فال روزانه 21 / 05 / 1393 :     فال روزانه 21 / 05 / 1393فروردینبا همه وجود ...




   
فال روزانه 21 / 05 / 1393

فروردین


با همه وجود دوست دارید آزادی درونی را حس کنید. نوعی حس خفگی شما از درون می خورد و آزارتان می دهد. علاوه بر اینکه می خواهید تنها باشید. بسیار هم دوست دارید یک همنشین و هم صحبت خوب داشته باشید. بهتر است پیش از هر کاری و هر اقدامی تکلیف خود را با احساسات خود مشخص کنید. با مطالعه و تحقیق می توانید الهامات معنوی بیشتری داشته باشید که در جهت بهبود وضعیت روحی شما کمک کننده باشد. شاید این افکار باعث شوند در محل کار استرس زیادی داشته باشید. اما به حرف های اطرافیان بها ندهید و روی کارهای خود متمرکز باشید. در مسایل احساسی نیز هدف مشترکی که با معشوق دارید به شما کمک می کند تا دوباره احساسات واقعی خود کشف و درست کنید.

اردیبهشت

احتمالا تنش بسیاری را در اطراف خود احساس می کنید. اما خودتان را در آنها غرق نکنید. باید لبخند بزنید و مهربانی را نثار بقیه کنید تا خودتان هم آرام باشید. اینکه همکاران موانعی جلوی پای شما قرار دهند چندان عجیب نیست. ناامید نشوید و انرژی های خود را از دست ندهید. روی کار متمرکز باشید و هر حرفی را قبول یا باور نکنید. رابطه عاشقانه شما به هیجان و شادی نیاز دارد. شاید روحیه خودتان هم خوب نباشد اما بهتر است با هم به محیط های رمانتیک بروید تا هر دو حس خوبی داشته باشید.

خرداد

هیجانات روحی شما امروز زیاد است. گویا همه چیز با سرعت بسیار در حرکت است. با باید آنها را خاموش و آرام کنید تا مراقب حرف ها و رفتارهای خود باشید. آنها را در نطفه خفه نکنید. این کار درستی نیست زیرا در زمانی دیگر دوباره بروز می کنند. بهتر است در زمینه این احوالات مطالعه کنید و برای برطرف کردنشان راه چاره بیابید. هر چقدر هم محیط کارتان را دوست داشته باشید، نباید به طور کامل به اطرافیان اعتماد کنید. برخی افراد تلاش می کنند تا موقعیت دیگران را خدشه دار کنند و باید مراقب باشید. در مسایل عاشقانه هر چه تلاش می کنید عشق خود را به شریک خود نشان دهید او نمی تواند آنها را درک کند. یا شاید باور نمی کند. بهتر است در یک مکان عاشقانه با او قرار بگذارید تا عمق احساساتان را درک کند.

تیر

امروز دایم نگران این هستید که حرف ناراحت کننده نزنید و کسی از شما ناراحت نشود. این باعث می شود سکوت اختیار کنید. اما حرف های خود را آزادانه مطرح کنید. خودتان باشید و به این فکر نکنید که دیگران باید همیشه از شما راضی یا خوشحال باشند. با تظاهر نمی توانید روابط خود را ادامه دهید. در ضمن، این مساله موجب می شود تا به روح خود آسیب برسانید. در مسایل کاری هم از ایده های دیگران استفاده کنید تا خلاقیت شما دوباره برگردد. اما در عوض، در مسایل عاشقانه بسیار خوب و سرشار از احساس هستید. می توانید رویاهای فرد موردعلاقه تان را برآورده کنید و این حس دوجانبه بسیار خوبی به هر دو شما می دهد.

مرداد

وقتی بحث سلامت پیش می آید، خساست و صرفه جویی را کنار بگذارید. برای ویزیت پزشک یا درست کردن دندان خراب باید همین امروز وقت و هزینه بگذارید تا اوضاع بدتر از این نشود. در محل کار اطلاعات ارزشمندی به دست شما می رسد. از آنها برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده کنید. سعی کنید تنش ها را دور کنید و معنویات خود را افزایش دهید. در مسایل عاطفی با غرور و تکبر نمی توانید راه به جایی ببرید. کمی از موضع بالا، پایین بیایید و در جواب محبت ها، مهروزی کنید.

شهریور

امروز متوجه می شوید هر چه بیشتر بر داشتن یک مساله پافشاری کنید، کمتر به نتیجه می رسید. برخی چیزها اصلا ارزش پافشاری ندارند. بگذارید زندگی روال عادی خود را طی کند و خود را به دست کائنات و سرنوشتی که هست بسپارید. این کار موجب می شود تا آرامش بیشتری در خود احساس کنید. شاید در محل کار درست کردن برخی خرابی ها در ابتدا دشوار به نظر برسند. اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید کار نشد ندارد. در مسایل عاطفی هم از این مود افسردگی بیرون بیایید. خودتان باید شاد باشید تا بتوانید شادی های اطراف را ببینید و درک کنید. برخلاف تصورتان عشق زیبایی میان شما وجود دارد فقط شما باید نگاهتان را تغییر دهید.

