فال روزانه 1395/02/05 : فال روزانه یک شنبه 5 اردیبهشت 1395 چند کلمه برای آنهایی ...



فال روزانه پنجشنبه 11 آذر 1395 , فال روزانه سه شنبه 20 مهر 1395 , فال روزانه چهار شنبه 21 مهر 1395

فال روزانه یک شنبه 5 اردیبهشت 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما از کلیشه خسته شده اید و نمی خواهید تولدتان هم مثل تمام آن جشن تولدهای کلیشه ای مسخره با کیک و کادو و کلاه بوقی بگذرد. شما به دنبال تغییرات هستید و این تنها شامل روز تولدتان نمی شود. شما می خواهید اتفاقاتی تازه و هیجان انگیز برایتان بیفتند، پس خودتان را برای سورپرایزهای غیر منتظره ای که در انتظارتان هستند آماده کنید، زیرا لذت بسیاری را در تمام طول سال برای شما به ارمغان خواهند آورد. تا اواسط تیر ماه شما نسبت به زندگی و اهدافتان نگرش کامل تری پیدا خواهید کرد و خواهید فهمید که در زندگی به دنبال چه چیزی می گردید. این شمارا قادر خواهد ساخت تا برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه کسانی در زندگیتان باشند، پس در انتخاب شریک راهتان دقت کافی داشته باشید و در انتخابتان خیلی عجله به خرج ندهید.

فال روزانه چهارشنبه 03 آذر 1395 , فال روزانه دوشنبه 19 مهر 1395 , فال روزانه شنبه 17 مهرماه 1395
اعتماد به نفس شمابه طور خیلی ناگهانی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و به شما انگیزه می دهد تا مانعی که بر سر راهتان قرار گرفته را از میان بردارید. متاسفانه این موج جدید مثبت اندیشی به آن سرعتی که شما انتظار دارید نتیجه بخش نخواهد بود. با این حال تلاش و پشتکار همراه با صبوری برای رسیدن به اهدافتان حتی اگر امروز نتیجه چندانی نداشته باشد هم باعث رضایت خاطر شما خواهد شد. با وجود آنکه خودتان را برای کارهایی کاملا متفاوت آماده کرده اید بهتر است برای مدتی به همین مسیرتان ادامه بدهید تا به خودتان شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت بدهید. هیچگاه قدرت و اثر داشتن پشتکار را دست کم نگیرید.

فال روزانه چهار شنبه 14 مهر 1395 , فال روزانه شنبه 27 شهریور 1395 , فال روزانه جمعه 09 مهر 1395

شاید در حال حاضر احساس خوبی نداشته باشید و کمی بهم ریخته باشید. با وجود این که همیشه سعی دارید در هر موقعیتی هم که قرار می گیرید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید، اگر امروز شرایط آنطوری که دلتان می خواهد نباشند نسبت به آینده و رویاهایتان احساس بی تفاوتی می کنید. این که انتظار داشته باشید همه چیز به همان سرعتی که در ذهنتان می گذرد اتفاق بیفتد غیر منطقی است و نباید افکار و انتظارات خود را با واقعیت اشتباه بگیرید. چه باور داشته باشید چه نداشته باشید زمان به نفع شما دارد پیش می رود، پس نگران نباشید. امروز برای شما روز عشق است، چه مجرد باشید و چه متاهل اوضاع به کامتان خواهد بود.

فال روزانه چهارشنبه 23 تیر 1395 , فال روزانه 13 آذر 1395 , فال روزانه سه شنبه 02 آذر 1395

نگرش شما نسبت به یکی از مسائل شخصیتان با کسی که به شما بسیار نزدیک است، با وجود این که هر دوی شما اطلاعاتی یکسان در مورد آن دارید، کاملا فرق می کند. نباید این اختلاف نظر فعلی باعث دلسردی و نا امیدی شما بشود، اگر بخواهید با طرف مقابلتان کنار بیایید، داشتن یک مکالمه صادقانه کمک زیادی به شما خواهد کرد. خوشبختانه انعطاف پذیری شما می تواند شما را برنده این میدان کند. اگر پرچم سفید را خیلی زود بیرون نیاورید، شانستان برای به دست آوردن آنچه می خواهید نسبتا زیاد خواهد بود. امروز روز خیلی خوبی برای پرداختن به کارهای خانه است، تعمیرات کوچکی که مدتهاست به تعویق انداخته اید را انجام داده و کمی در دکوراسیون منزلتان تغییر ایجاد کنید.

