فال روزانه 22 / 8 / 1392 : فال روزانه 22 / 8 / 1392فال روزانه متولدین فروردینامروز ...


فال روزانه 22 / 8 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حس و حال خوبی دارید و نمی توانید برای انجام ندادن کارهای خود بهانه های بیهوده بتراشید. البته امروز خیلی مشتاق انجام کارهای هنری یا موسیقایی نیستید. این کارها نیاز به خلاقیت و تمرکز دارند که شما چندان حوصله آن را ندارید. امروز به طور عمیقی احساساتی و رمانتیک هستید و همه جا به دنبال عشق می گردید. سعی کنید کمی خوددار باشید و با ملاقات نخستین فردی که به نظرتان خوب بود، رابطه دوستی برقرار نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر احساس ناامیدی و روزمره‌گی دارید، نشانه این است که باید روش زندگی خود را تغییر دهید. همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت. این یکی از روزهایی است که واقعا دچار تضاد رویایی می شوید و نمی توانید منطق و رویا را از هم تفکیک کنید. از دنیای رویایی خود لذت ببرید اما طوری نباشد که از دنیای واقعی خیلی فاصله بگیرید. امروز برای رابطه عاطفی فرصت بسیار خوبی پیدا خواهید کرد. اگر کمی عاقل و تیزبین باشید می توانید با فردی آشنا شوید که آینده شما را تغییر می دهد. البته بسیار با احتیاط رابطه خود را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز همه مسایل را بسیار آسان می گیرید و هیچ چیز به نظرتان بد نیست. ممکن است با فردی که دوستش دارید برای قدم زدن بیرون بروید. به طور کلی لحظه های آرام، شاد و پر احساسی را پشت سر خواهید گذاشت و از یک شام رمانتیک نهایت لذت را خواهید برد. امروز فضا بسیار رمانتیک است و باید از فرصت پیش آمده برای آرامش و بهبود رابطه دونفره خود نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دچار کمی کشمکش و درگیری با خود خواهید بود. یک لحظه احساس می کنید باید بنشینید و ببینید سرنوشت چه برایتان در نظر گرفته است و لحظه ای دیگر داغ می شوید و می خواهید خودتان هر آنچه می خواهید را به دست بیاورید. زندگی در واقع ایجاد تعادل بین رویا و واقعیت است. اگر در مورد فرد خاصی رویاپردازی می کنید باید دست از این کار بردارید و کاری انجام دهید. شاید انرژی های مثبتی که امروز دارید شما را به مسیری بهتر در زندگی بکشاند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز احساسات خالص و رقیقی دارید که باعث می شود تا با دشمنان خود نیز مهربان باشید. گاهی احساس می کنید از احساسات شما سواستفاده می شود اما خودتان باید مراقب آن باشید. مراقب باشید تا افرادی که نمی توانند حساسیت روحی شما را به خوبی درک کنند، به شما نزدیک نشوند. از خود محافظت کنید. امروز پیش از هر کاری خوب فکر کنید. امروز توان تشخیص فرد مناسب از غیر مناسب را ندارید.

فال روزانه متولدین شهریور

ناراحتی هایی که امروز تجربه می کنید نشانه این هستند که خود را با کارها یهنری همچون موسیقی یا نقاشی سرگرم کنید. در ابتدا می توانید از دیگران کپی برداری کنید و از این مساله هراسی نداشته باشید زیرا می توانید از تجربه های دیگران به نفع خود استفاده کنید. خیلی به افرادی که در کارهای شما دخالت می کنند فکر نکنید. اگر دوست دارید یک روز عالی و رمانتیک را در کنار فرد مورد علاقه خود سپری کنید، امروز انرژی های بسیاری برای این امر دارد. می توانید یک شام عاشقانه در یک رستوران رمانتیک را برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین مهر

دوستان و اطرافیان می توانند از هر نظر به شما اعتماد کنند. بنابراین مراقب باشید آنها را به مسیر خطا راهنمایی نکنید. قضاوت ها و نظرات شما باید همان یباشد که خود نیز عمل می کنید و اعتقاد دارید. امروز فقط باید به این فکر کنید که همه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با خود تصور می کنید رابطه خاصی در حال شکل گیری است و شکوفه های آن را می توانید از هم اکنون ببینید. اما پیش از هر اقدامی بهتر است دست نگه دارید و همه جوانب امر را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

سعی کنید خیلی درگیر مسایل و مشکلات دیگران نشوید. روحیه خوشحال و دوست داشتنی شما به گونه ای تربیت شده است که حرف ها و واژه های خوببه کار بگیرد. نباید اجازه دهید خشم کنترل شمارادر دست بگیرد. برخی از مردم از ناراحت و عصبانی کردن دیگران لذت می برند. به آنهااین اجازه را ندهید. امروز احساسات خود را رها می کنید و به واسطه آن کارهایی انجام می دهید که باعث تعجب خود شما و شریک زندگیتان می شود. هر کاری می کنید، فقط واقعیت را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز از نظر روحی بسیار ثابت خواهید بود اما گاه یهم ممکن است در مواجهه با اطلاعات و خبرها کمی نامطمئن باشید. فردی می تواند دیدگاه و عقاید شما را تغییر دهد. شما اصولا به مسایلی که ثابت، مشخص و پایدار هستند علاقه دارید. در همین فاز باقی بمانید و شانس خود را امتحان کنید. امروز خیلی رویاپردازی خواهید کرد و اگر دوست دارید به فردی که فکرتان مشغول کرده است، نزدیک تر شوید، باید کمی مراقب باشید. شاید او فرد مناسبی که تصور می کنید نباشد.

فال روزانه متولدین دی

بیرون بروید و کارهایی که هفته ها است دوست دارید را انجام دهید. در زندگی بیشتر واقع گرا هستید اما امروز ممکن است کمی دچار رویاپردازی بشوید. مراقب باشید تا احساسات و مشکلات عاطفی روحیه شما را خیلی خراب نکنند. اگر امروز قرار است برای نخستین بار سر قرار فرد جدیدی حاضر شوید، کمی گوش به زنگ باشید. ممکن است وارد رابطه ای بشوید که دوام چندانی ندارد و با رویاهای شما بسیار متفاوت است. اجازه دهید هر رابطه ای به طور طبیعی و روش استاندارد خود پیش برود و رشد کند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است بین دو واقعیت گرفتار شوید. یا شاید باید بین دوستان یا اعضای خانواده یکی را انتخاب کنید. این قدر فهمیده هستید که بتوانید مشکلات هر کدام از تصمیمات خود را پیش بینی کنید اما صرف انرژی برای حل مشکل برایتان کمی دشوار خواهد شد. شاید بتوانید بین هر دو مساله تعادل برقرار کنید. امروز از نظر احساسی فردی نظر شما رابه خود جلب می کند. بنابراین بهتر است خیلی سخت گیری نکنید و در مسیر سرنوشت حرکت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

مراقب باشید تا تصمیمات و فعالیت های شما بر اساس احساسات شما نباشد. تصمیمات بزرگی که در سر می پرورانید را اگر نتوانید به انجام برسانید موجب ناراحتی و عصبانیت شما خواهد شد. واقعیت هایی در زندگی وجود دارند که امروز با همه وجود احساس خواهید کرد. اگر درگیر رابطه احساسی جدیدی هستید، خیلی مراقب باشید. اگر هم رابطه دایمی دارید احتمالا شریک زندگیتان کاری انجام خواهد داد که باعث ناراحتی شما می شود اما از روی عمد نیست و باید کمی بافکر با او برخورد کنید.



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی


ویدیو : فال روزانه 22 / 8 / 1392