فال روزانه 11 / 02 / 1393 :      فال روزانه 11 / 02 / 1393فروردین امروز ...


     

فال روزانه 11 / 02 / 1393



فروردین

امروز دوستی و روابط عاشقانه شما بسیار خوب پیش می روند و همه چیز بر وفق مراد است. مکالمه با افرادی مختلف بسیار لذت بخش و آرام است و همه شرایط به خوبی در کنار هم چیده شده اند تا شما از لحظه های خود نهایت استفاده را ببرید. از این همه انرژی و خوب بودن هوا برای استراحت روحی و ذهنی بهره بگیرید. با فردی که با او در ارتباط عاطفی هستید نیز رابطه بسیار خوبی خواهید داشت. به خوبی یکدیگر را درک می کنید و از اینکه در کنار هم هستید خوشحالید. اگر مجرد هستید و به فرد خاصی علاقه دارید، امروز این فرصت را دارید تا به او نزدیک شوید و در مورد علاقه مندی های خود با او حرف بزنید.

اردیبهشت

امروز می توانید میزبان یک رویداد اجتماعی باشید یا مهمانی دوستانه باشید. از این فرصت برای لذت بردن در کنار دوستان استفاده کنید. اگر مهمانان غریبه ای در این جمع هستند به آنها توجه ویژه ای داشته باشید، شاید در بین آنها فردی باشد که بتواند همه جانبه نظر شما را به خود جلب کند. ریلکس باشید و از فرصت های موجود به نفع خود بهره بگیرید. با انرژی های امروز می توانید در کنار فرد مورد علاقه خود لحظه های نابی رقم بزنید. احساسات بسیار قوی شما در این زمینه باعث می شود تا به راحتی در مورد عقاید و علاقه مندی های خود حرف بزنید.

خرداد

امروز را سعی کنید در یک رویداد اجتماعی شرکت کنید و با مهارت های گفتاری خود دیگران را جذب خود کنید. در میان این جمع نیز ممکن است با فردی آشنا شوید که از نظر روحی برایتان جذابیت دارد و می توانید با او آشنایی بیشتری را رقم بزنید. این جمع هیجان بسیاری به شما می بخشد و می توانید اطلاعات بسیاری از اطرافیان کسب کنید. هر چه به نظرتان جالب است را بنویسید. در مورد مسایل عاشقانه نیز ارتباط برقرار کردن برایتان دشوار است.ُ اگر با او دچار مشکل هستید با حرف زدن این مساله را حل کنید.

تیر

یک تماس تلفنی گرم و صمیمی از سوی عشقتان شما را دلگرم می کند. شما دو نفر چیزهای زیادی برای گفتن به یکدیگر دارید و زمان زیادی را صرف گفتگوهای تلفنی می کنید. شاید بهتر باشد با هم بیرون بروید تا در مورد مسایل مهم تر با هم حرف بزنید. در مورد مسایل کاری نیز شاهد تغییرات بسیار خوبی هستید. از این فرصت ها بهره بگیرید. لازم نیست کارهای خاص و بزرگی انجام دهید تا تأیید دیگران را بگیرید. فقط باید خودتان باشید. این مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید.

مرداد

موفقیت مالی غیرمنتظره ای باعث می شود که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد کنید که مدتها است آرزویش را داشتید. شاید بخواهید بازسازی ها یا تغییراتی در دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید. شاید هم بخواهید به کشوری دیگر نقل مکان مکان کنید. همه اینها تغییرات مثبتی هستند که در زندگی شما تغییرات بزرگی ایجاد می کنند. امروز در محل کار روز پرحادثه ای دارید، پس مراقب باشید. در مورد مسایل عاطفی اما لحظه های بسیار خوبی در پیش خواهید داشت که باید در کنار عشقتان از آن به نفع رابطه دونفره خود بهره بسیاری بگیرید.

شهریور

امروز شما عالی به نظر می رسید. عشق احتمالی شما در نزدیکی شما زندگی می کند و به احتمال زیاد همه چیز را در مورد شما می داند. گویا شما نتوانسته اید به خوبی احساسات خود نسبت به او را پنهان کنید. اگر با هم به پیاده روی بروید و صحبتی طولانی داشته باشید، بیشتر با هم صمیمی می شوید. شاید بهتر باشد بیشتر با هم بیرون بروید و بیشتر یکدیگر را بشناسید. قبل از آنکه کسی به شما بگوید چکار کنید خودتان خوب می دانید که چه کار باید بکنید. به صدای درونی خود گوش دهید. منتظر دستورالعمل ها باشید و دستورات را اجرا کنید. همکاران و مافوق های شما از اینکه در پروژه های خود ابتکار به خرج می دهید راضی هستند.

