فال روزانه 26 / 10 / 1393 :     فال روزانه 26 / 10 / 1393فروردیندر مورد مسایل ...




   
فال روزانه 26 / 10 / 1393

فروردین


در مورد مسایل مالی امروز بسیار هیجان دارید و می خواهید سریعا همه چیز را به انجام برسانید. سفر یا تفریحات گران قیمت  هم در ذهن شما هستند که دوست دارید با توجه با بودجه ای که دارید آنها را انجام دهید. بهتر است به پس انداز هم توجه داشته باشید و هر چه پول دارید را خرج نکنید. در رابطه احساسی هم هیجان مثبت و حس رهایی دارید و این کمک می کند تا امروز در کنار هم یک خاطره عالی رقم بزنید.

اردیبهشت

اگر برنامه مالی یا آغاز کار در سر دارید، امروز زمان مناسبی برای نقشه کشیدن و تحقیق و مطالعه است. اگر پولی دارید که می خواهید زیاد شود، در املا سرمایه گذاری کنید.این روشی مطمئن برای شما خواهد بود. در ضمن، یک نوع سرمایه گذاری طولانی مدت است. از مشورت افراد متخصص کمک بگیرید و به هیچ عنوان به فکر و علایق خود بسنده نکنید. حتی از عشقتان نیز می توانید کمک فکری بگیرید. او ایده های خوبی دارد که شاید کارساز باشند و بتوانید با هم روی جزئیات اجرایی آن کار کنید.

خرداد

سفر، پول خرج کردن و زندگی لوکس همه ذهن شما را پر کرده اند. از یک طرف دوست دارید پول هایتان را پس انداز یا سرمایه گذاری کنید و از طرفی هم هیجانات بسیاری دارید که مستلزم پول هستند. میان آنها تعادل برقرار کنید. خیلی راحت می توانید از اطرافیان یا خانواده کمک فکری بگیرید. علایق خودتان را نیز فهرست کنید و آنها را طوری یکپارچه کنید که اصطلاحا نه سیخ بسوزد و نه کباب. یعنی هم به تفریحات خود برسید و هم پس انداز هم داشته باشید و همه درآمدتان خرج نشود.
 

تیر

کائنات یک روز سرشار از انرژی های خوب برای شما در نظر گرفته است. برای برنامه ریزی مالی، ذهن باز و ایده های خوبی در سرتا می چرخد. ساده از کنار آنها نگذرید. به ایده هایتان پروبال بدهید. اگر قرار است پولتان را سرمایه گذاری کنید، مطمئن باشید، املاک یا بورس بهترین گزینه است. البته بورس به میزان ریسک پذیری شما بستگی دارد. از خانواده یا عشقتان در این مسیر کمک بگیرید. همه روز را به این برنامه ها اختصاص دهید اما در انتهای روز، با عشقتان در یک رستوران شیک قرار بگذارید تا هر دو در کنار هم شادی و آرامش را تجربه کنید. 
   
مرداد

وقیت جیبتان پرپول باشد، حالتان هم خوب است. امروز این شادی را دارید. پولی از جایی که مدت ها منتظرش بودید، بالاخره به دستتان می رسد و می توانید برای آن برنامه ریزی کنید. اول برای وسایل ضروری برنامه بریزید و سپس روی علاقه مندی های خود تمرکز کنید. برای پروژه کاری یا مالی که در سر دارید، حداقل سه روش مختلف تعیین کنید و روی جزئیات آن نیز تاکید داشته باشید. سپس طرح هایتان را ارائه دهید تا اگر هر کدام با مخالفت روبه رو شدند، باز طرح دیگری در جیب داشته باشید. مطمئن باشید ایده هایی که امروز ارائه می کنید مسیر کاری و مالی شما را بسیار زیاد تغییر می دهد و در انتهای روز بسیار خوشحال خواهید بود.

شهریور

امروز روز آسان گرفتن است. روز رها بودن. روز مته به خشخاش نگذاشتن. برای سفر برنامه بریزید. یک سفر هیجان انگیز و خوب که بتوانید حسابی از خجالت خود در بیایید و پس از مدت ها کار سخت، بالاخره آرامشی که منتظرش بوده اید را به دست بیاورید. در این مسیر با عشقتان همراه باشید. نظرات او را هم جویا شوید. همفکری و مشورت در کارها و زندگی شهصی، کمک شایانی به شما می کنند. عموما بین طرح های مختلف و علاقه های متنوعی که دارید توان تصمیم گیری قاطع ندارید. بنابراین، بهترین کار این است که از عشقتان یا خانواده کمک بگیرید.
 
