فال روزانه 23 / 02 / 1394 :     فال روزانه چهارشنبه 23 اردیبهشت 94چند کلمه ...




   

فال روزانه چهارشنبه 23 اردیبهشت 94

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی مه 23 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال رویاهای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به تماشای به حقیقت پیوستن آنها بنشینید. شما به خوبی خودتان را نشان می دهید و بیان می کنید، به ویژه در اوایل امسال به اندازه کافی ایده های هوشمندانه و کاربردی دارید که تمام سال از آنها استفاده بکنید. در رابطه با کار و مسائل اقتصادی پشتکار داشته باشید و تابستان همراه با خانواده و دوستان به استراحت و تفریح بروید. آبان ماه امسال ممکن است با عشق قدیمی خود دوباره روبرو شوید. در دی ماه انگیزه و انرژی لازم برای شروع کاری جدید را خواهید داشت. در بهمن فعالیت های اجتماعی شما اوج خواهد گرفت. ممکن است بهار امسال با عشقی غافلگیر کننده مواجه شوید

فروردین

سلاح هایتان را زمین بگذارید، گذشته ها گذشته، کینه به دل گرفتن و فراموش نکردن مسائل گذشته تنها به خودتان آسیب خواهد زد. دشمنی و کینه مانند این است که به امید مرگ دیگری خودتان زهر بنوشید. با این مسئله روبرو شوید، آن را حل کنید و برای همیشه کنار بگذارید. امروز بخت با شما یار است، اگر کسی را دوست دارید تا تنور داغ است چسبانید و حرف دلتان را به او بگویید. اگر جوابی که انتظار داشتید را نگرفتید دلسرد نشوید، شاید طرف مقابلتان به کمی فکر کردن نیاز دارد. عشق از جاهایی که فکرش را هم نمی کنید به سوی شما خواهد آمد. امروز شیک ترین لباس هایتان را بپوشید، به زودی دلیل این کار را خواهید فهمید.

اردیبهشت

امروز ممکن است یک نفر باعث عصبانیت و ناراحتی شما بشود. اما قبل از آن که هر نوع برخوردی کنید نگاهی به منبع اصلی این درگیری بیندازید، شاید ایرادی که از طرف مقابلتان می گیرید در واقع اشتباه خود شما باشد، نگاهی به آینه بیندازید و خودتان را ببینید. این احساس مسخره را دور بیندازید، این فکر که هیچ کس شما را دوست ندارد خیلی بچگانه است، حتی اگر جواب زنگ ها، پیام ها و ایمیل هایتان را ندهند. به جای این فکر های بی اساس به این بیندیشید که فرصتی برای پرداختن به خودتان برایتان فراهم شده است و با خودتان خلوت کنید. اگر هیچ چیز به شما آرامش نمی دهد کمی زودتر بخوابید و استراحت کافی به بدنتان بدهید.

خرداد

امروز ذهنتان درگیر مسائل کاری است از اوضاع فعلی راضی نیستی و در حال فکر و تحقیق درباره این هستید که چه چیزی می تواند برایتان رضایت بیشتری به همراه داشته باشد. دارید فشار زیادی به خوداتن وارد می کنید، بهتر است طی چند هفته یا چند ماه آینده حتما به تعطیلات بروید و خستگی در کنید. شاید در فکر این باشید که کارتان را تغییر دهید، اگر چنین برنامه ای دارید جانب احتیاط را رعایت کنید و وارد کاری که اطلاعات کافی درباره آن ندارید نشوید و در حوزه تخصص خود فعالیت کنید. بهتر است مجرد ها اگر دنبال نیمه گمشده خود هستند فعلا وارد عمل نشوند، چرا که وضعیت فعلی ماه نوید یک رابطه پایدار را نمی دهد.

