فرار بز از میان سگ‌های وحشی +عکس : بز کوهی شجاعی که در محاصره یک گله سگ وحشی ...


بز کوهی شجاعی که در محاصره یک گله سگ وحشی افریقایی موسوم به Lycaon pictus گرفتار شده بود با حمله به آنها خود را از مرگ نجات داد. فرارو: بز کوهی شجاعی که در محاصره یک گله سگ وحشی افریقایی موسوم به Lycaon pictus گرفتار شده بود با حمله به آنها خود را از مرگ نجات داد.

"کانه موتسوانا" راهنمای گردشگری پارک حیات وحش "بوتسوانا" که همراه با یک گروه گردشگر به منطقه آمده بود این لحظات شگفت انگیز را شاهد بوده و عکاسی کرده است. او در ذیل عکس های این ماجرا نوشته که این بزکوهی پس از آنکه در طلوع آفتاب مورد حمله گله سگ های وحشی قرار گرفته از دست آنها فرار می‌کند و با زیرکی به سمت رودخانه‌ای که از بوتسوانا می گذرد می دود و وارد آب می‌شود.

به روایت عکاس بز کوهی با وجودی که در محاصره 20 سگ وحشی گرسنه قرار می گیرداما با رسیدن به آب نجات را ممکن می بیند چون سگ ها از عمیق شدن آب هراس دارند و به او نزدیک نمی‌شوند. او برای لحظات طولانی در آب می ماند شاید سگ‌ها خسته شده و از شکار دست بر دارند؛ اما یک فرصت کوچک برای او کافی است. بز شجاع از یک لحظه پراکنده شدن شکارچیان استفاده می‌کند و در حالی که با شاخ هایش به سمت آنها هجوم می برد راه فرار خود را باز کرده و از محاصره خارج می‌شود.

فرار از زندان , وحشی بافقی , حیوانات وحشی

سکس وحشی , سگ وحشی , دانلود فیلم فرار از زندان

فرار مالیاتی , میان وعده , قبض میان دوره همراه اول

فرار , میان افزار , میان

فرار از آلکاتراز , اشعار وحشی بافقی , گراز وحشی

غرب وحشی , عکس حیوانات وحشی , میان وعده برای کودکان

وحشی ترین سگ دنیا , فرار سه زندانی زاهدان , تمشک وحشی


ویدیو : فرار بز از میان سگ‌های وحشی +عکس