فال روزانه 09 / 08 / 1393 :     فال روزانه 09 / 08 / 1393فروردینامروز نتیجه ...




   
فال روزانه 09 / 08 / 1393

فروردین


امروز نتیجه تلاش های خود را دریافت می کنید اما خیلی دوست دارید مفهوم آنها را درک کنید. شاید برای به دست آوردن اهداف و خواسته های خود کمی بی قراری کنید همین باعث می شود نتوانید آدم هایی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید. یا تعداد آدم های موافق نظرات شما هستند کم خواهد بود. کمی از بایدها و نبایدها دست بکشید تا سریع تر به آنچه می خواهید برسید. برای احساسات خود چهارچوب درست کرده اید. بر اساس یک سری اعتقادها، محدودیت هایی برای خود درست کرده اید که اصلا نیازی به آنها نیست. زبانتان با دلتان یکی نیست. همین باعث می شود تا احساس کنید هیچ چیز خوب پیش نمی رود. بهتر است به حس های خود اجازه بروز بدهید.
 
اردیبهشت

چرا می خواهید کاری که در سر دارید را به انجام برسانید؟ امروز خیلی تمایل دارید کارهایتان را به اتمام برسانید اما برخی افکار فلسفی مانع از این امر می شوند. با خود فکر می کنید چرا باید همه تلاشتان را برای رسیدن به آن هدف انجام دهید؟ بهتر است کمی واقع گرایانه به زندگی و رویدادها نگاه کنید تا همه چیز در مسیر درست پیش بروند. خواسته های مخفی خود را کشف کنید. محدودیت های بیهوده برای خود تعریف نکنید. شما می توانید لحظه های شادی در کنار عشقتان داشته باشید. برخی مسایل را باید به فراموشی بسپارید تا از همه انرژی های روز بهره بگیرید.

خرداد

آیا در جایگاهی هستید که همیشه در نظر داشته اید؟ آیا برنامه هایتان درست پیش می روند؟ امروز کمی خود را زیر باد نقد و انتقاد بگیرید تا بالاخره متوجه شوید در چه وضعیتی قرار دارید و خواسته های شما تا چه اندازه برآورده شده اند. اگر پیش از انجام هر کاری خود یا دیگران را زیر سوال ببرید، خیلی تعجب نکنید. حس و حال امروزتان به این  گونه است که نمی دانید دقیقا چه درست است و با عینک شک به همه چیز می نگرید. همین موجب پرسیدن سوال های زیاد می شود. خود را از قید محدودیت ها رها کنید. ذهنتان را به آینده روشن تر بسپارید. بگذارید خواسته هایتان رو بیایند. بر اساس آنچه دلتان می گوید رفتار کنید. به این ترتیب با فرد موردعلاقه تان رابطه شادتری خواهید داشت. اگر او در شهری دیگر است از طریق فناوری هایی همانند اسکایپ با هم در ارتباط مستقیم باشید. هر چه قدر مهربان نر باشید، رفتار مناسب تری هم دریافت خواهید کرد.

تیر

آیا هماهنگ کردن این قرار واقعا درست است؟ شاید امروز متوجه شوید کارهای مهم تری برای انجام دارید و باید دید خود را توسعه دهید. در دلتان خواسته های زیادی انبار شده اند که به دلیل برخی محدودیت ها، تاکنون برآورده نشده اند. امروز به کمی زمان برای خودتان نیاز دارید. باید تنها باشید و با دلتان خلوت کنید. هر چه می گوید را بنویسید و بدون قید و محدودیت، برای انجام آنها زمان بندی و برنامه ریزی کنید. امروز می توانید در میان دوستان خود کسی را انتخاب کنید که بتوانید برای طولانی مدت روی ارتباط نزدیک او حساب کنید. به چیزهای کم قانع نباشید و همیشه بزرگ فکر کنید. این باعث می شود تا فرصت های بزرگی هم جلو پای شما قرار بگیرند. اگر در رابطه هستید، امروز با کمی مهربانی می توانید موجب خوشحالی عشقتان شوید. 
 
