فردوسی‌پور:«فوتبال120» كپی «90»نیست : فردوسی‌پور:«فوتبال120» كپی «90»نیست پخش ...



فردوسی , عادل فردوسی پور , شاهنامه فردوسی

فردوسی‌پور:«فوتبال120» كپی «90»نیست

پخش سری جدید برنامه «فوتبال 120» به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور از دیروز از شبکه ورزش آغاز شده است.

به گزارش مشرق، فردوسی پور درباره محتوا و ساختار این برنامه به روابط عمومی شبکه ورزش گفت: «فوتبال 120» برنامه ای با ریتمی تند است که با شروع لیگ اروپا، وقایعی را که در فوتبال جهان رخ می دهد را به صورت تصویری و تحلیلی مورد بررسی قرار می دهد.
 
وی افزود: گروه سازنده این برنامه از شنبه تا پنجشنبه اتفاقات فوتبال اروپا را رصد می کند و مهم ترین بخش های تصویری و تحلیلی آن را جمعه در قالب برنامه «فوتبال 120» به مخاطبان عرضه می کند.فردوسی پور در پاسخ به این سوال که چرا این برنامه را خودتان اجرا نمی کنید؟ گفت: به دلیل مشغله زیاد قادر به اجرای این برنامه نبودم، به همین دلیل آقای حمید محمدی اجرای آن را به عهده گرفت.

مجری برنامه «90» افزود: برنامه «فوتبال 120» تقلید و کپی برداری از برنامه «90» نیست، هرچند برخی از بخش هایش به برنامه «90» شباهت دارد اما برنامه 90 با توجه به این که مسائل فوتبال داخلی را مورد بررسی و نقد قرار می گیرد چالشی تر است.

فردوسی پور در خاتمه درباره برنامه های فوتبالی شبکه ورزش گفت: با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان شبکه گرفته ام احساس می کنم جایگاه این شبکه در میان ورزش دوستان با توجه به علاقه مردم ایران به ورزش بخصوص فوتبال روز به روز بیشتر می شود. به عنوان یک فوتبالیست و فعال در حوزه ورزش آینده روشنی را برای شبکه ورزش پیش بینی می کنم. /مشرق

 

 


ویدیو : فردوسی‌پور:«فوتبال120» كپی «90»نیست