فال روزانه 31 / 06 / 1393 :     فال روزانه 31 / 06 / 1393فروردینامروز شما ...




   
فال روزانه 31 / 06 / 1393

فروردین


امروز شما و اطرافیان درک درستی از هم ندارید. بیشتر حرف ها و رفتارها سوتفاهم ایجاد می کنند. برای اینکه از این روند پیشگیری کنید، قصد و نیت اصلی حرف های خود را برایشان توضیح دهید. تا می توانید واضح و شفاف حرف بزنید تا برداشت اشتباه از حرف های شما نداشته باشند و مشکلی برایتان پیش نیاید. این مساله در هر دو محل کار و زندگی پیش می آید. در مسایل عاطفی خود نیز دچار تردید شده اید. نمی دانید مشکلات موجود را چگونه باید حل کنید. بهتر است بر ترس های خود غلبه کنید و با همکری عشقتان مشکلات را برطرف کنید. 

اردیبهشت


امروز در کار خود غرق می شوید و به دیگران توجهی ندارید. سختکوشی خوب است اما باید برای دیگران نیز وقت بگذارید و حرف های آنها را بشنوید. خیلی مهم است که امروز جانب احتیاط را رعایت کنید. چند دقیقه وقت گذاشتن برای یک نفر دیگر و حرف های او می تواند از مشکلات پیشگیری کند و دوستی شما را پابرجا نگه دارد. امروز شما بیشتر از همیشه به شریک زندگی تان احساس نیاز می کنید. اگر بتوانید با هم حرف بزنید و در مورد دلیل احساسات خود بحث کنید، مشکل حل می شود. ولی اگر آن را نادیده بگیرید یا سخت ترش کنید، در نهایت همه چیز بدتر می شود و به جایی نمی رسید.

خرداد

امروز در ارتباط های خود چندان موفق نخواهید بود. درک اطرافیان یا درک شدن توسط آنها چندان آسان نیست و می تواند برایتان مشکل ایجاد کند. اما به جای اینکه به دستی های خود آسیب برسانید، کمی منطقی رفتار کنید. اگر مساله ای ناراحت کننده وجود دارد در مورد آن کاملا شفاف و روشن حرف بزنید. باید سعی کنید بدون آسیب رساندن به احساسات اطرافیان، به مسایل منفی پایان بدهید. این در مورد شریک عاطفیتان نیز مصداق دارد. امروز تمایل دارید به اینکه شریک زندگی تان را بخاطر هر چیزی که در رابطه شما بد پیش می رود سرزنش کنید. این بهترین تاکتیک نیست، حتی با اینکه راحت ترین راه است. بهترین راه حل آن است که با هم درباره آنچه بد پیش رفته حرف بزنید و با هم برای حل و فصل آن تلاش کنید.

تیر

امروز مشغله کاری شما بسیار زیاد می شود. حتی شاید در خانه هم مجبور شوید، کار کنید. سعی کنید همه را با دقت و با برنامه ریزی انجام دهید تا تلاش هایتان نتیجه بدهد. شتاب کارهایتان را کم کنید و در عوض بر کیفیت آنها بیفزایید. شاید کارها کند پیش بروند اما پشیمان نخواهید شد. امروز کمی غمگین و گرفته به نظر می رسید. اگر عزیزترین فرد زندگی شما از شما سوال می کند که چه اتفاقی افتاده و چرا غمگین هستید، شما اخم می کنید و قیافه بی حوصله به خود می گیرید. شما خیلی این قضیه را طولانی می کنید و باید زودتر تمامش کنید. این نفع هر دوی شما است.

مرداد

امروز در محل کار استرس زیادی را متحمل خواهید شد. کارها یا حرف های شما اشتباه برداشت می شوند و این می تواند برایتان مشکل ساز شود. یا شاید اطلاعات نادرستی دریافت کنید که اعصابتان را به هم بریزد. پیش از هر واکنشی از صحت اخبار اطمینان حاصل کنید. شاید امروز شما شریک زندگی تان را اشتباهی سرزنش و متهم می کنید. شاید او کاری که باید انجام می داده را فراموش کرده و شما ناراحت شده اید. ولی دلیل ناراحتی شما هرچه باشد، باید کمی او را راحت بگذارید. باید همیشه به این قضیه توجه کنید و ببینید که شما چه نقشی در این نارضایتی داشته اید.

شهریور

امروز باید بیش از همیشه منطقی باشید و احساسات را کنار بگذارید. ممکن است تماسی در مورد مسایل مالی دریافت کنید. بهتر است پیش از هر واکنشی در مورد صحت آن مطمئن شوید. اگر به دروغ بودن آن مطمئن هستید، با کسی دعوا یا بحت نکنید. پتانسیل یک روز خوب را دارید و نباید با مشاجره های بیهوده آن را خراب کنید. در مسایل عاشقانه نیز اگر دست از عیبجویی و ایراد گرفتن از عشقتان بردارید. هر دوی شما از لحاظ عاطفی کمی احساس می کنید از هم دور شده اید. ولی اگر امیدوارید که طرف مقابل اشتباه بودن کارش را بفهمد، رفتار شما کمکی نمی کند. شما باید ببینید که کجای کار خودتان اشتباه است. باید مدارای بیشتری داشته باشید و مهربان باشید.

