فال روزانه 11/ 09 / 1393 :     فال روزانه 11/ 09 / 1393فروردینامروز شانس ...




   
فال روزانه 11/ 09 / 1393

فروردین


امروز شانس بسیاری با شما یار است و همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود. دلیل آن نیز این است که نشان ماه شما با نشانه امروز یکی شده است. خیلی خوب می توانید با اطرافیان ارتباط برقرار کنید و با آنها هماهنگی های لازم را داشته باشید. در محل کار نیز خوش شانسی به شما روی آورده است و می توانید در موقعیت های بالاتر و بهتری قرار بگیرید. شهامت و ریسک پذیری بالایی دارید و این مساله برای امروز عالی است. گاهی فرار کردن از افکار منفی که به سراغمان می آیند بسیار دشوار است. اما شما امروز به طور کامل در مود خوش بینی هستید. اگر مجرد هستید، از کاریزمای درونی خود برای جلب نظر فرد موردعلاقه تان استفاده کنید. 
  
اردیبهشت

عشق چیزی است که امروز بیش از همه چیز به آن احتیاج دارید. عشق دادن و گرفتن روحیه شما را تلطیف می کند و باعث می شود تا در آرامش بیشتری باشید. امروز می توانید تپه های مشکلات را طی کنید و خود را به قله آرامش برسانید. تا امکان تلاش کنید تا نظر همه را به خود جلب کنید. با کسانی که قبلا آزار داده اید حرف بزنید و سعی کنید هر نوع کدورتی را از بین ببرید. آیا حس دوستانه زیادی دارید؟ این در نتیجه انرژی های امروز روی طالع شما است. حس خوش بینی دارید و می توانید با همه تفاهم داشته باشید. از این فرصت برای جلب توجه فرد موردعلاقه تان بهره بگیرید. این را در نظر داشته باشید که مشکلات کوچک را نباید بزرگ کنید چون فقط خودتان را آزار می دهید.

خرداد

امروز هیچ چیز به اندازه ملاقات با انسان های مهربان موجب خوشحالی شما نمی شوند. انرژی های امروز شما را به سوی ارتباط های سالم و مثبت سوق می دهند. امروز باید باید شهامت آن را داشته باشید تا در ملاقات هایتان با افراد جدی بتوانید کامل و درست و دقیق در مورد کار توضیح دهید. حتی در ملاقات با دوستان جدید هم از اینکه با آنها در مورد زندگی شخصی خود حرف بزنید هراسی نداشته باشید. اگر حتی در یک رابطه طولانی قرار دارید و تعهداتتان به هم زیاد است، اما امروز بیشتر با دوستان خود باشید و سعی  کنید با تفریحات دسته جمعی لحظه های شادی برای خود رقم بزنید. اگر مجرد هستید هم از دوستان بخواهید تا برایتان فرد مناسب بیابند و معرفی کنند.

تیر

امروز شانس با شما یار است. مخصوصا در زمینه مالی بسیار موفق خواهید بود و پول خوبی به دست شما خواهد رسید یا مورد افزایش حقوق قرار خواهید گرفت. البته این را هم بدانید که اینها در نتیجه سخت کوشی های شما بوده است. پس این فرصت نباید شما را از مسیر تلاش و خلاقیت دور کند. همیشه چشم اندازهای بلند در زندگی برای خود تعریف کنید. امروز در خلال کارها کمی استراحت کنید تا ایده های بهتری به ذهنتان برسد. بعدازظهر را هم با عشقتان قرار بگذارید تا با هم در مورد آینده صحبت های جدی تر داشته باشید. برنامه های خود را بگویید و بشنوید و با همفکری، مسیری متفاوت برای آینده تعیین کنید.   

مرداد

بعد از ما این جمله را تکرار کنید: «من یک شیرم، صدای نعره مرا می شنوید!» این یعنی شما هر کاری دلتان بخواهد می توانید انجام دهید. یعنی باید خود را رها  کنید و از هر نوع قید و بندی فارغ باشید. البته شاید در محل کار پاسخ دادن به سوال های مدیر در مورد کارهایتان کمی دشوار باشد. اما هارمونی و سازگاری شما با محیط امروز بالا است و به خوبی از عهده آن بر خواهید آمد. لازم نیست خودتان را ثابت کنید فقط با قدرت خود به همه نشان دهید انسان توانایی هستید. در مسایل احساسی هم می توانید از عشقتان کمک بگیرید تا برنامه های هیجان انگیزتری را وارد رابطه تان کند.

شهریور

امروز به هیچ عنوان برای به دست گرفتن شکان کشتی ای که در حال غرق شدن است، داوطلب نشوید. این جمله ما در هر دو زمینه کار و زندگی شخصی شما مصداق دارد. گروهی از آدم هایی که با مشکلات بسیاری روبه رو هستند، دنبال مدیر هستند تا کارهایشان را سامان دهد. اما این پروژه دردسرهای زیادی دارد و می تواند دشمنان زیادی برای شما ایجاد کند. اگر سرتان برای دردسر درد می کند، خودتان را در دام این بلا بیندازید. خوش بینی در رابطه ها به شما کمک می کند تا خیلی راحت رویاهای خود را برای عشقتان اعتراف کنید و حرف هایی را به او بگویید که به دیگران نمی گویید.

