه در بازی با النصر به عنوان میهمان ویژه در ورزشگاه آزادی بازی را زیر نظر خواهند گرفت. جزییات مذاکرات و توافقات متعاقبا اعلام می شود.»

یک میلیون دلار + 250 هزار دلار مالیات
با قوت گرفتن حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس همه درباره مبلغ قرارداد او صحبت می‌کردند و در این خصوص گمانه‌زنی‌های بسیاری انجام شد. منابع خبری و سایت‌های مختلف اعداد و ارقام مختلفی را مطرح کردند. یکی نوشته بود برانکو با 350 هزار دلار فعلا پرسپولیسی می‌شود. دیگری نوشته بود مرد کروات 700 هزار دلار دستمزد خواهد گرفت و منبع دیگر از هزینه 3 میلیارد تومانی پرسپولیس برای جذب برانکو خبر داده بود.

 

اما منابع خبری ایران ورزشی و دوستان برانکو می‌گویند او برای خودش حداقل یک میلیون دلار خواهد گرفت و بعید است از این رقم پایین بیاید. این افراد معتقدند مربی که سال 2006 برای یک سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران قراردادی 650 هزار دلاری بسته الان پایین‌تر از این مبلغ نمی‌گیرد. این منابع موثق اعلام کردند برانکو مبلغش را به مسوولان پرسپولیس اعلام کرده و پرسپولیسی‌ها هم پول او را حاضر کرده‌اند.

 

برانکو گفته برای این 6 هفته باقیمانده از لیگ برتر و ادامه فصل جاری پولی نمی‌خواهد اما برای فصل آینده فقط برای خودش یک میلیون دلار طلب کرده است. در عین حال مالیات 250 هزار دلاری او که حدود 800 میلیون تومان خواهد بود نیز مطرح است و پرسپولیس به ناچار باید این مبلغ را پرداخت کند تا برانکو قادر به ورود به خاک ایران شود. البته گفته شده می‌توان مجوز ورود برانکو به ایران را گرفت و مبلغ مالیات او که مربوط به سال‌های مربیگری‌اش در تیم ملی است را قسط بندی کرد.


اما حسین هدایتی که قول خرید پرسپولیس را گرفته و به نوعی از این اتفاق اطمینان دارد اعلام کرده برای شروع همکاری با برانکو و امضای قرارداد با این مربی 300 هزار دلار(چیزی حدود یک میلیارد تومان) آماده کرده است و بنابراین از نظر مالی نیز مشکلی برای جذب پروفسور وجود نخواهد داشت.

نه کیا، نه کریمی؛ مطهری
و دو کروات
 بعد از توافق طرفین برانکو با نژادفلاح راهی تهران می‌شود و دیدار با النصر را از روی سکوها نظاره خواهد کرد. اما قرار است او پس از این مسابقه هدایت سرخ‌ها را در اختیار بگیرد و البته کادر فنی را هم تغییر خواهد داد.
گفته می‌شود او با خودش یک مربی کروات به‌عنوان دستیار و یک بدنساز کروات را به تهران و کادر فنی پرسپولیس می‌آورد ضمن اینکه رضا چلنگر هم به‌عنوان مترجم کنار برانکو خواهد بود. اما در خصوص دستیار ایرانی طی دو روز گذشته حرف و حدیث زیادی مطرح بوده است و از کریمی، هاشمیان، باقری و مهدوی‌کیا به‌عنوان دستیاران احتمالی برانکو که پیشتر در تیم ملی شاگردش بوده‌اند اسم به میان آمده بود. با این حال گفته می‌شود این چهره‌های سرشناس و مشهور در دوره بازیگری راهی به نیمکت پرسپولیس نخواهند یافت.

 

ظاهرا دوستان برانکو، حمید مطهری سرمربی سابق تیم امید پرسپولیس و مربی فعلی سایپا را برای دستیاری به او معرفی کرده‌اند که باید دید با توجه به حضور او در کادر فنی سایپا و قراردادش تا آخر فصل این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

خواسته هدایتی از برانکو:
پیروانی جانشین خوردبین شود
حسین هدایتی که از حالا می‌توان او را مالک جدید باشگاه پرسپولیس به حساب آورد به برانکو پیشنهاد داده از افشین پیروانی به‌عنوان مدیر تیم استفاده کند و او جانشین محمود خوردبین شود. هدایتی علاقه زیادی به پیروانی دارد و باید دید مربی سابق سرخ‌ها که در دو سه مقطع به‌عنوان مربی روی نیمکت این تیم نشست حاضر است پست سرپرستی یا مدیر تیم را قبول کند یا نه.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی


ویدیو : فرش اسکناس زیرپای برانکو/ قیمت نجومی سرمربی جدید پرسپولیس