مهر

امروز انرژی ها و فشارها زیاد هستند. همه چیز با سرعت زیادی در حرکت است. یا باید شکست یا موفقیت را تجربه کنید. این دقیقا به تفکر و میزان پافشاری شما بستگی دارد. هر اقدام بی فکری می تواند به نتیجه بد منجر شود. آگاهانه و با مطالعه حرف بزنید و رفتار کنید. از اطلاعات موجود در محل کار برای ارتقا سطح دانش خود بهره بگیرید. در مسایل عاشقانه توفعات را کنار بگذارید و به عشقی که میان شما جاری است فکر کنید. می توانید با حرف زدن، جنبه های مختلف شخصیت یکدیگر را بیشتر بشناسید.

آبان

هر کاری دیگران می کنند که شما هم نباید انجام دهید. آنها دوست دارند محافظه کار و محتاط باشند، اما شما باید خودتان باشید. حرفی که دوست دارید را بیان کنید. تحت تاثیر حرف اطرافیان قرار نگیرید. اطرافیان بازی های بسیاری دارند. شاید برخی کارها در جهت انحراف شما باشند. از عقل خود کمک بگیرید و به دانش و مهارت های خود شک نکنید. این مساله در محل کار نیز مصداق دارد. می توانید با تلاش بیشتر، توانایی های بیشتر از خود نشان دهید. میان شما و عشقتان کمی فاصله افتاده است. بهتر است کمی با خود فکر کنید تا ریشه این امر را بیابید. شاید حرف اطرافیان نیز روی آن تاثیر گذاشته باشد. هرگز به دلتان شک نکنید و کاری که فکر می کنید درست است را انجام دهید.

آذر

حساسیت و هیجانات بسیاری که در اطراف شما وجود دارد، موجب می شود تا نتیجه گیری های شتاب زده داشته باشید. اما از این دام فرار کنید. پیش از کشف حقیقت هیچ افدامی صورت ندهید و نگذارید حرف ها یا رفتارهای اطرافیان روی عقاید شما تاثیر منفی بگذارد. امروز می توانید بی نقص همه کارهای خود را به خوبی انجام دهید. فقط باید آرام باشید. در مسایل عاطفی نیز، یک از شما مکالمه ای را آغاز می کند که بوی گلایه دارد. شاید بهتر باشد با هم صادقانه حرف بزنید و ریشه این نارضایتی ها را پیدا کنید. نگذارید مسایل بی ارزش رابطه عاشقانه شما را تخریب کند.

دی

احساس می کنید هر کاری بکنید خوب پیش نمی رود. همین مساله موجب هراس شما می شود به حدی که حتی شاید دوست نداشته باشید در مورد نظرات و افکار خود حرف بزنید. اما این لجبازی با خود هیچ نتیجه ای در بر ندارد. رها باشید و بگذارید جریان زندگی به حالت عادی خود پیش برود. این را بدانید که احساسات دیگران را نمی توان به راحتی درک کرد. این نباید موجب گیجی شما بشود. فقط خودتان باشید و نگرانی ها را کنار بگذارید. با کارهای هنری یا عاشقانه می توانید احساس علاقه بیشتری هم به شریک عاطفی خود داشته باشید. با هم به فضاهای هنری بروید و در مورد مسایل عمیق تر با هم حرف بزنید. از مشورت یکدیگر نیز غافل نشوید.

بهمن

احساس غمگینی زیادی دارید. دوست دارید با اطرافیان هم صحبت شوید و حرف های دلتان را بگویید بلکه کمی آرام شوید. هراس یا محافظه کاری را کنار بگذارید. با افراد قابل اعتماد حرف بزنید تا باری از دوشتان برداشته شود. امروز فرصت این را دارید در محل کار اداره امور را به دست بگیرید و نشان دهید تا چه اندازه قابل اعتماد و خلاق هستید. در مسایل عاشقانه، صداقت داشته باشید. اگر کمی ناراحتی از طرف مقابل می بینید، او را درک کنید و به جای لجبازی سعی کنید مشاجره های کوتاه را از میان بردارید.

اسفند

امروز اتفاق های غیرمنتظره زیادی در زندگی شما وجود دارند. باید آماده رویارویی با هر مشکلی باشید. اگر بتوانید روحیه خود را حفظ کنید و به جای لجبازی یا ترس، آرامش داشته باشید، می توانید همه آنها را پشت سر بگذارید. شاید بد نباشد امروز بیشتر زمان خود را در خانه و مطالعه کتاب سپری کنید. یا زودتر از خواب بیدار شوید تا ذهنتان باز تر باشد و بازدهی بیشتری هم در کار داشته باشید. در مسایل عاشقانه با فرد موردعلاقه تان بیرون بروید. محیط های آرام یا هنری را برای گردش خود انتخاب کنید تا انرژی های خوب آنها به رابطه شما نیز منتقل شوند.


ویدیو : فال روزانه 21 / 05 / 1393