فتح‌الله‌زاده: قطعا قرارداد نكونام بالای سقف است/ امسال به قهرمانی آسیا فكر می‌كنیم :



فتح‌الله‌زاده: قطعا قرارداد نكونام بالای سقف است/ امسال به قهرمانی آسیا فكر می‌كنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت كه تا فردا عصر قرارداد جواد نكونام و فرهاد مجیدی با استقلال بسته خواهد شد.

اخبار ورزشی -  علی فتح‌الله‌زاده در پایان دیدار استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان كه با پیروزی یك بر صفر استقلال همراه بود، با تبریك ماه مبارك رمضان اظهار كرد: این بازی نخست بود كه سه امتیاز آن برایمان مهم بود. بدن بازیكنان به اصطلاح فوتبالی‌ها هنوز ول نكرده بود. بازیكنان بازی را مدیریت كردند و به دور از احساس بازی كردند و امتیاز گرفتند.

وی درباره عملكرد استقلال در بازار نقل و انتقالات گفت: ما چیزی را كه می‌خواستیم به دست آوردیم. فردا عصر نیز قرارداد جواد نكونام و فرهاد مجیدی را می‌بندیم و تیم‌مان كامل می‌شود. به عقیده من استقلال در ایران به اندازه كافی جام گرفته است و باید گریزی به آسیا و قهرمانی در این قاره بزنیم.

فتح‌الله‌زاده افزود: حضور مجیدی و نكونام قطعی است فقط تنها مشكل ما كمبود جا برای گرفتن بازیكن است كه فردا قرار شد كمیته پزشكی ما یكی از بازیكنان ما را بررسی كند و اگر به این نتیجه رسیدیم كه او تا نیم فصل نمی‌تواند برای ما بازی كند می‌توانیم هر دو بازیكن را بگیریم.

وی درباره بحث اسپانسر تیم فوتبال استقلال نیز گفت: فرصتی كه به همكاران برای گرفتن اسپانسر داده بودم تمام شد و از فردا خودم وارد عمل می‌شوم و در حال حاضر پنج، شش اسپانسر در نظر دارم و تا آخر هفته آنها را تمام می‌كنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال كه آیا دادن وعده قهرمانی در آسیا انتظار هواداران را بالا نمی‌برد؟ گفت: امیر قلعه‌نویی خودش جلوتر از من است و اگر هم استقلال به قهرمانی آسیا نرسد مشكلی نیست اما دیدگاه ما این است كه استقلال باید در آسیا به موفقیت برسد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال كه با جذب نكونام با تعدد هافبك در تیم مواجه نمی‌شوید؟ گفت: به عنوان مدیرعامل وظیفه دارم كه بهترین بازیكنان را جذب كنم و در اختیار امیر قلعه‌نویی بگذارم. قلعه‌نویی هم می‌داند چگونه كار را تقسیم كند تا به همه بازی برسد. ما سه جام را پیش‌رو داریم و به طور نمونه دیدید كه امروز ساموئل را بیرون كشید و جانواریو را وارد زمین كرد.

او همچنین درباره مبلغ قرارداد نكونام گفت: قطعا مبلغ قرارداد نكونام بالای سقف است چون باید پولی را به عنوان رضایت‌نامه به باشگاه اساسونا بدهیم و من دقیقا مبلغ قرارداد را اعلام خواهم كرد اما باید بگویم كه در این مساله كاملا قانون را رعایت می‌كنیم. به خاطر اینكه مبلغ رضایت‌نامه نكونام را باید به باشگاه اوساسونا بدهیم امسال مبلغ كمی به او پرداخت می‌كنیم و سال آینده قرارداد بیشتری با او می‌بندیم./ایسنا


ویدیو : فتح‌الله‌زاده: قطعا قرارداد نكونام بالای سقف است/ امسال به قهرمانی آسیا فكر می‌كنیم