فتح الله زاده: با قلعه نوعی قهر نیستم : مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:برای برخی ...


مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:برای برخی متاسفم که بازیکنان ما را پولکی خطاب کردند. اوج نیوز: مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:برای برخی متاسفم که بازیکنان ما را پولکی خطاب کردند.

علی فتح الله زاده در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه میان باشگاه استقلال و همراه اول درباره اینکه چرا روز گذشته به تمرین آبی ها نرفت عنوان کرد:قصدم این بود روز سه شنبه به تمرین بروم ولی کاری پیش آمد و نتوانستم به تمرین بروم.

وی درباره حریف تایلندی استقلال گفت:بوریرام تیم چند ملیتی است ولی با حمایت هواداران،کادر فنی مجرب و در راس آنها امیر قلعه نوعی و همچنین بازیکنام متعصب و باشرف تیم به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه قلعه نوعی گفته است علیپور در حضور او از سرمربی استقلال انتقاد کرده و گفته او را فوتبالی زمین می زنیم اظهار داشت:علیپور چنین بحثی را در حضور من مطرح نکرد.من این موضوع را قبلا هم مطرح کردم.

وی درباره اختلافات خود با سرمربی استقلال گفت:اختلاف سلیقه در هر جایی وجود دارد.اگر نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود.در بحث بین علیپور و قلعه نوعی هم،آنها دو دوست هستند و حرفهایشان را مطرح کرده اند.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه قلعه نوعی گفته از او حمایت نشده است و فتح الله زاده پشت او نایستاد گفت:من پشت همه هستم.اتفاقی نیفتاده که این بحث ها مطرح شود.

فتح الله زاده در باره اینکه آیا با قلعه نوعی در این مدت صحبت کرده است یا نه اظهار داشت:پس صحبت نکرده ام؟ما که قهر نیستیم.

وی ادامه داد:10 روز صحبت نکردم و امروز هم صحبت نمی کنم.وظیفه ما حمایت از کادر فنی و بازیکنان است و امیدوارم امروز در حضور هوادارانمان نتیجه بگیریم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد:برای برخی متاسفم که بازیکنان ما را پولکی خطاب کردند.در روزنامه ها گفتند آندو به خاطر پول بازی نمی کند در حالیکه چنین چیزی نبود.بازیکنان استقلال بسیار با غیرت و باشرف هستند.

فتح الله زاده افزود:آندو پول نگرفته و حق دارد.من مقصرم چون به تغییرات وزارتخانه ها خوردیم و نتوانستیم پول جور کنیم اما او به دلیل مصدومیت بازی امروز را از دست داد.من اطمینان دارم در همین شرایط هم اگر می گفتیم بازی می کرد.


ویدیو : فتح الله زاده: با قلعه نوعی قهر نیستم