فال روزانه 20 / 03 / 1393 :     فال روزانه 20 / 03 / 1393فال روزانه متولدین ...


   



فال روزانه 20 / 03 / 1393


فال روزانه متولدین فروردین


اطرافیان شما امروز از شما انتظار همکاری بیشتری دارند. شما نسبت به نیازهای آنها توجه و نگرانی بیشتری نشان می دهید. به نظر می رسد که شما اخیراً حال و حوصله نداشته اید و گاهی رفتارتان بد بوده است. گاهی مانند کودکی رفتار می کنید که دوست دارد بیشتر بازی کند. باید رفتار خود را کنترل کنید و بیشتر به اطرافیان خود اهمیت و توجه نشان بدهید. در حال حاضر شما زمان و مکان مناسب را در اختیار دارید و هر چیزی که نیاز دارید در دسترس شماست و باید ناله و شکایت را کنار بگذارید. دلیلی ندارد که ناراحت، بیزار یا عصبانی باشید. شما نیروی زیادی دارید و هر چه بخواهید می توانید با این نیرو بدست آورید. از این زمان و فرصت ارزشمند حداکثر استفاده و بهره را ببرید و آن را هدر ندهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

منابع یا حمایت از سوی دیگران که امیدش را داشتید، امروز ممکن است از شما دریغ شود یا حداقل ناامید شوید. واکنشی نشان ندهید. این بر شما هیچ انعکاسی نخواهد داشت. خوشبختانه تا فردا همه چیز بهتر خواهد شد. امروز شما کمی درباره احساسات خود گیج شده اید. از طرفی فهرستی از دلایل دارید که چرا نباید با کسی باشید، از طرف دیگر به شدت مجذوب چشم ها، حس شاعرانه مسحورکننده و شوخ طبعی جادویی او شده اید. فرد در این شرایط چه باید بکند؟ بگذارید امروز خصلت منحصر بفرد شما امکان درخشش بیابد. دو نفر که در محل کار ایده های یکسانی بکار می برند، قطعاً از بقیه عقب می افتند. امروز روزی نیست که بخواهید از دیگران تبعیت کنید. خودتان باشید و بدین ترتیب پاداش استقامت خود را بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد


امروز احساس اعتماد به نفس درباره کاری که انجام می دهید کمی سخت می شود، زیرا بخشی از شما به خود شک دارد. شما توانایی های خود را زیر سوال می برید. از خودتان می پرسید که چه کارهایی می توانید برای دیگران انجام دهید، در حالیکه حتی مطمئن نیستید بتوانید بند کفش های خودتان را ببندید. همه ما گاهی چنین احساسی پیدا می کنیم. نگران نباشید. فردا احساس بهتری خواهید داشت. امروز شما از یک چیز مطمئن می شوید و آن این است که شما مطمئن نیستید که بین شما و عشقتان چه اتفاقی افتاده است. از هر زاویه ای که به این موقعیت می نگرید، هیچ چیزی متوجه نمی شوید. شاید بجای فشار آوردن به مغزتان، بهتر است که دست از گمانه زنی بردارید و بگذارید که موقعیت خودش روشن شود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به نظر می رسد که بچه ها برای شما مسئولیت آورده اند. تنش با فرد مورد علاقه تان هم امکان دارد اتفاق بیفتد. در مورد هیچ کدام از اینها زیاد خودتان را ناراحت نکنید. در برابر فشارها تاب بیاورید و بخشش نشان دهید. تا فردا این ناامیدی ها اگر تمام نشوند، ولی به میزان زیادی کاهش خواهند یافت. می دانید که می خواهید چیزی درباره اهمیت واقعی عمیق تر کردن پیوند بین خود و طرف خاصتان بگویید، ولی مطمئن نیستید که کدام روش بهترین است. این روش باید از دلتان برآید، ولی در عین حال نمی توانید همه چیز را به خطر بیندازید، زیرا این دنیا همه چیز را خراب می کند. با این حال اگر همینطور که هستید ادامه دهید، سخنرانی شما مصنوعی به نظر خواهد رسید. پس خودتان باشید. امروز ایده های مربوط به کار بی وقفه به ذهنتان جاری می شوند. ولی به دلیلی نیروی زیادی وجود دارد که به نظر می رسد شما را از عملی کردن این ایده ها باز می دارد. توجه داشته باشید که اغلب این موانع فقط ساخته ذهن شما هستند.

