فردوسی پور یك مجری لاغر و مو فرفری : سایت شبكه PBS آمریكا اخیرا گزارش ویژه‌ای ...


سایت شبكه PBS آمریكا اخیرا گزارش ویژه‌ای را درباره فعالیت عادل فردوسی پور در تلویزیون و ویژگی‌های منحصربه‌فرد او منتشر كرده است. سایت شبكه پی‌بی‌اس آمریكا اخیرا گزارش ویژه‌ای را درباره فعالیت عادل فردوسی پور در تلویزیون و ویژگی‌های منحصربه‌فرد او منتشر كرده است.

در بخشی از این گزارش كه حتی خصوصیات رفتاری و میمیك صورت فردوسی پور را ه زیر ذره بین برده آمده است: «عادل فردوسی‌پور لاغر و مو فرفری، مجری برنامه به شدت محبوب ۹۰ است كه دوشنبه شب‌ها شرایطی را برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد تا گرد یكدیگر جمع شوند و برنامه محبوب خود را ببینند.

 فردوسی پور در این برنامه تا حدودی سیاست‌های ورزش در ایران را به تصویر می‌كشد. با جنجال‌های بسیار زیاد او برنامه‌اش را بیش از یك دهه در تلویزون نگه داشته و به یكی از قابل‌اعتمادترین شخصیت‌های كشور تبدیل شده است. فردوسی‌پور زمانی كه تنها ۲۱ سال داشت، كار خود را به عنوان یك گوینده برنامه ورزشی آغاز كرد. صدای او در ابتدا خش داشت و مانند پسران تازه به بلوغ رسیده بود! حتی خیلی‌ها متعجب بودند كه او چگونه توانسته به اینجا برسد.

برای مدتی مردم دوست نداشتند كه او بازی‌ها را گزارش كند. تیم ملی ایران هر وقت فردوسی پور بازی را گزارش می‌كرد می‌باخت و به این شكل بود كه او به عنوان نماد بدشناسی تیم ملی شناخته می‌شد. اما به تدریج، فهم تخصصی از بازی فوتبال و اطلاعات وسیعش در مورد بازیكنان در سراسر جهان او را در نزد ایرانیان مجبوب كرد. امروز، بسیاری ترجیح می‌دهند صدای فردوسی پور را در بازی‌های بین‌المللی و همچنین مسابقه بین پرسپویس و استقلال بشنوند.


ویدیو : فردوسی پور یك مجری لاغر و مو فرفری