فان خال: شاید استعفا بدهم : سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاید از سمت خود به ...


سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاید از سمت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد بعد از چهارمین شکست پیاپی استعفا بدهد. خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شاید از سمت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد بعد از چهارمین شکست پیاپی استعفا بدهد.

به گزارش ساکرنت، در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در بریتانیا میهمان استوک سیتی بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. شاگردان فان خال با این شکست در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و در آستانه جدال دوشنبه مقابل چلسی در شرایطی بحرانی قرار گرفت.

فان خال بعد از شکست در این دیدار گفت: باید با وودوارد مدیر اجرایی تیم صحبت کنم، نه با شما خبرنگارها. شاید خودم بعد از این صحبت استعفا بدهم و شاید هم برکنار شوم. فعلا هیچ تصمیمی ندارم. درباره این دیدار نیز باید بگویم که فکر می‌کنم نیمه اول جرأت فوتبال بازی کردن را نداشتیم و به شکل بدی یک گل را به آنها تقدیم کردیم و بعدش آنها روی یک ضربه آزاد به گل دوم رسیدند و این عملکرد ما در نیمه نخست بود. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد و یکی دو موقعیت برای گلزنی ایجاد کردیم. وقتی تیم باورش را دوباره به دست آورد نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم اما مشکل اینجاست که جرأت و شجاعت فوتبال بازی کردن نداشتیم. این تجزیه و تحلیل من از این بازی است.

یونایتدها پیش از این دیدار در 6 دیدار پیاپی به پیروزی نرسیده بودند و شکست ‏امروز، چهارمین باخت پیاپی آنها بود.

او در ادامه گفت: باید هر چه زودتر با بازیکنان و مدیریت تیم جلسه‌ای داشته باشم. این نیست که من نخواهم کناره گیری‌کنم و مدیران فقط قصد داشته باشند تا من را اخراج کنند. من هر بازی تلاشم را کردم تا بهترین بازی را ارائه دهیم ولی بازی به بازی فشار روی ما بیشتر شد و همین امر نیز مشکل ما در این مقطع از زمان است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: همه می‌دانند که منچستر مشکل دفاعی دارد و من نمی‌توانم فریاد بزنم که تیمم مشکل دفاعی دارد. بهتر است ساکت باشم و به فکر مرتفع کردن آن باشم.

او درباره این موضوع که رختکن منچستر نیز دو دسته است و بازیکنان از فان خال تبعیت نمی‌کنند، گفت: این صحبت‌ها بی‌ارزش هستند. من در میان بازیکنانم چنین چیزی ندیده‌ام. رختکن تیم من متحد است و همان چیزی است که من انتظار دارم. ما مجموعه قدرتمندی هستیم؛ البته که باید پیروزی‌های بیشتری به دست بیاوریم و این را هم من و هم بازیکنانم به خوبی می‌دانیم. طبیعی است که اگر در منچستر نیز پیروز نشویم از این تیم می‌روم و دنیا برای من در اینجا به پایان می‌رسد چرا که منچستر جایگاه بالایی دارد.

منچستریونایتد در دومین فصل سرمربیگری فن‌خال با ۲۹ امتیاز و هم‌امتیاز با واتفورد ۹ امتیاز فاصله با صدر جدول دارد که البته با برد احتمالی آرسنال بیشتر می‌شود.


ویدیو : فان خال: شاید استعفا بدهم