فال روزانه متولدین مرداد


امروز روز گیر دادن به رئیس یا افراد ذی نفوذ دیگر نیست. از آنها اجازه نگیرید و طلب بخشش نکنید. چیزی نپرسید. در واقع انتقادهای دیگران امروز دلسرد کننده است. بنابراین تا فردا صبر کنید. امروز شما و شریکتان به درک عمیق تری از احساسی که به هم دارید می رسید. ولی این چیزی نیست که همینطوری اتفاق بیفتد، بلکه شما باید گفتگویی در این مرحله با هم داشته باشید. اگر هر دو زمان و تمایل داشته باشید، می توانید یک سری مسائل را روشن کنید، ولی کمی کار می برد. یک سری از ایده های فن آوری را با ایده های خودتان ادغام کنید. در حالیکه دیگران بر روی پیشرفت زوم کرده اند شما نباید از کسی عقب بیفتید. از خودتان اشتیاق نسبت به تکنولوژی نشان دهید. امروز از صبح تا شب در محل کار سرعت بالایی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور


امروز روز سختی با افراد پیرامون خود خواهید داشت. صریحاً باید بگوییم که امروز رنجیده می شوید. و حتی اگر رنجش خود را پنهان کنید، آنها حس می کنند که شما همه چیز را در خودتان می ریزید. سعی کنید با چیزهای دیگر سر خودتان را گرم کنید. عصبانیت خود را نشان ندهید زیرا فردا بیشتر اینها فراموش خواهند شد. شما معمولآً رویکرد مصممی نسبت به عشق و مسائل رمانتیک دارید و همیشه قطعاً می دانید که چه فردی مناسب شماست. ولی امروز برای اولین بار شاید دچار سردرگمی شوید و کسی را انتخاب کنید که اصلاً برایتان مناسب نیست. این فاجعه نیست و شما درس مفیدی از آن خواهید گرفت. انرژی مثبت زیادی امروز در شما وجود دارد و تأثیر مثبتی بر کار شما می گذارد. امروز احساس می کنید قویتر از همیشه هستید. اگر باید معامله ای انجام دهید یا باید کسی را متقاعد کنید، امروز قطعاً روز خوبی برای این کار است. چون شما حتماً موفق می شوید.

فال روزانه متولدین مهر


شاید امروز کارهای خود را بتوانید پیش بینی کنید. شاید دیگران امروز شما را مورد انتقاد قرار دهند و حرف هایشان در واقع راز شما و بزرگترین ترس های شما درباره خودتان باشد. این فقط یک بحران اعتماد به نفس است. فردا احساس کامل متفاوتی خواهید داشت. شما می دانید که چه احساسی دارید، ولی نمی خواهید به آن فکر کنید. امروز شما کمی درباره این موضوع تردید دارید که چگونه به دوست خاص خود بگویید که در ذهنتان یا در قلبتان چه می گذرد. نقشه کشیدن برای هر نوع سخنرانی در این مورد محکوم به شکست است. پس خودتان باشید. مردم متوجه می شوند که چه زمانی شما خودتان هستید و چه زمانی صداقت ندارید. ایده های شما امروز بیش از همیشه مبتکرانه و پیشرفته هستند. پس به جرقه های استعدادی که امروز در مسیر کاری شما قرار می گیرند دقت کنید. این ایده ها می توانند شما را به جاهای زیادی برسانند اگر ابتکار پیاده سازی صحیح آنها را داشته باشید.  

فال روزانه متولدین آبان

امروز با اعضای خانواده مدارا کنید، به خصوص با والدینتان. درگیر شدن با دیگران آسان است. ولی مهم آنست که شرایط فردا کاملاً متفاوت خواهند بود. بنابراین، چرا باید خودتان را ناراحت کنید در حالیکه فردا همه چیز به حالت قبل باز می گردد. صبر داشته باشید. امروز شما یک انتخاب دارید. شما و طرف خاصتان می توانید به دو راه مختلف بروید و بنابراین فکر کنید باید گفتگویی در این باره داشته باشید. ولی در این لحظه، هر گفتگویی می تواند شما را بیشتر به دردسر بیندازد و کمکی نکند، زیرا هیچ کدامتان درست نمی داند که واقعاً چه می خواهد. شاید بهتر باشد این گفتگو را به زمان دیگری بیندازید. امروز از کار روزمره خود جدا شوید. هیچ معنایی ندارد که بخواهید هر روز همان الگو را تکرار کنید. این بیش از آنچه که فکرش را بکنید شما را محدود می کند. اگر این کار را بکنید بسیار تعجب می کنید که چه درهایی بدین ترتیب به رویتان باز می شود.