مرداد

آیا به احساسات خود اجازه بروز می دهید؟ یا همیشه سعی می کنید بخشی از وجود خود را مخفی می کنید؟ برای زندگی باید چشم انداز طولانی تعریف کنید. با عشقتان برای فهرست کردن کارهایی که باید انجام شوند، همفکری کنید. اگر لازم است از او سوال هایی را بپرسید که تاکنون جرات نمی کرده اید. در محل کار فکرتان را روی پروژه جدیدی که به دست گرفته اید، متمرکز کنید. این کارها انرژی زیادی از شما می گیرد، اما نتیجه آنها بسیار عالی است. در رابطه عاطفی شاید با کمی عدم تعادل روبه رو شوید. احساس می کنید زیاد عشق می دهید و در مقابل آن چه شایسته شماست را دریافت نمی کنید. صادقانه، مهربان و به دور از ترس با عشقتان حرف بزنید. این را بدانید که ترس موجب بدتر شدن اوضاع می شود. در موضع قدرت، خواسته های خود را مطرح کنید تا نتیجه عالی آن را ببینید.

شهریور

امروز دوست دارید کاملا خلاق باشید. برای این موضوع باید کمی از موقعیت کنونی خود فاصله بگیرید و از دور، شمایل خود را ببینید. موقعیتی که در آن هستید را از دید یک نفر دیگر تماشا کنید. به این ترتیب، می توانید ایرادهای کار و رفتار خود را کشف کنید. حرف های دلتان با کارهایی که انجام می دهید یکی نیستند. برای خود قید و بندهایی تعریف کرده اید که فقط دست و پایتان را بسته اند. از آنها رها شوید. این کار موجب جاری شدن شادی بیشتر در زندگی شما می شوند. با همه توان خود برای خوب بودن تمرین کنید. باید روح و جسم خود را به موازات هم تقویت کنید تا در بهترین حالت خود قرار داشته باشند. غذاهای سالم میل کنید. ورزش کنید و از قید محدودیت های فکری رها شوید. بیرون رفتن و در جمع بودن این فرصت را برایتان مهیا می کند تا با فرد جدیدی آشنا شوید.
 
مهر

شما همیشه با سیاست زیاد رفتار می کنید. امروز اگر کسی بخواهد خودش را بیش از حد بزرگ و موفق جلوه دهد، در مقابل او واکنش نشان می دهید. امروز دوست دارید هر چه در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید و از این همه احتیاط و رعایت احوال دیگران خسته شده اید. شاید بد نباشد با یک دوست قابل اعتماد در این مورد حرف بزنید تا برایتان مشکلی پیش نیاید. امواج دریای عشق شما زیاد می شوند. اما منفی به آن نگاه نکنید. این بسیار خوب است. عشق هایی قدیمی که عمر چند ساله دارند بسیار پایدارتر از دوستان جدید هستند. برای شریک زندگی خود نامه عاشقانه بنویسید یا با او در یک مکان رمانتیک قرار بگذارید.
 
آبان

آیا رقابت با اعضای خانواده را در سر دارید؟ ممکن است مایل باشید در مورد گزینه های انتخابی خود به ندای درونتان اعتماد کنید. درون شما می گوید که از اینکه آنها بالاتر از شما باشند، خوشحال نیستید. این طرز فکر ظاهرا خوب نیست. اما خود را سرزنش نکنید. محدودیت های خود را بردارید تا بتوانید بدون قضاوت موفقیت آنها را قبول کنید و هم زمان برای پیشرفت بیشتر خود تلاش کنید. این را به خاطر داشته باشید، گوش کردن به نصیحت های آنها برایتان بسیار مفید خواهد بود. امروز برای معرفی عشقتان به خانواده خود دچار کمی شک هستید. برخلاف تصور، خانواده تان موجب سرافکندگی شما نمی شوند و خیلی هم خوب رفتار خواهند کرد و شما را تحت حمایت خود قرار خواهند داد. امروز شاید با فردی از کودکی های خود ملاقات کنید. این ملاقات می توانید یک دوستی طولانی برای شما به وجود بیاورد.

