فال روزانه 21 / 09 / 1393 :     فال روزانه 21 / 09 / 1393فروردینشیطان در ...




   
فال روزانه 21 / 09 / 1393

فروردین


شیطان در جزئیات قرار دارد. نباید خیلی در مسایل جزئی رویدادها غرق شوید. ستاره شما در خانه ششم نشسته است  به این واسطه می توانید هارمونی بسیار خوبی با ماه دی داشته باشید. در ضمن، نظم و انضباط زیادی هم خواهید داشت. پروژه های کاری و بیزنسی را امروز می توانید بهبود ببخشید. از همکاران برای کشیدن نقشه های بلند مدت برای اصلاح اشکالات کاری کمک و مشورت بگیرید. عقل سالم در بدن سالم است. پس حسابی به تغذیه خود رسیدگی کنید و آب و سبزیجات بیشتری در طول روز مصرف کنید. از همه تایم امروز برای تاثیر گذاری روی اطرافیان بهره بگیرید. این سامل عشقتان هم می شود. یک سری تغییرات کوچک کمک می کند تا حرارت عشق شما بیشتر شود. 
  
اردیبهشت

حرف بزنید. دردودل کنید. هر چه در سر دارید را بیرون بریزید. نگذارید حرف ها گوشه دلتان بمانند و بغض شوند. صداقت داشته باشید و در همه حالت واقعیت ها را به زبان بیاورید. امروز می توانید برای سفرهای طولانی به شهرها یا کشورهای دیگر برنامه ریزی کنید. حس های فلسفی شما زیاد هستند و می خواهید از همه کار دنیا سر در بیاورید.  افکاری که در پس ذهنتان در حال خاک خوردن هستند را بیرون بکشید و شادی بیشتری به زندگی خود وارد کنید. در مسایل عاطفی هم از رویا بیرون بیایید و کمی در زمین سیر کنید. رومانس و عاشقانه های امروز به شما کمک می کنند تا آرامشی که از عشق انتظار دارید را با همه وجود حس کنید و از آن لذت ببرید. همین امروز با هم برای تفریحات بیشتر برنامه ریزی کنید تا وقت بیشتری را در کنار هم باشید. 

خرداد

دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. این کار برایتان مفید است. در ساعاتی که تنها هستید و سرتان از کارهای زیاد خلوت می شود، به رویاهای خود فکر کنید. آنهایی که مفید هستند را پروبال بدهید و برایشان برنامه ریزی کنید تا سریع تر به مرحله اجرا در بیایند و واقعی شوند. اگر پولی در دست دارید، امروز می توانید به نظرات مالی خود اعتماد کنید. در هماهنگی های مالی، همه احتمالات را در نظر بگیرید و سپس تصمیم گیری کنید. با عشقتان به مکان هایی بروید که تاکنون نرفته اید و می توانید در آنجا شادابی زیادی را تجربه کنید. شاید حتی بد نباشد آستین ها را بالا بزنید و با عشقتان خانه را تمیز کنید. کارهای هیجان انگیز را در اولویت خود قرار دهید. 
 
تیر

حرف بزنید. حرف بزنید. از چیزی نترسید. خودتان باشید و هر چه در دل دارید را بیرون بریزید. طالع شما امروز بر همکاری ها و درک های متقابل تعریف شده است و می توانید شادابی بسیاری را تجربه کنید. اگر در خانه یا محل کار دچار مشکلاتی هستید باید آنها را ریشه‌‎یابی و برای برطرف کردنشان راهکار پیدا کنید. ارتباط های دوستانه شما بسیار قوی و خوب است و توان درست کردن همه شرایط سخت را دارید. در مورد احساسات خود حرف بزنید. به عشقان بگویید از چه ناراحت هستید تا همه حمایت او را داشته باشید. اگر مجرد هستید و فرد خاصی در ذهنتان هست، امروز می توانید احساس خود را به او نشان دهید و مزه دهانش را بچشید. 

مرداد

همه سیستم های کاری را بررسی کنید و ببینید آیا درست و در جهت خواسته ای شما پیش می روند یا خیر. ستاره های شما در خانه دوم نشسته اند و می توانید همکاری بسیار خوبی با دی ماهی ها داشته باشید. عادت های خوب زیادی در زندگی دارید که در پیشبرد اهداف شما بسیار موثر و کمک کننده هستند. گیاهخواری و ورزش را همین طور ادامه دهید و بگذارید سلامت جسمتان در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کنند. رضایت احساسی شما هم امروز زیاد خواهد بود. خیلی خوب با عشقتان ارتباط برقرار می کنید. بدون هراس  نگرانی با او حرف می زنید و آرزوها و اهدافتان را برایش تصویرسازی می کنید. برای اینکه عاشقانه های بیشتری میانتان باشد، به مکانهای تازه و هیجان انگیز بروید و شادی ها ناب کودکانه ای را با هم تجربه کنید.

شهریور

امروز باید مراقب جسارت زیاد خود باشید. بیشتر روی زیرساخت اهداف خود متمرکز شوید و سعی کنید آنها را سروسامان دهید. هارمونی هایی امروز شما با ماه دی بسیار زیاد است. خلاقیت های هنری زیادی دارید و حیف است که از آنها استفاده نکنید. بین کارهایی که دوست دارید همانند نقاشی یا موسیقی و کارهایی که الان مجبور به انجام آنها هستید، تعادل برقرار کنید. با تقویت روحیه خود، همان باشید که واقعا دوست دارید. از موضع قدرت وارد شوید و همیشه اعتما به نفس خود را حفظ کنید. در غیر این صورت از خیلی از کارهای خود با خواهید ماند. برای عشقتان سوپرایز داشته باشید و  موجبات خوشحالی و شادمانی بیشتر او را فراهم کنید.مطمئن باشید خیلی بیشتر از آنچه تصور کنید مورد توجه او قرار خواهد گرفت.