مهر

امروز برای اینکه دیگران از حرف های شما برداشت اشتباهی نداشته باشند باید خیلی تلاش کنید. هر چه در ذهن دارید بطور مشخص و واضح بیان کنید. باید سعی کنید حرف خود را به اطرافیان تفهیم کنید. در عین حال باید تلاش بیشتری کنید تا سوتفاهم پیش نیاید. امروز شما احساس بدی درباره عشقتان دارید، ولی واقعاً باید نگاهی هم به خودتان بیندازید. زندگی کوتاهتر از آن است که زمانتان را صرف نگرانی درباره چیزهای کم اهمیت کنید. گاهی هم باید به ژرفای کارها و افکارتان فکر کنید و در واقع آنها را عمیق تر کنید. این افکار زاییده خیال شما هستند و نباید روز خود را بیهوده خراب کنید.

آبان

امروز دیگران مطابق افکار شما پیش نمی روند. درک آنها برایتان آسان نیست. لازم هم نیست همیشه و در همه حال خود را سازگار با بقیه نشان دهید. گاهی باید خود را عقب بکشید. طوری باشید که دوستان یا اعضای خانواده بدانند برایتان مهم هستند اما امروز را باید خودشان مشکلاتشان را حل کنند. امروز فرصت آن هست که در مورد آینده صحبتی جدی با عشقتان داشته باشید. شما احساس تعهد بیشتری می کنید، ولی هنوز چیزهایی هست که شما را عقب نگه می دارد. باید او را تشویق کنید تا احساسش را بگوید تا هر دو بتوانید در نهایت بهترین تصمیم را به کمک همدیگر بگیرید.
 
آذر

امروز اخبار ضد و نقیض دریافت می کنید. نمی دانید کدام حرف درست و کدام یک غلط است. کمی حوصله تان کم است. اما نباید با دیگران وارد بحث شوید. بهتر است از هر نوع تصمیم گیری دست بکشید. امروز زمان خوبی برای انجام کارهای مهم نیست. همه افکار خود را بنویسید و در روزهای آینده به آنها رسیدگی کنید. امروز تا حد امکان خودتان را درگیر مسائل و مشکلات دیگران نکنید. در مورد مسایل عاطفی نیز خیلی در جزئیات مسایل غرق نشوید. بهتر است به جای گیرهای الکی، اجازه دهید حس های امروز تمام شوند.

دی

امروز بسیار حساس هستید. هر حرف یا واکنشی می تواند موجب ناراحتی شما بشود. بهتر است روحیه خود را تقویت کنید و اجازه ندهید دیگران از این مساله مطلع شوند. شاید برخی افراد سودجو بخواهند موجب ناراحتی شما بشوند. از احساسات خود محافظت کنید. فردی که امروز با او قرار دارید ارزش های بسیار متفاوتی از شما دارد و این می تواند تعارض ایجاد کند. اگر به همدیگر و ویژگی های یکدیگر احترام بگذارید مشکلی پیش نمی آید و از شناخت هم بیشتر لذت می برید. ولی انتظار نداشته باشید که همه افکار و نظرات و سلایق شما یکسان باشد. شما با بر استقلال و عدم وابستگی خود تأکید کنید.

بهمن


امروز افکاری که در سر دارید را به زبان نیاورید. با اینکه انسان سخت کوشی هستید، اما شاید امروز خیلی مشتاق کار کردن نباشید. ترجیح می دهید بقیه به آنها رسیدگی کنند. اما شاید این طور نشود. از این امر نگران نشوید. با کسی نیز وارد بحث یا دعوا نشوید. سعی کنید امروز به مسیر اشتباهی کشیده نشوید. اگر تازه رابطه عاشقانه ای را با کسی آغاز کرده اید که زیاد در مورد او چیزی نمی دانید، متوجه می شوید که او آنطور که انتظار داشتید نیست و شاید شما هم آنطور که او انتظار داشت نیستید. بهتر است از همین اول با هم صادق باشید. شاید لازم باشد به آن خاتمه بدهید.

اسفند


امروز با اعتماد به نفس بسیار خوبی کارهای خود را انجام می دهید. البته در محل کار شاید افرادی باشند که در کارهایتان دخالت می کنند. یا موجب ناراحتی شما می شوند. به جای واکنش نشان دادن به آنها، سعی کنید آرام باشید. ذهنیت خود به اطرافیان را کمی تغییر دهید تا برداشت درست از آنها و کارهایشان داشته باشید. در مسایل کاری ترس به دل راه ندهید که موفقیت در چند قدمی شما است. در مسایل احساسی هم اگر مشکلی هست فقط با حرف می توانید آنها را برطرف کنید.


ویدیو : فال روزانه 31 / 06 / 1393