فردوسی‌پور: پول می‌دادند که بگم چه میکنه! : ین موضوعی است که از سال ها پیش ...


ین موضوعی است که از سال ها پیش در سایر کشورها حل شده اما در کشور ما به صورت یک تابو باقی مانده. به هر حال باید روزی این موضوع حل می شد و حالا هم که به صورت رسمی مجاز شده ممکن است در ابتدا مشکلاتی به وجود آورد، اما به مرور زمان حل خواهدشد.



هفته نامه تماشاگران امروز - علی رستگار: عادل فردوسی پور مجری شناخته شده تلویزیون در مورد آزادشدن حضور چهره ها در تبلیغات می گوید: «این موضوعی است که از سال ها پیش در سایر کشورها حل شده اما در کشور ما به صورت یک تابو باقی مانده. به هر حال باید روزی این موضوع حل می شد و حالا هم که به صورت رسمی مجاز شده ممکن است در ابتدا مشکلاتی به وجود آورد، اما به مرور زمان حل خواهدشد.»

او در مقابل این سوال که اگر به خود او پیشنهاد حضور در تبلیغات داده شود می پذیرد یا خیر، پاسخ می دهد: «طی این سال ها بارها به من چنین پیشنهاداتی با رقم های خیلی خوب داده شده اما هیچ گاه نپذیرفتم. مثلا یک بار از من خواسته شد در یک آگهی «چه  می کنه» بگویم اما شخصا همیشه با این مسئله مشکل داشتم و به خاطر همان تابوها نیز قبول نکردم.» این کارشناس ورزش و رسانه در مورد اینکه آیا حضور چهره های ورزشی در تبلیغات تمرکز آنها را به هم نمی زند هم توضیح می دهد: «این موضوع به هر حال اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود همین اتفاق می افتد؛ هرچند من به طور کلی شخصا با آن مشکل دارم.»


ویدیو : فردوسی‌پور: پول می‌دادند که بگم چه میکنه!