مهر

امروز شما عالی به نظر می رسید. عشق احتمالی شما در نزدیکی شما زندگی می کند و به احتمال زیاد همه چیز را در مورد شما می داند. گویا شما نتوانسته اید به خوبی احساسات خود نسبت به او را پنهان کنید. اگر با هم به پیاده روی بروید و صحبتی طولانی داشته باشید، بیشتر با هم صمیمی می شوید. شاید بهتر باشد بیشتر با هم بیرون بروید و بیشتر یکدیگر را بشناسید. قبل از آنکه کسی به شما بگوید چکار کنید خودتان خوب می دانید که چه کار باید بکنید. به صدای درونی خود گوش دهید. منتظر دستورالعمل ها باشید و دستورات را اجرا کنید. همکاران و مافوق های شما از اینکه در پروژه های خود ابتکار به خرج می دهید راضی هستند.

آبان

آیا به این فکر می کنید که برای خرید وسایل ورزش در خانه سرمایه گذاری کنید. ورزش در شرایط عادی زندگی شما تاثیر بسیار دارد از این فرصت می توانید برای بهبود روحیه خود نیز بهره بگیرید. فقط باید هزنیه ها و درآمد خود را برآورد کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. در محل کار وقتی وارد گروهی می شود انرژی فراوانی می آورید و با همه هماهنگ می شوید. در مورد رابطه عاطفی نیز شاید در میان افراد تازه، با فردی آشنا شوید که پتانسیل عشق و رابطه رمانتیک را داشته باشد.

آذر

شاید امروز فردی را ملاقات کنید که همیشه تحسینش می کنید. این رویداد تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می کند، زیرا این فرد برای شما الهام بخش است. شاید بتوانید با او همکاری طولانی مدت آغاز کنید و این مساله آغازگر پیشرفت های بسیاری در زندگی شما بشود. در مورد کار باید بگوییم که شما در مورد خاصی قبلا تحلیل های خود را انجام داده بودید. تحلیل و بررسی بیشتر شما را به جایی نمی رساند. باید بگذارید غرایزتان زمام امور را بدست بگیرند. این شرایط به حدی خوب است که وقتی به خانه می روید در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت های طولانی انجام می دهید. در آینده شما امشب را به عنوان شبی جادویی به یاد خواهید داشت.

دی

در محل کار با گوش دادن به دیگران و درک نیازها و نگرانی های آنها و با دستور ندادن به آنها، می توانید احترام و علاقه آنها را به خود جلب کنید. گوش دادن همیشه از حرف زدن بهتر است. پس مراقب باشید که چطور از آن استفاده می کنید. امروز شاید در جایی یا فردی را ملاقات کنید که تحسینش می کنید این می توانید آغازگر یک آشنایی عالی باشد. در محل کار هیچ توصیه و مشورت نسنجیده و نامطمئنی به کسی ندهید.

بهمن

رابطه امروز شما با دوستان و اطراافیان و حتی شریک عاطفیتان بسیار عالی پیش میرود . می توانید از انرژی های امروز به نفع خود و موقعیت های اجتماعی و احساسی خود بهره بگیرید. ارتباطات خود را گسترده تر کنید. از اینکه در جمع انسان های جدید هستید لذت ببرید و انرژی بسیار کسب کنید. اگر مجرد و تنها هستید، شاید یکی از دوستانتان شما را در یک مهمانی به فردی معرفی کند. شما معمولا به آن نوع رابطه ها که شروع خوبی دارند ولی به هیچ جایی ختم نمی شوند اعتماد ندارید و دوست دارید تعهد و جدیت در رابطه شما وجود داشته باشد. پس امروز منتظر باشید، چون ممکن است با کسی ملاقات کنید. اینکه احساس بی کفایتی کنید و تسلیم شوید و فکر کنید هیچ چیز بلد نیستید، برای شما نتیجه ای ندارد. همیشه یک راه و چاره ای وجود دارد. باید از دیگران پرس و جو کنید و تحقیق کنید و مهمتر از همه همیشه نگرش مثبتی داشته باشید.

اسفند

امروز احساس شور و اشتیاق فراوانی می کنید. همچنین امشب شب بسیار خوب و زیبایی برای بیرون رفتن یا دعوت کردن عشقتان به شام است. احساس زیبایی و جذابیت می کنید و این حقیقت بر فرد مقابل پوشیده نیست. از مصاحبت یکدیگر لذت ببرید و از هر دری حرف بزنید. فرد مقابل چیزهای زیادی برای گفتن دارد. در محل کار امروز چیزی نیست که بتواند جلوی شما را بگیرد و هیچکس به گرد پایتان نمی رسد. شما با نیرو و ایمان فراوان به جلو پیشروی می کنید. همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود و در همه چیز خوش شانسی می آورید. سعی کنید به موقع غذا بخورید و خوب بخوابید تا انرژی داشته باشید. در ضمن سعی کنید چیزهایی نگویید که بعدا افسوس بخورید و زبانتان را نگه دارید.


ویدیو : فال روزانه 11 / 02 / 1393