«فحش» بهانه یک قتل : اخبار حوادث - «فحش» بهانه یک قتل موتورسواری که پس از مصرف ...



اخبار حوادث - «فحش» بهانه یک قتل

موتورسواری که پس از مصرف مشروبات الکلی به همراه چند تن دیگر از دوستانش در مشهد، دست به جنایتی هولناک زده بود اعتراف کرد: او (مقتول) هنگام مصرف مشروبات الکلی در باغ سرش را کنار گوشم آورد و به من ناسزا گفت به همین خاطر هم او را با چاقو زدم.

به گزارش خراسان، متهم به قتل در یک پرونده جنایی که مقابل دوربین قوه قضاییه و در حضور قاضی ویژه قتل عمد، چگونگی وقوع این جنایت را تشریح می کرد، پس از معرفی خود گفت: من هیچ وقت با خودم چاقو حمل نمی کردم و این اولین باری بود که یک قبضه کارد را برداشتم. قرار بود با چند تن از دوستانمان برای مصرف مشروب به باغ برویم.

 

وقتی آن جا رسیدیم ۲ بطری نوشابه خانواده که از قبل تهیه کرده بودیم و حاوی مشروب الکلی بود استفاده کردیم اما در همین هنگام او سرش را کنار گوش من آورد و ناسزایی گفت که من خیلی از این حرف او ناراحت شدم. در حالت عصبانیت می خواستم با او درگیر شوم که برادرم مانع این کار شد و گفت: آن ها مهمان ما هستند و شما نباید جلوی چند نفر غریبه دعوا کنید.

 متهم این پرونده جنایی ادامه داد: اگرچه من خیلی ناراحت بودم ولی به خاطر نصیحت برادرم خودم را کنترل کردم. پس از مصرف مشروبات هر کدام از ما سوار موتورسیکلت شدیم و از سمت جاده سیمان به طرف مشهد به راه افتادیم. جوان ۲۶ساله (مقتول) و دوستش سوار بر یک موتورسیکلت بودند که جلوتر از ما حرکت می کردند و ما هم با موتورسیکلت دیگری از پشت سر به آن ها رسیدیم. در این هنگام، من از راکب موتورسیکلت خواستم تا جلوی آن ها موتور را متوقف کند. در این لحظه او هم از موتور پیاده شد من دستم را به یقه او گرفتم و گفتم چرا فحش دادی؟ که او دستش را به طرف کمرش برد! با این حرکت احساس کردم او می خواهد چاقویی را از کمرش بیرون بکشد که بلافاصله چاقویم را بیرون آوردم و ضربه ای به گردنش زدم. خون از گردن او بیرون زد و ما هم با رها کردن او از محل گریختیم.

وی ادامه داد: سپس دوستانم جوان مجروح را با موتورسیکلت به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندند ولی او در بیمارستان جان سپرد.

این گزارش حاکی است: در پی اعترافات صریح متهم، «قاضی موحدی راد» دستور پایان بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و بدین ترتیب،عامل این جنایت هولناک، روانه زندان شد تا پرونده او مسیر قانونی خود را طی کند.
اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو : «فحش» بهانه یک قتل