فال روزانه 28 / 8 / 1392 : فال روزانه 28 / 8 / 1392فال روزانه متولدین فروردینامروز ...


فال روزانه 28 / 8 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز موفقیت ناخواسته و ناگهانی در نتیجه تلاش ها و کارهای شما به وجود می آید و باعث پیشرفت غیرمنتظره شما می شود. شاید دوستان شما را در زمان و مسیر درست راهنمایی کرده باشند. اگر این موفقیت شما را به زندگی کاملا متفاوت سوق داد، تعجب نکنید. البته خیلی به این مساله امید نبندید، زیرا از قدیم گفته اند باد آورده را باد می برد. این پیشرفت ناگهانی، همان قدر ناگهانی نیز از بین خواهد رفت. امروز دوست دارید بیشتر زمان خود را با فرد موردعلاقه خود سپری کنید. اگر لازم است با هم در مورد مشکلی صحبت کنید، حتما این کار را انجام دهید زیرا از نظر روحی آمادگی درست کردن مشکلات را دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خوش بینی و زیبابینی بسیار زیادی امروز به سراغ شما می آید که به طور کلی، نگاه و طرز فکر شما به دنیا و اطرافیان تغییر می کند. خودتان نیز از این مساله تعجب خواهید کرد. موقعیت و شرایط کنونی شما زیرورو خواهد شد. ممکن است جابه‌جایی، به ویژه در کار خود داشته باشید. به وضعیت کنونی خود نچسبید و با جریان سرنوشت، حرکت کنید. موفقیت و پیشرفت بسیاری در انتظار شما است. با جاذبه درونی خود فرد موردعلاقه خود را بیش از پیش به خود نزدیک و علاقه مند کنید. امروز حتی با یک لبخند هم می توانید هر چه از او می خواهید را به دست بیاورید. به طور کلی باید بدانید امروز جاذبه بسیاری برای نامزد خود دارید و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. 

فال روزانه متولدین خرداد

بینش و بصیرت جدید و کشف و کشوفات روحی و معنوی باعث می شوند تا تغییر بزرگی در زندگی خود به وجود بیاورید. در این میان، مقداری پول ناخواسته به دست شما می رسد و با آنها به تفریحاتی سرگرم خواهید شد که تاکنون تجربه نکرده بودید. البته به همه نشانه های امروز توجه داشته باشید تا بتوانید این خوشی و خوشبختی را برای همیشه داشته باشید. امروز سوپرایزهای بزرگی در انتظار شما است.
فال روزانه متولدین تیر

دوستی قدیمی که مدت زیادی بود از او بی خبر بودید را امروز دوباره ملاقات خواهید کرد. پیشرفت های این فرد بسیار برای شما عجیب خواهد بود. شاید هم باعث شود تا از او الهام بگیرید و او را الگوی خود کنید. امروز به طور کلی روز عجیبی است و هیچ چیز مثل همیشه پیش نمی رود. امروز ممکن است بین شما و نامزدتان کمی شکرآب شود. البته مشکلی نیست که نتوانید آن را مدیریت و برطرف کنید. نخستین کاری که باید انجام دهید این است که از خود بپرسید آیا واقعا این رابطه را دوست دارید؟ سپس با خود و طرف مقابل صادق باشید تا صمیمیت بیشتری میان شما ایجاد شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است تغییری بزرگ اما مثبت در شغل شما ایجاد شود که روند معمولی زندگی شما را تغییر دهد. به طور مثال، ممکن است ترفیع مقام بگیرید یا حقوقتان افزایش بیابد. یا شاید ممکن است اطلاعاتی ارزشمند به دست شما برسد که منجر به پیشرفت شما بشود. فناوری و دوستان نیز در تسریع این روند بی تاثیر نیستند. امروز هیچ رویدادی نرمال نیست. از آنجا که هرگز زیاد حرف نمی زنید، نامزدتان از این همه سکوت و درون‌گرا بودن خسته شده است. شاید این اعتراض باعث شود کمی به خود بیایید و آتش عشق خود را همچون روزهای نخست آشنایی شعله ور و گرم کند. شما توان این کار را دارید، پس انجام دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

دوست صمیمی یا شریک زندگی شما یک سفر بی برنامه ریزی و ناگهانی را به شما پیشنهاد می کند و باید تصمیم بگیرید که بروید یا خیر. شاید گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشید اما این پیشنهاد بیش از همه برایتان جذاب و وسوسه کننده است. این پیشنهاد سفر به خارج کشور است و برای این منظور باید کمی زبان یاد بگیرید. همین کار را نیز خواهید کرد و از یادگیری سریع خود هم تعجب می کنید. امروز شهامت صحبت کردن با فردی که عاشقش شده اید را پیدا خواهید کرد. با اینکه علاقه شما بسیار زیاد است اما نمی توانید واژه های درستی برای بیان آنها پیدا کنید. اما خیلی سخت نگیرید و حرف بزنید. 
فال روزانه متولدین مهر