مهر

امروز بد نیست کمی از زیر کار در بروید و روی خواسته های درونی خود تمرکز کنید. جمع های دوستانه و کاری را تا حد امکان کنار بگذارید و بیشتر با عشقتان باشید. زمان خود را فردی که برایتان عزیز و دوست داشتنی است بگذارید. این کار می تواند خیلی ساده انجام شود. مثلا با هم  در خانه تغییر دکوراسیون بدهید. یا با هم آشپزی کنید. در نمایش احساسات خود خساست به خرج ندهید. صادق باشید و بگذارید طرف مقابل هم بداند تا چه اندازه برای شما مهم است و می تواند روی شما حساب کند. در مورد فانتزی های خود حرف بزنید. سعی نکنید مشکلات کاری را در زندگی دخالت دهید.

آبان

امروز را جشن بگیرید. در جمع های دوستانه شرکت کنید و سعی کنید تا می توانید شاد باشید. ایده های خلاقانه بسیاری امرو زدر ذهنتان می چرخد و همکاری های بسیار خوب و موفقی با بقیه خواهید داشت. بذر ایده هایی که دارید را همین امروز بکارید تا در آینده نزدیک شاهد جوانه زدن و رشد آنها باشید. امروز رویدادهای بسیار خوبی برایتان رخ خواهند داد و می توانید از معجزه زمان استفاده کنید. در مسایل عاطفی هم در جمع های دوستانه می توانید با فرد دلخواهتان روبه رو شوید. به تدریج به او نزدیک شوید و بگذارید از احساسات و عقاید واقعی شما مطلع شود. 

آذر

امروز ارتباط های بسیار خوبی با ماه های شهریور و دی خواهید داشت. می توانید برای انجام کارهای مشترک روی آنها حساب کنید. هارمونی های عاشقانه تان نیز زیاد است. این توان را دارید تا همه چیز را به سرانجام برسانید و در وضعیت پایدار قرار دهید. برای سرمایه گذاری های مالی هم زمان بسیار خوبی است. به همکارانی که می توانید روی آنها حساب کنید، در مورد ایده های خود بگویید و شغل تازه ای را با هم راه اندازی کنید. اگر وقتتان را تلف کنید، فرصت بزرگی را از دست داده اید. آینده عاشقانه بسیار خوبی در انتظار شما است. امروز می توانید با عشقتان در مورد زندگی مشترک حرف بزنید و برای ازدواج با هم برنامه ریزی کنید.

دی

حس های دوستانه شما زیاد می شوند. دوست دارید با همه خوب باشید. حس هماهنگی و تفاهم زیادی با دیگران دارید. این کمک می کند تا در مسایل کاری هم همان طور باشید که انتظار دارید. محدودیت هایی که برای خود تعریف کرده اید را از میان بردارید. بهتر است همچون دوران مدرسه، خاطره های هر روز خود را یادداشت کنید. در میان آنها می توانید ایده های نابی برای بهبود شرایط کاری یا حتی زندگی شخصب کشف کنید. در مسایل عاشقانه بسیار جدی هستید. امروز احتمالا با فردی ملاقات کنید که از نظر فلسفه وجودی بسیار به شما شباهت دارد و می توانید برای دوستی طولانی مدت روی او حساب کنید. 

بهمن

امروز با ماه شهریور رابطه بسیار خوبی دارید. با هم در مورد سرمایه گذاری های مالی یا پروژه های کاری حرف بزنید. توانایی تشخیص بسیار بالایی دارید و خوب را از بد به راحتی تشخیص خواهید داد. با تمرکز روی افکار و ایده هایی که آینده روشنی دارند، خود را چند قدم جلوتر از جایی که هستید قرار دهید. امروز با عشقتان در مورد جدی تر شدن رابطه تان حرف خواهید زد. هر دو بسیار مصمم هستید که این رابطه وارد مرحله تازه ای بشود و یک قدم بیشتر به هم نزدیک شوید. کلیات این مساله را امروز با هم هماهنگ کنید و بعدا بیشتر در مورد جزئیات کارهایی که باید انجام شوند، صحبت خواهید کرد.

اسفند


احساس می کنید همه شاد و خوشحال هستند؟ تکلیف شما این وسط چیست؟ شما با ماه های شهریور و دی سازگاری بیشتری دارید. می توانید همکاری های بسیار خوبی را با آنها آغاز کنید. از استعدادهای دیپلماتیک خود استفاده کنید. زیرکی ذاتی خود را بیرون بکشید و در مسایل کاری و مالی به سمتی بروید که آینده روشن تری دارد. مراقب باشید کار و مشغله های آن تعادل زندگی شخصی شما را به خطر نیندازند. فرصتی را به خود و عشقتان اختصاص دهید تا بیشتر در مورد رابطه خود حرف بزنید. امروز احتمالا خیلی جدی تر در مورد عقاید و نظر خود برای پایداری بیشتر رابطه حرف خواهید زد.


ویدیو : فال روزانه 21 / 09 / 1393