تیر

شما بسیار حساس و زودرنج هستید و به سادگی ناراحت می شوید. وقتی خیلی ناراحت می شوید در خود فرو می روید و هیچ حرفی نمی زنید. اما این روش دفاعی به شما در حل مشکلات به وجود آمده هیچ کمکی نمی کند. امروز وقت آن فرا رسیده است که رابطه خود را درمان کنید. با ترس های خود رو به رو شده و با کسی که به شما آسیب زده است صحبت کنید. با صداقت تمام حرف بزنید و گوش کنید، به تقصیرهای خود نیز اعتراف کنید، این کار هرچند سخت باشد خیلی چیزها را درست خواهد کرد. صبحانه بهترین وعده غذایی است و زمانی بهتر نیز می شود که آن را همراه با عشقتان بخورید. همسرتان را غافلگیر کرده و یک صبحانه خوب برای او آماده کنید.

مرداد

امروز به اندازه همیشه شاد و سرحال نیستید. نه این که ناراحت باشید و یا اوضاع آنطور که دلتان می خواهد پیش نرود، فقط کمی اعتماد به نفستان کم شده است، اما جای هیچ نگرانی نیست، شما خدای اعتماد به نفس هستید و خیلی زوذ به حالت طبیعی خود بازخواهید گشت. اگر کسی بین شما و خودش فاصله ایجاد کرده است بهتر است عکس العملی نشان ندهید و حرف هایی که ذهنتان را مثل خوره می خورند را برای خودتان نگه دارید. اگ این کار را بکنید تغییرات عمده ای در رفتار آنها به وجود خواهد آمد. امروز دلتان می خواهد به عشقتان نزدیک شوید، اما اوضاع آنطوری که می خواهید نیست و هیچ چیزی هم شما را راضی نمی کند. نگران نباشید، تا فردا همه چیز درست می شود.
 
شهریور

احساس کسالت و کمبود انرژی دارید و فایده ای هم ندارد به زور تظاهر به نشاط بکنید، زیاد به بدن خود فشار نیاورید و با آرامش برنامه عادی روزانه خود را دنبال کنید. این حالت برای همه پیش می آید و نیازی نیست خودتان را برای آن ناراحت کنید، تا فردا بهتر خواهید شد. امروز برای شما زمان رسیدگی به رابطه است. شاید اوضاع در ظاهر روبراه برسد، اما آیا در باطن نیز همینطور است؟ زدن چسب زخم روی مشکلات جدی چیزی را حل نمی کند؟ گاهی باید پرده ها را کنار زد و به طور جدی به مسائل رسیدگی کرد.با صبوری تمام حرف بزنید و با گوش جان بشنوید، این می تواند تبدیل به نقطه عطفی در رابطه شما بشود. مطمئن باشید که قدم در راه درستی گذاشته اید.

مهر

امروز اولویت اصلی شما رسیدگی به سلامت بدن، ذهن و روحتان خواهد بود. بدن و ذهن انسان از هم جدا نیستند و به هر کدام آسیب وارد شود دیگری نیز صدمه خواهد دید. امروز بهتر است هر چیزی از عادت های غذایی گرفته تا سبک زندگی و روابط اجتماعی خود را مورد بررسی قرار داده و هر چیز مضری از جمله روابطی که ذهن و روحتان را خراش میدهند را از برنامه خود حذف کنید. بعدازظهر امروز درگیری های کاری و وظایفی که برای انجام دادن دارید شما را مضطرب کرده و ممکن است روی رفتارتان با عشقتان تأثیر بگذارند. اگر نمی توانید رفتارتان را کنترل کنید بهتر است زودتر از شب های دیگر به رختخواب بروید و استراحت کنید. تا فردا اوضاع به تعادل خواهد رسید.

آبان

امروز ممکن است در محل کار یکی از همکارهایتان دنبال دردسر بگردد و شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. خودتان را کنار بکشید، دلیل این حالت می تواند رفتارهای شبیه به هم شما باشد. نیاز شدیدی به درد دل کردن حس می کنید و فکر می کنید اگر حرف دلتان را به کسی نگویید قلبتان خواهد ترکید. فکر می کنید زندگیتان پر از پیچیدگی و معما است. با  امروز بهترین وعده غذایی که می توانید همراه با عشقتان صرف کنید صبحانه است. بعدازظهر ممکن است زمان مناسبی برای این کار نباشد و کمی دلخوری بینتان ایجاد شود، به ویژه اگر شخص سومی هم با شما همراه باشد. مجردهای عزیز روابط عاطفی که امروز آغاز شوند برای آبان ماهی ها خیلی پایدار نخواهند بود، بهتر است امروز دست نگه دارید.