فال روزانه متولدین آذر


نقشه های مسافرت یا مسائل مربوط به تحصیلات تکمیلی امروز با مشکل برخورد کرده اند. آن دسته از افرادی که درگیر مسائل حقوقی یا پزشکی هستند، هم همین احساس را دارند نمی توانید خلاف جهت رود شنا کنید. تا فردا صبر داشته باشید. شما معمولاً ایده شفافی از نظر خود درباره هر موضوع دارید، ولی امروز این توانایی شما مثل همیشه تعریف شده نیست. اگر امروز سر قرار می روید، بحث های شما می توانند گستره وسیعی داشته و بسیار جالب باشند. حتی شاید در مورد احساسات خود هم حرف بزنید. ولی عاقلانه است که از این جلوتر نروید. امروز در موقعیت حساسی هستید، پس از آن به نفع خود استفاده کنید. مصاحبه با کارفرمایان امروز خیلی خوب پیش می رود. شکی وجود ندارد که امروز می توانید هر کسی را قانع کنید حتی اگر هیچ چیزی از آنچه می گویید نمی دانید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روز پرمشاجره ای است. در گرداب این انرژی منفی غرق نشوید، زیرا فقط شما و دیگران را درمانده می کند. و شما احساس ناامیدی خواهید کرد. دو گام به جلو بردارید و یک گام به عقب. فردا روز متفاوت و بهتری است. فقط تاب بیاورید. امروز بحث های مربوط به روابط شخصی نزدیک شما می توانند وارد فاز متافیزیکی شوند. امروز متوجه می شوید که راه هایی دورتر از آنجا که چشم کار می کند در برابر رابطه شما وجود دارد. شاید متوجه شوید که شما و طرفتان زمانی را با هم گذرانده اید یا مأموریتی در پیش روی هر دوی شما وجود دارد که باید آن را به انجام برسانید. صحبت های شما قطعاً بسیار وسیع خواهند بود. امروز از سوی کسی یا چیزی احساس هل داده شدن می کنید. این نیرو از شما می خواهد که در مورد کارتان، دنده عوض کنید. لزوماً نباید در برابر این ایده مقاومت کنید. شما در نقطه ای بحرانی هستید که بهتر است به حرف های دیگران گوش دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

نیازی نیست که امروز بر روی مسائل مالی اصرار بورزید زیرا امروز به چیزی نخواهید رسید. همانطور که خودتان هم حدس زده اید. فردا شاید آنچه امید داشتید امروز انجامش دهید را به انجام برسانید. امروز شما به این فکر می کنید که واقعاً چه فکری در مورد همسر (آینده) خود می کنید. ناگهان متوجه واقعیت شفافی می شوید که ترکیبی از خصلت های شخصیتی و توانایی بیان یک سری احساسات است که در شما وجود دارد. ولی آخرین کاری که الان دوست دارید انجام دهید، رفتن به دنبال اوست. فرد درست در زمان درستی پیدا خواهد شد. امروز در محل کار از افرادی که نظمی در کارشان وجود ندارد عصبانی می شوید. درباره آنها صبر بیشتری داشته باشید، گرچه ممکن است این برایتان آسان نباشد. بدانید که ممکن است از آنها چیز ارزشمندی یاد بگیرید، پس به دقت به آنها گوش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند


امروز به انجام رساندن کارها در محل کار دشوار می شود. هر چیزی که می خواهد باشد، شما احساس می کنید که دیگران مانع شما می شوند. خودتان را دست کم نگیرید. شما می دانید که چه می کنید. و چون می دانید که چه می کنید، حس می کنید که اگر 24 ساعت صبر کنید، همکاری خوبی دریافت خواهید کرد. امروز همه دلایل منطقی خود برای بیرون رفتن با یک فرد خاص را کنار می گذارید. دچار تردید شده اید که دلایلی که داشتید، دلایل واقعی نیستند و بلکه برنامه خوشایندتری برای اینکه بخواهید در کنار کسی باشید دارید. فکر کردن را کنار بگذارید و با جریان امور پیش بروید. امروز در محل کار مراقب باشید، زیرا فردی سعی خواهد کرد که به طریقی در کارهای دخالت و دست اندازی نماید. شاید یکی از همکاران سعی کند طوری وانمود کند که او بیشتر از شما می داند. گول نخورید. در نهایت، فقط به خودتان اطمینان کنید.



ویدیو : فال روزانه 20 / 03 / 1393