فرزند رابین ویلیامز: دیگر عصبانی نیستم! : یک سال پس از مرگ «رابین ویلیامز»، ...


یک سال پس از مرگ «رابین ویلیامز»، دختر او پیامی در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده است. «زلدا» که 26 سال سن دارد و خودش نیز بازیگر شده است، در پستی که منتشر کرده در مورد تجربه اش در یک سالی که گذشته نوشته است.



روزنامه هفت صبح: یک سال پس از مرگ «رابین ویلیامز»، دختر او پیامی در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده است. «زلدا» که 26 سال سن دارد و خودش نیز بازیگر شده است، در پستی که منتشر کرده در مورد تجربه اش در یک سالی که گذشته نوشته است: «در طول این یک سال من شرایطی را از سر گذراندم که باید اینجا آن را با بقیه تقسیم کنم. شاید به کار دیگران هم بیاید.

عصبانی نیستم , رابین ویلیامز , دانلود فیلم سینمایی عصبانی نیستم

من دیگر عصبانی نیستم. به جای عصبانیت، حالا جوری زندگی می کنم که از تک تک لحظه هایم بهترین استفاده را ببرم. این مسئله البته باعث نمی شود درد و رنجم را فراموش کنم اما باعث می شود زندگی پرباری داشته باشم. البته اینطور زندگی کردن کار ساده ای هم نیست.

باید خیلی تلاش کنیم تا خودمان را از غم و غصه ای که تسخیرمان کرده نجات دهیم اما با تمام وجودم می خواهم به شما بگویم تلاش برای رسیدن به چنین نقطه ای واقعا می ارزد و برای کسانی که افسرده شده اند می دانم این وضعیت تا چه حد می تواند تاریک و بی پایان به نظر برسد اما کافی است به امید آویزان شوید. امید شما را نجات می دهد.»


ویدیو : فرزند رابین ویلیامز: دیگر عصبانی نیستم!