فداکاری حقیقی در شب برد شیرین ماریتیمو : دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال ...


دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال گفت که می‌خواهد نماینده موفقی برای فوتبال ایران در اروپا باشد. خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال گفت که می‌خواهد نماینده موفقی برای فوتبال ایران در اروپا باشد.

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران، شب گذشته برای اولین بار در ترکیب ثابت تیم مارتیمو پرتغال قرار گرفت و توانست اولین برد خود را نیز تجربه کند. در این مسابقه ماریتیمو با وجود اخراج بازیکن خود در دقیقه 60، موفق شد تیم توندلا را در زمین حریف شکست دهد و سه امتیاز شیرین به دست بیاورد.

علیرضا حقیقی درباره این برد به ایسنا گفت: بالاخره بعد از یک نیم فصل، توانستم اولین بازی ثابتم را انجام دهم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده این مسابقه باشیم. متاسفانه داور در اوایل نیمه دوم بازیکن ما را از زمین بازی اخراج کرد که با انتقاد کارشناس‌های داوری هم همراه شد. در حالی که بازیکن ما خطای خاصی نکرد، در دو دقیقه به او دو بار کارت زرد داد.

وی افزود: آمار اخراجی‌های ماریتیمو در 22 هفته گذشته نشان می‌دهد که داوران با بازیکنان ما خیلی بداخلاق هستند. هفته گذشته هم که مقابل براگا کاملا واضح بود مدافع ما توپ را زده ولی داور به اشتباه او را اخراج کرد. خدا را شکر مقابل تاندولا در سه دقیقه دو گل زدیم و مسابقه‌ای را 10 نفره بردیم که همه فکر می‌کردند می‌بازیم.

او درباره مصدومیت خود در این مسابقه گفت: متاسفانه به دلیل برخورد شدیدی که مهاجم حریف با من داشت، دوباره کتفم به شدت درد گرفت. در آن لحظات 3 بر 2 عقب بودیم و احساس کردم شرایط طوری نیست که از زمین بیرون بروم و باید در زمین بمانم. وینگادا هم به شدت تحت فشار بود. به همین خاطر با وجود کتف آسیب دیده در زمین ماندم و بازی کردم. عکسبرداری‌های لازم را از کتفم انجام دادم و امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد. در بازی ایران و عراق در جام ملت‌ها بود که مهاجم حریف ضربه بسیار شدیدی به کتف من زد و مصدوم شدم. مقابل توندلا دوباره همان کتفم آسیب دید.

حقیقی در پایان گفت: باید از مردم و هواداران تشکر کنم که در این مدت همه جوره به من انرژی دادند و حمایتم کردند. دوست دارم نماینده موفقی برای ایران در پرتغال باشم. رفته رفته شرایطم بهتر می‌شود. در ماریتیمو هم واقعا همبازی‌ها و کادر فنی به من کمک زیادی می کنند.


ویدیو : فداکاری حقیقی در شب برد شیرین ماریتیمو