فال روزانه 23 شهریور 1395 طالع بینی امروز سه شنبه 23 شهریور 95 , فال روزانه 3 آبان 1395 , فال روزانه یکشنبه 14 اذر 1395

شما امروز ایده های بزرگی درباره آنچه می خواهید به دست آورید در سر دارید، ولی واقع بین بودن در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد، در غیر این صورت با نا امیدی مواجه خواهید شد. اگر درگیر احساساتتان بشوید توجه و تمرکزتان را از دست خواهید داد و نخواهید توانست به کارهایتان برسید. خوشبختانه شرایط زندگیتان به آن پیچیدگی و سختی که خودتان فکر می کنید نیست. اگر زاویه دیدتان را گسترش داده و نگرشی عمیق تر داشته باشید مشکلات و تنش های موجود در رابطه عاطفیتان بهبود پیدا خواهند کرد. برداشتن قدم هایی کوچک همراه با کسی که دوست دارید می تواند انرژی مثبت و امیدی که به آن نیاز دارید را به شما ببخشد.

فال روزانه 1395 06 15 , فال روزانه 1395 06 10 , فال روزانه جمعه 07 آبان 1395

امروز دست به هیچ گونه معامله و یا فعالیت اقتصادی نزنید، چرا که اوضاع زیاد به نفع شما نیست، فردا هم برای این کارها وقت خواهد بود. با وجود این که به نظر می رسد امروز روزی فوق العاده برای عاشق شدن باشد، اگر در مکالماتی که در این زمینه دارید با صراحت در مورد اهداف و انگیزه هایتان صحبت نکنید به مشکل برخواهید خورد. اگر کسی در این زمینه به شما کمک کرده و یا انگیزه بدهد از او بسیار ممنون و متشکر خواهید بود. در هر صورت این را در نظر داشته باشید که رویاهایتان می توانند به واقعیت تبدیل شوند، ولی این شما هستید که باید قدم اول را بردارید. شجاع باشید و برای آنچه می خواهید تلاش کنید، اگر سریع حرکت نکنید هرگز نخواهید فهمید چه چیزی در انتظارتان است.

فال روزانه 1395 05 15 , فال روزانه شنبه 29 آبان 1395 , فال روزانه جمعه 28 آبان 1395

این که شما شهریوری ها پیش از برنامه ریزی و دست به کار شدن بخواهید روی جزئیات شرایط فعلیتان تمرکز کنید بسیار طبیعی است. ولی امروز و تحت شرایط کیهانی موجود نگرشتان کلی گرا شده است و خیلی خودتان را درگیر مسائل کوچک و جزئیات نمی کنید. با این حال همین مسئله می تواند باعث شود بین این دو حالت گیر کنید و موجب نگرانی و استرس شما شود. نفس عمیق بکشید و ذهنتان را روی برنامه هایی که برای این هفته تان دارید متمرکز کنید. امروز سعی کنید کمی از اعضای خانواده تان فاصله بگیرید. به نظر می رسد که بین آنها درگیری هایی وجود دارد که درمورد آنها از دست شما کمکی بر نمی آید، پس یا از خانه بیرون بزنید یا در اتاقتان بمانید.

فال روزانه 2 آذر 1395 , فال روزانه یکشنبه 16 آبان 1395 , فال روزانه یکشنبه 23 آبان 1395

به هر طرف که نگاه میکنید آنقدر اتفاقات مختلف در جریان هستند که کاملا گیج شده اید و نمی دانید چه کار باید بکنید و کدام جهت بروید. امروز می توانید کارهای مختلف و زیادی انجام دهید و بی آنکه به شما فشاری وارد شود از انجام همه آنها لذت ببرید. سعینکنید آشفتگی امروز را مهار کنید و تنها با موسیقی آن برقصید و خودتان را با آن هماهنگ کنید. اگر خودتان بخواهید این می تواند برای شما تبدیل به تجربه ای جالب و هیجان انگیز شود. سعی کنید امروز تا جای ممکن با دیگران قاطی نشوید، زیرا به نظر می رسد هیچکس حالات روحی مشخص و با ثباتی ندارد، اگر کارهای روزمره تان تمام شد به خانه بروید و سر خودتان را با فیلم و کتاب و غیره گرم کنید.

فال روزانه چهارشنبه 12 آبان 1395 , فال روزانه چهارشنبه 19 آبان 1395 , فال روزانه پنج شنبه 6 آبان 1395
امروز شما شجاعت کافی برای مواجه شدن با آنچه تا کنون از آن فراری بوده اید را دارید. شما فکر میکنید که اگر پول وجود نداشت زندگی چقدر خوب و لذت بخش می شد، ولی خوب متاسفانه اینطور نیست. با این حال خوشبختانه می توانید از انرژی مثبت امروز استفاده کرده و به مسائل مالیتان تا حدودی سر و سامان بدهید. البته اعتماد به نفس بیش از اندازه و بیجا هم به ضررتان تمام خواهد شد و باعث می شود مشکلات جدی را بی اهمیت و کوچک ببینید. مشکلات و مسائل منفی را نادیده نگیرید و حالا که دنیا دارد به نفع شما می چرخد برای حل آنها تلاش کنید. اگر فکر می کنید به کمک و همفکری کسی نیاز دارید خجالت نکشید و از فردی مورد اطمینان تقاضای کمک کنید.

