فخرالدینی: قلعه‌نویی گفت بیا و من هم آمدم : بازیکن جدید استقلال می‌گوید خوشحال ...


بازیکن جدید استقلال می‌گوید خوشحال است که هنوز قلعه‌نویی به او اعتقاد دارد. خبرگزاری ایسنا: میلاد فخرالدینی در مراسم معرفی‌اش به عنوان بازیکن تازه‌وارد استقلال تهران گفت: از مدیریت باشگاه استقلال و آقای قلعه‌نویی متشکرم. انگیزه زیادی دارم تا خودم را در استقلال نشان دهم. مدت‌هاست که به استقلال فکر می‌کنم و هنوز قلعه‌نویی به من اعتقاد دارد. او به من گفت به استقلال بیا و من هم آمدم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مالی در تصمیمش موثر بوده است، اظهار کرد: وضعیت مالی مهم نیست. می‌خواهم با کمک قلعه‌نویی به تیم ملی برسم.

ها‌فبک راست جدید استقلال در پاسخ به سوالی درباره پستش در این تیم و احتمال فیکس بازی کردنش عنوان کرد: دوست دارم بازی کنم. درباره رقیبانم صحبتی نمی‌کنم. با خسرو حیدری دوست هستم و به هر جا که بروم تلاش می‌کنم فیکس بازی کنم.

او با بیان این که حضور در تیم ملی در تصمیمش بسیار مهم بوده است، گفت: از استقلال و پرسپولیس به تیم ملی رفتن راحت‌تر است و امیدوارم که خدا کمک کند تا برای استقلال مثمرثمر باشم و به تیم ملی برسم.

بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی در پایان در پاسخ به سوالی درباره جریمه‌ای که این باشگاه برای بازیکنانش اتخاذ کرده است، گفت: به هر حال 25 درصد از قراردادهایمان را کسر کردند و مابقی پولمان را گرفتیم.


ویدیو : فخرالدینی: قلعه‌نویی گفت بیا و من هم آمدم