فرخ نژاد: به رنگ ارغوان را فراموش كرده‌ام :       حمید فرخ‌نژاد كه ماجرای ...



 

 

احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد , بهمن گلبار نژاد

 

حمید فرخ‌نژاد كه ماجرای فیلم به رنگ ارغوان را امروز به فراموشی سپرده است؛ پایان فیلم سفر سرخ را به صدا و سیما است واگذار كرده است و می‌گوید: نمایش این فیلم را باید از صدا و سیما پیگیری كنید.

فیلم سینمایی به رنگ ارغوان در مدت چهار روز كه از آغاز اكران آن می‌گذرد؛ به رقم فروشی معادل ۱۱۰ میلیون تومان دست یافته است و به‌صورت میانگین؛ ۵۰ هزار نفر از مردم تهران در مدت چهار روز به تماشای این فیلم در سینماها نشسته‌اند. اگرچه استقبالی چنین جای بسی امیدواری برای عوامل فیلم دارد اما واقیعت آن است كه دور و درازی راه ساخت تا نمایش؛ موجب شده حتی عوامل درجه یك این فیلم؛ آن را به فراموشی سپارند و كمتر خاطره زنده‌ای از آن در ذهن داشته باشند.



حمید فرخ نژاد(بازیگر فیلم سینمایی به رنگ ارغوان) درحالی‌كه تمایل ندارد تا درباره این فیلم صحبت كند؛ به خبرنگار ایلنا گفت: به رنگ ارغوان مربوط به ۶ سال پیش است و امروز دیگر آن را فراموش كرده‌ام.



وی اضافه كرد: از اینكه خوشبختانه فیلم با استقبال مواجه شده است؛ خوشحالم.



فرخ نزاد كه فیلم سینمایی سفر سرخ را نیز كارگردانی كرده است و مدت ۱۰ سال است اما این فیلم نیز ده سال است كه به نمایش درنیامده، گفت: تعیین تكلیف و ضعیت این فیلم را به صدا و سیما سپرده‌ام.


وی ادامه داد: تهیه‌كننده فیلم سفر سرخ؛ گروه جنگ صدا و سیما است. درباره نمایش آن هم باید صدا و سیما تصمیم بگیرد و باید مسئله نمایش فیلم را از آنها پیگیری كرد.



حبیب دهقان‌نسب، غزل صارمی، صادق صفایی، برزو ارجمند و احمد كاوری بازیگران فیلم سینمایی سفر سرخ هستند.



داستان فیلم سینمایی سفر سرخ؛ درباره تعدادی از نیروی‌های مردمی است كه در روز سقوط خرمشهر به همراه دو مجروح و دو پرستار و گروهی از مردم به قصد خروج از شهر به پلی می‌رسند كه به دست نیروهای ارتش عراق افتاده است. گروه تصمیم می‌گیرد برای نجات غیرنظامیان، جدا از آنها طی مسیر كند و در گذر از مسیرهای مختلف با ماجراهایی مواجه می‌شود.


ویدیو : فرخ نژاد: به رنگ ارغوان را فراموش كرده‌ام