فرجی دانا: ما مخالف افشاگری هستیم! /مگر می شود من معلمی دانشگاه را رها کنم بروم کانادا، راننده تاکسی شوم :



راننده تاکسی , تاکسی های برقی بدون راننده در هند , چند راننده تاکسی در ایران مشغول به کارند؟


اخبار سیاسی - فرجی دانا: ما مخالف افشاگری هستیم/دغدغه نمایندگان را حل خواهم کرد/مگر می شود من معلمی دانشگاه را رها کنم بروم کانادا، راننده تاکسی شوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه سوال و استیضاح حق نمایندگان است، هرگونه ادعایی درباره سفرش به کانادا در صورت رای اعتماد نگرفتن از مجلس را رد کرد و گفت: خانه، زندگی و همه علایق‌ام در ایران است، اگر از مجلس رأی اعتماد نگیرم به کار معلمی خواهم پرداخت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه سوال و استیضاح حق نمایندگان است، هرگونه ادعایی درباره سفرش به کانادا در صورت رای اعتماد نگرفتن از مجلس را رد کرد و گفت: خانه، زندگی و همه علایق‌ام در ایران است، اگر از مجلس رأی اعتماد نگیرم به کار معلمی خواهم پرداخت.

به گزارش «انتخاب»، رضا فرجی دانا با تشکر از جامعه دانشگاهی به دلیل حمایت‌های این قشر از وزیر علوم طی بیانیه‌های متعدد، گفت: فکر می کنم کار در خور و شایسته ای نکرده باشم که بتوانم این نوع پشتیبانی وسیع را از قشرهای مختلف داشته باشم.

وی که با خانه ملت گفتگو می کرد، با بیان اینکه با تمام توان در حال انجام وظایف خود در وزارت علوم هستم، ادامه داد: در روند انجام وظیفه وزرا در دستگاه‌های مرتبط، گاهی نمایندگان نیاز می بینند که سؤال و یا استیضاحی را مطرح کنند که این حق مجلس است.

وزیر علوم با تأکید بر اینکه باید برای رفع دغدغه نمایندگان تلاش کنیم، تصریح کرد: فردا تلاش خواهیم کرد که انشاءالله دغدغه نمایندگان را حل کرده و اگر توانستیم موضوعات مختلف را تبیین کنیم مطمئنا مورد پذیرش نمایندگان قرار خواهد گرفت.

فرجی دانا با تأکید بر اینکه تا امروز تمام تلاشم رفع دغدغه ‌نمایندگان بوده است، یادآور شد: ما به هیچ عنوان از کنار دغدغه ها به راحتی عبور نکرده بلکه به تک تک آنها پرداختیم، فکر می کنم هر آنچه در توان داشتم از نظر قانونی و شرعی انجام دادم تا دغدغه نمایندگان برطرف شود.

وی درباره اظهارات مطرح شده از سوی عده ای مبنی بر روشنگری در جلسه علنی فردا از سوی وزیر، یادآور شد: ما مخالف افشاگری هستیم، اساسا من مشکل جدی با لفظ افشاگری دارم و خواهش می کنم در مورد ما این واژه را به کار نبرید چون افشاگری از نظر شرعی درست نیست.

وزیر علوم همچنین درباره ادعاهای مطرح شده از زبان وی مبنی بر اینکه اگر رأی اعتماد از مجلس نگیرم به کانادا خواهم رفت، گفت: حرف های عجیبی زده می شود به طوری که افراد فکر می کنند من در کانادا زندگی می کنم این در حالی است که تنها برای یک فرصت مطالعاتی به کانادا سفر کردم حال این موضوع را مطرح کرده‌‌اند که من کانادایی هستم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: خانه و زندگی و همه علایق ما در ایران است، حال اگر از مجلس رأی اعتماد نگیرم و وزیر علوم نباشم به کار معلمی می پردازم؛ آخر مگر می شود من معلمی دانشگاه را رها کنم بروم کانادا، بروم کانادا چه کار کنم راننده تاکسی شوم؟
اخبار سیاسی  - انتخاب


ویدیو : فرجی دانا: ما مخالف افشاگری هستیم! /مگر می شود من معلمی دانشگاه را رها کنم بروم کانادا، راننده تاکسی شوم