فال روزانه جمعه 14 آبان 1395 , فال روزانه چهارشنبه 7 مهر 1395 , فال روزانه چهارشنبه 24 شهریور 1395

امروز حالات روحی شما مدام عوض می شوند و احساسات شدید و متغیرتان کنترل رفتارهایتان را در دست گرفته اند. ولی اگر امروز بتوانید دست از بیهوده به دور خودتان چرخیدن بردارید و به ندای قلبتان گوش کنید درس مهمی فرا خواهید گرفت. گاهی باید عقل و منطق بیش از حد را کنار گذاشت و از زندگی لذت برد. امروز انرژی بسیار شدیدی در وجود خودتان احساس میکنید که باید از آن بهره ببرید، ولی حواستان باشد زیاده روی هم نکنید. اگر امروز ناگهان شروع به ورزش کردن آن هم از نوع سنگین کنید فردا بدن درد شدیدی خواهید گرفت، یا مثلا تلاش نکنید که تمام کارهای عقب افتادهمنزل را همین امروز انجام دهید، آهسته ولی پیوسته پیش بروید.

فال روزانه سه شنبه 18 آبان 1395 , فال روزانه – سه شنبه 02 آذر 1395 , فال روزانه سه شنبه 11 آبان 1395

شما یکی از قابل اعتمادترین افرادی هستید که می تواند در اطراف یک نفر قرار بگیرد، زیرا خوب می دانید چطور هم بدون پرواز در عالم خیال پایتان را روی زمین بگذارید، هم روش رسیدن به قله کوه را پیدا کنید. با این حال امروز به دنبال یک راه فرار یا میانبر هستید، ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که نگرش منطقیتان به قوت خود باقی است. به خودتان اجازه بدهید که در عجیب ترین و دیوانه وارترین رویاهایتان غرق شوید تا با آگاهی ارزشمندی به دنیای واقعی بازگردید که حتی با خواندن کتاب هم به دست نخواهید آورد. امروز روز خوبی برای سفر رفتن و یا آغاز یک پروژه جدید نیست. تا جایی که ممکن است در منزل بمانید و از بیکاری لذن ببرید.

فال روزانه 16 5 1395 , فال روزانه جمعه 25 تیر 1395 , فال روزانه سه شنبه 26 مرداد 1395

نگرش مثبتتان شما را قادر خواهد ساخت که نگرشی سالم و منطقی نسبت به مشکلات سطحی که دارند برایتان پیش می آیند داشته باشید و آنها را به خوبی کنترل کنید. دیگران شاید به شما انرژی بدهند و تشویقتان کنند، ولی بیش از این از آنها انتظار نداشته باشید. این خود شما هستید که باید تلاشتان را کمی بیشتر کرده و نقشه هایی که در سر دارید را عملی کنید. با این حال از کسی ناراحت نشوید، همین انرژی و عشق و محبتی که از جانب آنها دریافت می کنید را قدر بدانید چرا که باعث افزایش روحیه و پیشرفت بیشتر شما خواهد شد. ارزش هیچ زمانی به اندازه اکنون نیست، چرا که امروزتان است که فردای شما را می سازد، پس از آن نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه جمعه 18 تیر 1395 , فال روزانه 2 تیر 1395 , فال روزانه 14 آذر 1395

امروز یکی از دوستان و آشنایانتان ممن است به سراغتان بیاید و از شما تقاضای کمک و یا همفکری کند. متاسفانه با وجود نیت خیری که دارید پیشنهاداتی که به آنها می کنید چندان کارساز نخواهند بود. با دقت و توجه به حرف هایشان گوش کنید و ببینید چه می خواهند، ولی فقط برای راضی نگه داشتن آنها چیزی بیش از آن چه در حد توانتان است را به آنها وعده ندهید. هرچقدر در مورد توانایی ها و امکاناتتان صداقت بیشتری داشته باشید هم برای خودتان و هم طرف مقابلتان بهتر است. احساس می کنید راه خیلی زیادی باقی مانده تا به هدفتان برسید، کافی است روی مقصدتان متمرکز شوید تا خیلی زودتر از آنچه فکرش را میکنید به آن برسید.


ویدیو : فال روزانه 1395/02/05