فرانسوی‌ ها حمام نمی‌ روند! : نشریه فرانسوی " لوپوئن"، نوشت که براساس نظرسنجی ...


نشریه فرانسوی " لوپوئن"، نوشت که براساس نظرسنجی اخیر در فرانسه، بیش از 20 درصد مردم این کشور هفته‌ای یکبار به حمام می‌روند و به نظافت شخصی خود اقدام می‌کنند. شبکه ایران: فرانسه یکی از کشورهای پیشرفته جهان که همواره دولتمردانش، کشورهای درحال توسعه و نیز به زعم خودشان جهان سومی قاره آفریقا و دیگر مناطق دنیا را به رعایت دمکراسی و نزاکت رفتار فرا می خوانند، علاوه برمشکلات فراوان مالی که باعث شده «دیپلماسی اقتصادیشان» آهنگ دخالت این کشور را در امور داخلی دیگران تندتر کند، بامشکل جدی دیگر اجتماعی یعنی نظافت فردی مواجه است.

نشریه فرانسوی " لوپوئن"، نوشت که براساس نظرسنجی اخیر در فرانسه، بیش از 20 درصد مردم این کشور هفته‌ای یکبار به حمام می‌روند و به نظافت شخصی خود اقدام می‌کنند.

نزدیک به 13 درصد مردم فرانسه دستان خود را در روز نمی شویند و در واقع با آب بیگانه هستند.

در این نظرسنجی همچنین آمده است که 20 درصد فرانسویان به طور منظم دست و صورت خود را قبل از خوردن غذا نمی‌شویند و این درصد در میان سنین 18سالگی تا 34 سالگی به مراتب بیشتر است.

بر اساس این نظرسنجی 43 درصدشهروندان این کشور قبل از غذا خوردن ناخن های خود را تمیز می‌کنند.

19 درصد فرانسویان بین سالهای 18 تا 34 سالگی سیستم بهداشتی خانه خود را تمیز می کنند و این رقم در میان افراد بین 50 تا 64 سالگی 44 درصد و نزدیک به 59 درصد در نزد افراد سالخورده می باشد.

 این نظرسنجی در ماه سپتامبر گذشته ( شهریورماه ) انجام شده و این در شرایطی بوده است که هوای شهرهای فرانسه بدلیل تابستانی بودن گرم بوده است.


ویدیو : فرانسوی‌ ها حمام نمی‌ روند!