مهر

رابطه های شما امروز بسیار خوب پیش خواهند رفت. حتی این فرصت را نیز دارید که افکار درونی خود را با واقعه های بیرونی زندگی و کار تطبیق دهید. در میان افرادی که با آنها کار می کنید، اگر کسی هست که علاقه قلبی به او دارید، سعی کنید به بهانه کار یا هر چیز دیگری با او قرار ملاقات بگذارید و در مورد خود حرف بزنید. این شهامت را داشته باشید و بدانید خداوند هوای شما را دارد. اگر مجرد هستید، این را بدانید که امروز وقتش رسیده تا وارد رابطه جدید بشوید و احساسات و عواطف خود را برای  فردی که لیاقت شما را دارد، خرج کنید.

آبان

امروز باید برای خود برنامه و هدف تعیین کنید. از فرصت هایی که برای پیشرفت دارید استفاده کنید. در محل کار شاید مورد تشویق قرار بگیرید و این مساله منجر شود تا حقوق و درآمد شما بیشتر شود. اما این مساله مغرورتان نکند زیرا با سختکوشی به اینجا رسیده اید. پس نباید از حوزه خلاقیت و تلاش دست بردارید. کارهایی که محددیت زمانی دارند را در اولویت قرار دهید. امروز حس رهایی دارید و هیچ قید و بندی برای خود قایل نیستید. این کمک می کند تا در مسایل عاطفی هیجان و روند تازه ای داشته باشید. اگر مجرد هستید، فردی که در ذهنتان هست را دعوت کنید و با او از نزدیک حرف بزنید. از اینکه در مورد احساسات خود حرف بزنید هراسی نداشته باشید.

آذر

امروز همه چراغ های ذنیا سبز هستند و می توانید تا آخر مسیر تخت‌گاز بروید و از هیچ مانع یهم هراسی نداشته باشید. هماهنگی و ارتباط های دوجانبه عالی هستند. بدون هیچ مشکلی می توانید از منطقه امن خود بیرون بیایید و کمی تغییر و هیجان را وارد زندگی و کار بکنید. در ارتباط های عاطفی خود بهتر است روشن فکرتر باشید و سعی کنید از همه لحظه های بودن در کنار عشقتان لذت ببرید. اگر مجرد هستید، بهترین زمان برای تنظیم نخستین قرار امروز است. 

دی

امروز باید حساسیت های خود را کنار بگذارید. شما در معرض اشتباه های بسیاری هستید که می تواند صدمات جبران ناپذیری ایجاد کند. نه با کسی لجبازی و بحث داشته باشید و نه در کار خودرای و مستقل عمل کنید. حد تعادل را حفظ کنید. این را بدانید که هیچ کسی با شما دشمنی ندارد و این خودتان هستید که مسایل را برای خود سخت می کنید. کمی به خود وقت بدهید تا واژه های مناسبی برای توصیف خود و نیازهای درونی خود بیابید. با خوش بینی می توانید افرادی که برایتان مهم هستند را به خود جلب کنید. اگر مجرد هستید، وقتتان را با دوستان صمیمی خود سپری کنید تا برایتان گزینه مناسبی بیابند.

بهمن

امروز همه چیز بسیار عالی می گذرد. با دوستان، همسایه ها و همکاران ارتباط های خود را دوستانه تر کنید. دایره دوستان خود را توسعه دهید. اگر ایده های خلاقانه و جالب در کار دارید، با اعتماد به نفس مطرح کنید و نتیجه های خوب را دریافت کنید. از اینکه خودتان باشید و از قیدها رها شوید هراسی نداشته باشید. جدی بودن شاید در کار خوب باشد اما در مسایل عاطفی چندان مناسب نیست. حداقل برای امروز چندان خوب نیست که در فاز خشم و جدی بودن بروید. برعکس شاد و شوخ باشید و با عشقتان لحظه های سرشار از هیجان برای خود رقم بزنید.

اسفند


اگر در این چند وقت به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود بوده اید، امروز این فرصت را دارید تا در محلی مناسب سرمایه گذاری کنید. یا از نر افراد کارشناس برای برنامه های فکری خود کمک و مشورت بگیرید. امروز خداوند بهترین ها رابرای شمارقم زده است از این فرصت نهایت استفاده راببرید و شاد باشید. تعامل خود با دیگران را بهبود بدهید و از اینکه خدتان را توصیف کنید، هراسی به دل راه ندهید. به عشقتان چیزهایی بگویید که به هیچ کس دیگری نمی گویید. این مساله موجب می شود تا اعتماد بیشتری میان شما برقرار شود.


ویدیو : فال روزانه 11/ 09 / 1393