فال روزانه 1395/03/18 : فال روزانه سه شنبه 18 خرداد 1395 چند کلمه برای آنهایی ...


فال روزانه پنجشنبه 11 آذر 1395 , فال روزانه سه شنبه 20 مهر 1395 , فال روزانه چهار شنبه 21 مهر 1395

فال روزانه سه شنبه 18 خرداد 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه انتظار زیادی از چنین روزی ندارید اما به چند تا از خواسته های دلتان به طور غیر منتظره ای خواهید رسید. شما تا اینجای راه سختی های زیادی را متحمل شده اید اما با اتفاقات خوشایندی که امسال برایتان می افتد، تمام خستگی ها از تن تان به در می شود. اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید، فرصت های که در زندگی برایتان ایجاد می شود را با آغوش باز بپذیرید. به توانایی هایی که دارید فضا دهید تا به خوبی رشد کنند. در اواخر ماه تیر می بینید که زندگی تان چقدر رو به بهبودی خواهد رفت. حتما می دانید که انرژی مثبت، انرژی مثبت های بیشتری را جذب می کند، پس تا می توانید مثبت نگر باشید.

فال روزانه چهارشنبه 03 آذر 1395 , فال روزانه دوشنبه 19 مهر 1395 , فال روزانه شنبه 17 مهرماه 1395
 امروز سرتان به شدت شلوغ است اما نگران نباشید زیرا این شلوغی خوب است. شما در چنین روزی با افراد زیادی در تماس خواهید بود و به مراسم مختلفی دعوت خواهید شد. حتی مجبور می شوید که در آنها نصفه نیمه حضور پیدا کنید تا فرصت به باقی برنامه هایتان هم برسد. یکی از این میهمانی ها به نفع شما، به خصوص در زمینه کاری، تمام می شود. فقط حواس تان به مکالمه هایی که بین تان رد و بدل می شود، باشد. تا جایی که می توانید صادق باشید و خودتان را نشان دهید.

فال روزانه چهار شنبه 14 مهر 1395 , فال روزانه شنبه 27 شهریور 1395 , فال روزانه جمعه 09 مهر 1395

امروز در سلامت کامل روح و جسم به سر می برید. شاید بد نباشد زمانی را صرف ورزش کنید. فعالیت بدنی موجب ترشح اندورفین می شود و این کار به شما انگیزه بیشتری برای ادامه برنامه های شخصی و کاری تان خواهد داد. اگر به فکر تغییر روحیه تان هستید، ارتباط با دوستان تان را از یاد نبرید. حتما لازم نیست برنامه هایتان را با دوستان صمیمی تان پیاده کنید، ورزش یا بازی کردن با دوستان معمولی تان هم می تواند موجب شادی و نشاط شما شود.

فال روزانه چهارشنبه 23 تیر 1395 , فال روزانه 13 آذر 1395 , فال روزانه سه شنبه 02 آذر 1395

اگر بتوانید فعالیت های روزانه تان را به همراه شریک زندگی تان یا در کنار او انجام دهید، صمیمیت بیشتری میان شما حاکم خواهد شد. اگر به فکر ورزش کردن، سینما رفتن، انجام کار هنری یا برگزاری یک سخنرانی هستید، از شریک زندگی تان نیز بخواهید شما را همراهی کند. اگر می خواهید قدرت درک تان نسبت به طرف مقابل بالا رود، با او در مورد مسائل گوناگون صحبت کنید. با این کار با طرز فکر و زاویه دید او نیز آشنا خواهید شد. در نهایت خودتان را خیلی درگیر مسائل کوچک نکنید و سعی کنید تنها خوش بگذرانید.

فال روزانه 23 شهریور 1395 طالع بینی امروز سه شنبه 23 شهریور 95 , فال روزانه 3 آبان 1395 , فال روزانه یکشنبه 14 اذر 1395

اعتماد به نفس شما امروز به اوج خود رسیده است. در کنار این احساس خوب و مثبت، خبرهای خوبی در رابطه با مسائل مالی به شما می رسد. این خبر آنقدر خوب است که این شادی را با خانواده تان جشن خواهید گرفت. شاید اکنون احساس خستگی کنید اما این خبر به شما بال هایی دوباره می دهد طوری که دوباره به اوج بر می گردید. خودتان را برای یک روز پر کار در خانه آماده کنید. دوستان زیادی نیز به ملاقات تان خواهند آمد که روزتان را به بهترین شکل تکمیل خواهند کرد.

فال روزانه 1395 06 15 , فال روزانه 1395 06 10 , فال روزانه جمعه 07 آبان 1395

امروز به مراسم مختلفی دعوت می شوید. سعی کنید در تمام آنها شرکت کنید. در این صورت نه تنها با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود بلکه فرصت های تازه ای در زندگی تان بوجود خواهد آمد. خودتان را برای فعالیت و بازی های هیجان انگیز نیز آماده کنید. اگر مدت هاست به فکر شروع ایده ای که ذهن تان را مشغول کرده است هستید، امروز بهترین زمان است. شاید فکر کنید که هنوز زمان مناسب فرا نرسیده است اما با برداشتن اولین قدم ها، معجزات آن را خواهید دید.