مهر

اگر می خواهید از نظر مالی خودتان را بالا بکشید، باید ارتباط های اجتماعی خود را زیاد کنید. باید با افراد نشست و برخاست داشته باشید که می توانند ایده های فکری بسیار خوبی به شما بدهند. از انسان های پراسترس دوری کنید. امروز زمان استراحت و تفریح است و ترجیحا در جمع هایی حاضر شوید که خلاقیت و شادمانی در آنها موج می زند. پولی که مدت ها منتظرش بودید را امروز به دست می آورید. برای آن برنامه ریزی کنید. حتی می توانید بخشی از آن را برای عشقتان خرج کنید و برای او کادو بخرید. این را بدانید که هر چه مسوولیت پذیرتر باشید، خودتان احساسات بهتری خواهید داشت.

آبان

پول درآوردن خوب است. اما در انجام کار هم باید تعادل داشته باشید. نه زیاد کار کنید که خسته شوید و پولی که در می آورید برایتان جذابیت نداشته باشد و نه کم کاری کنید که به آنچه شایسته آن هستید، نرسید. تعادل کلید موفقیت شما است. بین کار، زندگی شخصی و خرج های زندگی باید یک تناسب ویژه ایجاد کنید. شاید تنهایی از عهده آن برنیایید. پس از افراد دیگر همچون اعضای خانواده کمک فکری بگیرید. اگر پولی برای سرمایه گذاری دارید، در املاک آن را خرج کنید. این یک سرمایه گذاری طولانی مدت و قابل اعتماد است.

آذر

یک طرف مسایل کاری و طرف دیگر، علاقه مندی های شخصی قرار دارند. در میان این گیر کرده اید و نمی دانید باید ورزنه را به سمت کدام یک از آنها سنگین تر کنید. روش درست تعادل است. بین آنها تعادل ایجاد کنید. هم به کارهایتان برسید و مسوولیت های خود را به بهترین شکل انجام دهید. و هم برای علاقه های شخصی زمان بگذارید. تردیدها را باید کنار بگذارید و با اعتماد به نفس و ایمان داشتن به توان برنامه ریزی خود، خستگی و موانع را از سرراه بردارید. شما در حوزه کاری خود کارشناس هستید، فقط باید این را باور داشته باشید.

دی

حساسیت درونی و اشتیاقات و هیجانات روحی با هم تضاد دارند. از یک طرف وجدان های کاری و مسوولیت پذیری است و از طرفی اشتیاق برای سفر و تفریح و بی خیالی. اما نمی توانید کارهایتان را نادیده بگیرید. پس تعادل را اصل اول امروز قرار دهید. از فرصت استراحت خود برای برنامه ریزی استفاده کنیدو مطمئن باشید خانواده یا عشقتان هم نظرات بسیار سازنده ای دارند که می تواند شما را در این مسیر یاری کنند. پس از اینکه حسابی جزئیات مسایل را بررسی کردید، برا ی استراحت با عشقتان به رستوران و کافه بروید و شادباشید. 

بهمن

امروز طوری برنامه ریزی کنید که فقط در جمع های شاد و در میان انسان های خلاق حضور داشته باشید. افرادی که استرس دارند، خیلی راحت حس هایشان را به شما هم منتقل می کنند. پس از آنها دوری کنید. در مورد طرح های خود با دوستان جدید حرف بزنید و از آنها کمک بگیرید. مطمئن باشید هر کدام حرف تازه ای خواهند داشت که در مسیر کارهایتان بسیار سازنده هستند. یک راه موفقیت برای شما باز شده، بدون وقفه به جلو حرکت کنید و از هیچ مانعی نترسید.

اسفند


امروز در مورد مسایل کاری، حساب و کتاب های بسیاری خواهید داشت. حرف های مدیر یا شریک کاری خود را بشنوید و از آنها استفاده کنید. واکنش منفی نداشته باشید و بدانید حتی انتقادها هم برای شما بسیار سازنده هستند. بین افکار و خواسته های خود کمی درگیری دارید، اما با کمک و همفکری دیگران می توانید برطرفشان کنید. امروز با عشقتان در میان دوستان شاد حاضر شوید و در کنار هم، تفریح کنید. اگر کمی ولخرجی کنید هم بد نیست. اما حساب جیب خود را داشته باشید.
 


ویدیو : فال روزانه 26 / 10 / 1393