آذر

برای آذر ماهی های سرکش والدین حکم دستبندی را دارند که جلوی آزادی آنها را گرفته و نمی گذارد خودشان را آنطور که می خواهند نشان دهند. امروز ممکن است درگیری های همیشگی شما دوباره بالا بگیرند، اما سعی کنید عکس العمل شدیدی از خودتان نشان ندهید و این کار آنها را نه عنوان تلاشی برای کنترل کردن شما، بلکه به عنوان نشانه ای از عشق آنها در نظر بگیرید. از آرامش رابطه عاطفی خود بهره ببرید و امشب از بیرون غذا بخرید و همراه با عشقتان پای تلویزیون شام بخورید و فیلم یا سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید. مجرد ها هم بهتر است امشب در خانه بمانند و جستجو برای یافتن نیمه گمشده خود را به روز دیگری موکول کنند. 

دی

امروز حرف زدن و ارتباط برقرار کردن خود را به دقت زیر نظر بگیرید، هیچ چیز را از قلم نیندازید و زبان بدن، تکیه کلام ها و طرز حرف زدنتان را هم تحت نظر داشته باشید. تمام این مسائل در ارتباطات شما تأثیر فراوانی دارند و تا به آنها توجه نکرده و پی نبرید نمی توانید تغییری در خود ایجاد کنید. اگر چیزی وجود دارد که باید بگویید بهتر است آن را در اولین فرصت ممکن بگویید، هر چقدر دیرتر شود گفتن آن سخت تر خواهد شد. امروز حرف های ضروریتان را به ساده ترین شکل ممکن و تا قبل از ظهر بزنید، زیرا بعد از آن تفهیم حرف هایتان حتی به خانواده و نزدیکانتان نیز کاری سخت خواهد بود. اگر با کسی برای اولین بار قرار گذاشته اید بهتر است این قرار را برای روزی دیگر بگذارید.

بهمن

امروز در هر چیزی می توانید جنبه های نو، غیرعادی و خلاقانه را ببینید و این موضوع در چند موقعیت مختلف به شما کمک می کند اعتبار خود را افزایش دهید. شما فکر می کنید توانایی لازم برای انجام هر کاری را دارید، اما حقیقت تلخ است و باید بدانید که اینطور نیست. با واقعیت رو به رو شوید، هیچکس کامل نیست. توانایی های خود را بشناسید و با روی آنها کار کنید. امروز نگرانی ها و ترس هایی در رابطه با وضعیت مادی و اقتصادی خود خواهید داشت، این احساس عدم امنیت اصلا خجالت آور نیست و برای همه ما گاهی پیش می آید. اگر احساس می کنید به عشق نیاز دارید این را هم به یاد داشته باشید که باید برای عشقتان ارزش قائل شده و برای آن وقت بگذارید.

اسفند

یک نفر از گذشته می خواهد دوباره وارد زندگی شما شود. اما شما خیلی مطمئن نیستید که در مورد موضوع چه نصمیمی باید بگیرید. عجله نکنید و سر وقت فکر کنید و تصمیم بگیرید. آنهایی که شما را در رابطه با این مسئله تحت فشار می کذارند ممکن است انگیزه های درونی داشته باشند. امروز اوضاع پولی و کاری روبراه است، پس برای مسائل عاطفی وقت بگذارید. اگر دیروز جوابی که می خواسته اید را از عشقتان نگرفته اید امروز فرصت مناسبی برای تقاضای دوباره است، اما بهتر است به طور غیر منتظره ای عمل کنید و عشقتان را غافلگیر کنید. مجردها اگر دنبال یک رابطه پایدار هستند بهتر است امروز برای شروع یک رابطه عاطفی اقدام نکنند، امروز وقت خوبی برای شروع هیچ کار جدیدی نیست.


ویدیو : فال روزانه 23 / 02 / 1394