مقداری پول ناخواسته از جایی نامعلوم به دست شما خواهد رسید که هیجان مثبت زیادی در خانه شما ایجاد می کند. شاید با این پول بتوانید تغییرات اساسی در خانه ایجاد یا وسایل و مبلمان مورد علاقه خود را خریداری کنید. با دوستان خود تماس بگیرید و این خبر خوشحال کننده را به آنها نیز بگویید. شاید حتی دوست داشته باشید آنها را به خانه خود دعوت کنید. امروز در قرار ملاقات با نامزد خود نیز بسیار خوب خواهید درخشید. البته سعی کنید در رفتار و کردار خود متانت و وقار را رعایت کنید.
فال روزانه متولدین آبان

اخباری که امروز به شما می رسند باعث می شوند تا در محل زندگی، شغل یا حتی در افکار و عقاید خود تغییراتی ایجاد کنید. شاید از فکر به نتیجه این کار دچار هراس و هیجان منفی بشوید اما خیلی زود می توانید با این مساله کنار بیایید و در جهت جریان آب پیش بروید. این کار نوعی تمرین خودسازی نیز هست. بهتر است عشق و صمیمیت بیشتری به نامزد خود داشته باشید. حتی اگر مشکلات میان شما زیاد است و این باعث رنجش شما شده است، بدانید که این مشکلات شما را بیشتر به هم نزدیک خواهد کرد. بنابراین از آنها نترسید و مهربانی خود را به شریک زندگیتان عرضه کنید. 

فال روزانه متولدین آذر

افزایش مهارت های شما در حوزه فناوری باعث می شود تا شغلی دیگر یا حقوقی بیشتر دریافت کنید. شاید این اواخر استرس و هیجانات منفی بسیاری را تجربه کرده باشید اما بدانید تعادل به زندگی شما باز خواهد گشت و به زودی شاهد آرامش خواهید بود. امروز حواس بسیار جمع دارید و می توانید با تمرکز زیاد به سوی اهداف خود پیش بروید. همه آن ویژگی هایی که دوست دارید در فرد موردعلاقه خود ببینید، امروز به وضوح در وجود او ظهور می کنند. این مساله باعث خوشحالی شما می شود. شما نیز خودتان بیش از هر زمان دیگری برای دیگران جذاب و دوست داشتنی شده اید و باید از این فرصت استفاده کنید.  

فال روزانه متولدین دی

اگر تاکنون درگیر رابطه عاشقانه نبوده اید، امروز همه چیز تغییر خواهد کرد. امروز فردی را ملاقات می کنید که شخصیت جذابی برای شما دارد. امروز یا یک انسان جدید به زندگی شما وارد می شود یا دوستی قدیمی به طور ناگهانی به نظرتان جذاب می شود. اگر هم در حال حاضر در رابطه ای عاشقانه هستید، همه انرژی خود را برای تغییر شرایط صرف و او را خوشحال کنید. خوشحالی نامزدتان باعث جذابیت بیشتر او می شود و شاید بیش از پیش عاشق او شوید. شاید تاکنون احساسات واقعی خود را مخفی می کردید، اما امروز این شهامت را دارید تا حرف دل خود را مطرح کنید و آن چه باعث خوشحالی یا ناراحتی شما می شود را بیان کنید.  

فال روزانه متولدین بهمن

ایده آل گرایی یا آشکار شدن برخی پیچیدگی های درونی باعث می شود تا نظرات خود را بیان کنید. شاید دوست داشته باشید دوستی را برای صحبت در این زمینه دعوت کنید. بیشتر بخش های این نظرات باعث جلب نظر اطرافیان می شود. البته بهتر از بیان این ایده ها به افرادی که دچار شک و ظن هستند، خودداری کنید. شاید امروز خود را متقاعد کردید دید و نگاه خود به نامزدتان را تغییر دهید. این باعث می شود تا احساس نزدیکی بیشتری به او پیدا کنید که در بهبود رابطه دونفره شما تاثیر مثبتی دارد. 

فال روزانه متولدین اسفند

اهداف و آرزوهای گروهی از افراد که با آنها همکاری دارید برای شما بسیار جذاب خواهد بود و باعث می شود تا در زندگی خود از آنها الهام بگیرید. این باعث می شود تا هم گروه و هم خود شما به طور فردی پیشرفت هایی داشته باشید. اجازه دهید رویدادها همان طور که خداوند برای شما در نظر گرفته است پیش بروند تا به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید. امروز باید با خود بنشینید و صادقانه و عمیق، احساسات خود را واکاوی کنید و ببینید آیا واقعا فرد که با او در ارتباط هستید را دوست دارید یا خیر. اگر دوستش ندارید بهتر است همین جا به این رابطه خاتمه ببخشید.


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی


ویدیو : فال روزانه 28 / 8 / 1392