فال روزانه 1395 05 15 , فال روزانه شنبه 29 آبان 1395 , فال روزانه جمعه 28 آبان 1395

خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های فیزیکی آماده کنید. از آنجا که انرژی شما به نهایت خود رسیده، بد نیست با کمی ورزش آن را تخلیه کنید. اگر مشکلات اخیر، ذهن تان را درگیر کرده است، نگران نشوید زیرا با توانایی های بالایی که دارید، از پس تمام آنها بر خواهید آمد. امروز روابط شما با همکاران و دوستان تان نیز به طرز غیر قابل باوری به خوبی پیش می رود. اگر چه خستگی بر شما غلبه کرده است اما در نهایت از این که کارهای خود را به هدف رساندید، خوشحال و راضی خواهید بود.

فال روزانه 2 آذر 1395 , فال روزانه یکشنبه 16 آبان 1395 , فال روزانه یکشنبه 23 آبان 1395

در مراسمی که امروز شرکت می کنید، با کودکان زیادی در تماس خواهید بود. آنها آنقدر شما را سر ذوق می آورند که خودتان هم در بازی آنها شریک می شوید و بار دیگر دوران کودکی خود را تجربه می کنید. نگران طرز فکر دیگران نیز نباشید، مهم شریک زندگی تان است که او هم از این رفتار و حالات شما خوشنود خواهد شد و برای او جذابیت خواهد داشت. امروز شما مرکز توجه هستید پس سعی کنید بهترین لباس خود را به تن کنید و بیشتر از همیشه بدرخشید.

فال روزانه چهارشنبه 12 آبان 1395 , فال روزانه چهارشنبه 19 آبان 1395 , فال روزانه پنج شنبه 6 آبان 1395
امروز دوستان و آشنایان زیادی به دیدن تان خواهند آمد، پس اگر خانه بهم ریخته اید دارید، سریع آن را برای پذیرایی از میهمان ها آماده کنید. صحبت هایی که امروز میان شما و دوستان تان رد و بدل می شود، خاطره ای از گذشته را برای شما  زنده می کند که چندان خوشایند نیست. این خاطره مربوط به فردی است که در گذشته در زندگی شما بوده است اما به دلایلی رابطه خود را با شما به اتمام رسانید. خودتان را برای آنچه گذشته ناراحت نکنید. با یک نگاه کلی به زندگی تان می بینید که چقدر خوشبخت تر از قبل هستید.

فال روزانه جمعه 14 آبان 1395 , فال روزانه چهارشنبه 7 مهر 1395 , فال روزانه چهارشنبه 24 شهریور 1395

به زودی از طرف یکی از اقوام یا همسایه هایتان یک خبر خوب دریافت می کنید که احتمالا در مورد مسائل مالی است. از آنجا که منابع زیادی برای این خبر وجود دارد، می توانید به صحت آن اعتماد کنید. شاید مجبور شوید که ساعت های طولانی را در خیابان ها بگذرانید اما در نهایت به هدف تان نرسید. نگذارید که این موضوع مانع از پیشرفت تان شود. اگر همچنان به راه خود ادامه دهید، مطمئنا به هدف تان خواهید رسید. اگر به فکر خرید وسیله ای هستید، اکنون بهترین زمان ممکن است فقط در این کار زیاده روی نکنید.

فال روزانه سه شنبه 18 آبان 1395 , فال روزانه – سه شنبه 02 آذر 1395 , فال روزانه سه شنبه 11 آبان 1395

تنها یک قدم با هدف فاصله دارید. درست است که شما سختی های زیادی را برای رسیدن به موقعیت کنونی تان متحمل شدید و حال خسته راهید اما اگر زور آخرتان را بزنید، به موفقیت نهایی خواهید رسید. اعتماد به نفس و اراده دو کلید موفقیت برای شماست. اگر چه در حال حاضر فرصت استراحت برایتان فراهم نمی شود اما به زودی نتایج مثبت آن همه تلاش و سخت کوشی را خواهید دید. با دوستی سر موضوعی سطحی بحث تان شده و این موضوع شما را دچار تنش کرده است. بهتر است تنهایی، نه در حضور افراد دیگر، با او صحبت و مشکل تان را حل کنید. شما می توانید روزهای زیبایی را در کار یکدیگر بگذرانید، پس کوتاهی نکنید.

فال روزانه 16 5 1395 , فال روزانه جمعه 25 تیر 1395 , فال روزانه سه شنبه 26 مرداد 1395

فرصت یک مسافرت، آن هم راه دور، برایتان فراهم می شود. بهتر است از همین حالا برای تک تک روزهایتان برنامه ریزی کنید. شما در حال حاضر در شرایط مالی خوبی به سر می برید که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان است. حال زمان استراحت و خوشگذرانی است پس برای خودتان زمان بگذارید و تمام خستگی هایتان را با انجام کارهای مورد علاقه تان به در کنید. حتی اگر فکر می کنید که کاری از نظر دیگران عجیب و غریب است، آن را انجام دهید. مهم شمایید نه آنچه دیگران در مورد شما می اندیشند.

فال روزانه جمعه 18 تیر 1395 , فال روزانه 2 تیر 1395 , فال روزانه 14 آذر 1395

امروز نوری درون شما را روشن می کند و موجب می شود که به هدف تان نزدیک تر شوید. در کل شما منطق را به احساسات ترجیح می دهید اما در حال حاضر ندای درونی برایتان اهمیت بیشتری دارد و آنقدر در ثابت کردن خود پافشاری می کند که توان مقابله با آن را ندارید. احساس می کنید که انرژی زیادی در بدن تان وجود دارد اما راهی برای تخلیه کردنش نیست.  این بار عقل و منطق را کنار بگذارید و به هر کجا که ندای قلب تان می گوید، بروید. این روزها شانس برد شما در غرقه کشی زیاد است. بد نیست شانس خود را امتحان کنید.


ویدیو : فال روزانه 1395/03/18