آذر

امروز احساس در دام بودن دارید. حس می کنید آنچه می خواهید را به دست نمی آورید. اما خود را از قید و محدودیت ها رها کنید. به رستوران یا کافه مورد علاقه خود بروید و هر چه می خواهید سفارش دهید. با دوستان جدید قرار بگذارید و احوالات دیگر مردمان را کشف کنید. امروز می توانید حس های متفاوتی را تجربه کنید. یا حتی در دنیای اینترنت، در مورد کار یا علایق خود جست‌وجو کنید و سطح دانش خود را بالاتر ببرید. امروز می توانید به روشی کاملا غیر معمول با فردی آشنا شوید. به طور مثال، شرکت در یک کنفرانس یا جشنواره این فرصت را برای شما مهیا می کند. از این که راه های قدیم را دوباره تکرار کنید دست بردارید. اجازه دهید اتفاق های جدید در زندگی شما روی دهند.

دی

امروز دوست دارید به رستوران های گران قیمت بروید. غذاهای گران سفارش دهید زیرا تصور می کنید شایسته این ولخرجی ها هستید. اما بودجه خود را هم در نظر داشته باشید. زندگی لوکس و سفرهای خارجی همه ذهن شما را پر کرده‌اند اما باید بدانید برای این خرج ها باید همه حساب بانکی خود را خالی کنید. اگر تصور می کنید ارزش دارد، آن را انجام دهید در غیر این صورت خود را زیر بار فشار مالی نبرید. فکرهای مالی را کنار بگذارید و برای یک شب عالی و رمانتیک با عشقتان برنامه ریزی کنید. کارهای متفاوت انجام دهید و با هم به رستورانی بروید که تاکنون نرفته اید. حتی بازدید از گالری های هنری هم برایتان شادی آفرین خواهد بود.
 
بهمن

دوست دارید امروز به تنهایی همه کارهای خود را انجام دهید؟ این مساله خیلی هم برایتان عجیب نیست. خیلی مواقع خودتان مستقل از بقیه رفتار می کنید. اما بهتر است امروز از اطرافیان برای پیشبرد کارها و خواسته های خود کمک بگیرید. از انرژی دیگران برای رهایی از دام تک روی استفاده کنید. هر کسی در مورد شما و اینکه چطور زندگی خود را مدیریت می کنید، یک نظری دارد. اما شما اصولا عادت ندارید به این حرف ها گوش کنید و این بسیار عالی است. با اعتماد به نفس هر کاری که تصور می کنید درست است را انجام دهید اما از راهنمایی بزرگ ترها نیز غافل نشوید. برای قرار گذاشتن با عشقتان به او زنگ بزنید و با هم شادی زیادی را تجربه کنید.

اسفند


آیا بر اساس اعتقادهای کاری خود رفتار می کنید؟ همه چیز آن طور است که می خواهید؟ آیا به احساسات درونی خود اجازه نمایش می دهید؟ کمی با خود خلوت کنید تا پاسخ این سوال ها را بیابید. همه موانع شغلی خود را بیابید و برای برطرف کردن آنها مشورت بگیرید یا تحقیق کنید. اگر خود را محدود کنید و قیدهای بیهوده برای خود تعریف کنید، هرگز به جایگاهی که شایسته آن هستید، دست پیدا نخواهید کرد. امروز کائنات این شهامت را در وجود شما قرار داده است تا از دام محدودیت ها خلاص شوید. اگر بتوانید بی وقفه خود را دوست داشته باشید، توان عشق ورزی صادقانه به اطرافیان را نیز پیدا خواهید کرد.


ویدیو : فال روزانه 09 / 08 / 1393