فال روزانه 08 / 06 / 1393 :     فال روزانه 08 / 06 / 1393فروردیندر محل کار ...




   
فال روزانه 08 / 06 / 1393

فروردین


در محل کار حرف هایی که می شنوید را باور نکنید و نگذارید روی احساسات شما تاثیر منفی بگذارد. از نظر ارتباطی، امروز احساس تنهایی همه وجود شما را احاطه می کند. به این فکر می کنید که دوستان شما که در رابطه ای هستند یا ازدواج کرده اند، برای خودشان برنامه دارند و تنها نیستند و فقط شما هستید که در تنهایی اسیر شده اید. اما از این تفکرات منفی بیرون بیایید. از مجردی خود بیشترین استفاده را بکنید و خوش بگذرانید. اگر هم در رابطه هستید بهتر است خیلی با هم حرف نزنید. در حال حاضر، صحبت کردن می تواند همه چیز را خراب تر کند. تا فردا صبر کنید تا همه چیز خود به خود درست شود.

اردیبهشت

در خود و خوراک خود افراط نکنید. در محیط کار نمی توانید تمرکز کاری داشته باشید. از نظر روحی در وضعیت مثبت قرار ندارید و مسایل عاطفی کمی نگرانتان کرده است. از مصرف شیرینی و قند دوری کنید. در مسایل عاشقانه بسیار ناامید و خسته هستید اما نباید از روی ناراحتی به خوردن پناه ببرید. شکلات چاره کار شما نیست. یادتان باشد که میانه روی همیشه بهترین گزینه است. امروز انرژی زیادی هست که باعث می شود فانتزی هایی در مورد فرد خاصی داشته باشید. شما می خواهید اقدامی جدی صورت دهید و جلو بروید. او امروز تأثیر عمیقی بر شما دارد. یک ایده باعث می شود که شما وارد عمل شوید و واقعیت ماجرا در درجه دوم اهمیت برای شما قرار می گیرد و شما تصمیم می گیرید که کار قابل توجهی در این مورد بکنید.

خرداد

امروز زمان بسیار خوبی برای تجربه عشق جدید است. اگر مجرد هستید امروز می توانید یک رابطه را آغاز کنید. البته شاید کسی که شما دوستش دارید از شما دوری کند. اما این حس شما است. نباید به آن پروبال بدهید. از این همه انرژی استفاده کنید و تا می توانید در عشق و رویاپردازی غرق شوید. امروز دنیا از آن شماست. با عشقتان قرار بگذارید و به این پیمان و قرار وفا کنید. البته شاید کل این تجربه کمی برایتان ناامیدکننده باشد. گفت‌وگوهای خود را به دقت انتخاب کنید تا بفهمید که دارید به کدام سو می روید. 

تیر

امروز قبل از آن که تصمیمی بگیرید خوب به پیشنهاداتی که به شما می شود فکر کنید و آنها را بسنجید. از نظر روحی کمی افسرده و غمگین هستید. مسایل عاطفی برایتان خوب پیش نمی روند و احساس تنهایی دارید. اگر مجرد هستید از اینکه تنهایید بسیار غمگین می شوید. اگر در رابطه ای قرار دارید با عشقتان بحث و مشاجره خواهید داشت. نمی توانید یکدیگر را درک کنید و این موجب ناراحتی دوطرف می شود. همین مسایل روی کار شما نیز تاثیر می گذارد و نمی توانید به درستی بر انجام کارهای خود تمرکز کنید.

مرداد

امروز باید تمرکز و حواس خود را بیشتر جمع کنید تا بتوانید کارهای خود را پیش ببرید. در مورد مسایل مالی و قبض و موعد پرداخت قسط ها هم مراقب باشید تا چیزی را فراموش نکنید. شاید بهتر باشد امروز را استراحت کنید و هر نوع تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید. امروز کمی گیج می شوید و انگار نمی توانید حدس بزنید که عشقتان به چه فکر می کند و منظورش چیست. باید صبور باشید و صبر کنید تا دیدگاه واضح تری بیابید. شاید به واسطه یک سفر کوتاه از عشقتان دور شوید اما دلسرد نشوید می توانید تلفنی با هم در تماس باشید و این دلتنگی می تواند رابطه شما را عمیق تر کند.

شهریور

امروز به نظر می رسد ایده های دیگران بسیار بهتر از ایده های شما است. امروز روحیه انعطاف پذیری دارید و می توانید به خوبی نظر دیگران را قبول کنید. اما رفتار عجیب شریک عاطفیتان شما را کمی گیج می کند. شاید بهتر این باشد که رابطه عاشقانه با او را فراموش کنید و فقط مانند دو دوست در کنار هم باشید. گاهی مردم صمیمیت زیاد را تهدیدی برای استقلال و حریم خصوصی خود می دانند و سعی می کنند آن را نادیده بگیرند. بهترین راه برای کنار آمدن با این قضیه این است که به مسائل حساس نپردازید. برخی رویدادهای زندگی را باید ساده از کنارش گذشت و خود را با فکر به آنها آزار نداد.

مهر

امروز انرژی درونی شما بسیار است و باید سعی کنید از آن به بهترین نحو استفاده کنید. در همین دنیای امروز خود غرق باشید از معاشرت با دیگران لذت ببرید. سرگرم کردن دوستانتان راهی برای نشان دادن تشکر و سپاس از آنها است. امروز زمان بسیار خوبی برای دعوت کردن فرد موردعلاقه تان است. با هم به نمایشگاه، گالری های هنری یا حتی سینما بروید. انرژی امروز انواع و اقسام فعالیت های خلاقانه را برایتان فراهم می کند. افرادی که در گذشته می شناختید را امروز بطور ناگهانی می بینید و آنها به شادی امروز شما می افزایند. زمان آن است که به انجام کارهایی بپردازید که به شما الهام می بخشند و آینده شما را می سازند.

آبان

امروز ارتباطات شما بسیار خوب هستند و می توانید در فعالیت های گروهی بسیار خوب ظاهر شوید و با اطرافیان تعامل مثبتی داشته باشید. دست رد به سینه هیچ دعوتی نزنید و با دوستان بیرون بروید و خوش باشید. البته احتمالا از عشقتان دور خواهید بود. برخی نگرانی ها در رابطه تان شما را دچار شک کرده اند. ممکن است امروز کمی افسرده شوید.خودتان را با افکار منفی شکنجه نکنید. امروز از آن روزهایی است که تخیل و رویاپردازی بسیار مهم می شود. اینکه چطور از آنها استفاده کنید به خودتان بستگی دارد. تصورات مثبت می توانند شروع جدیدی برای زندگی شما باشند و تصورات منفی فقط همه چیز را بدتر می کنند.

آذر

شما همیشه در بیشتر جمع ها ساز مخالف می زنید. یا فقط به خودتان ایمان دارید و کار گروهی را چندان نمی پسندید. اما امروز ورق بر می گردد و ارتباط های اجتماعی شما بسیار بهتر می شود. گاهی کمی نظم و ترتیب لازم است تا به پاداش های موردنظر دست یابید. شما از تغییر تدریجی و آرامی که در زندگی شما مدتی است رخ داده آگاهید. امروز یکی از آن روزهایی است که باید نگاه دقیق تری به چیزهایی بیندازید که نیاز به تغییر دارند. پروژه های ذهنی خود را از همین امروز با مشورت دیگران آغاز کنید. شما از ایده های خودتان خسته شده اید. حالا زمان آن است که از ایده های یک نفر دیگر کمک بگیرید. یک دیدگاه جدید همه آن چیزی است که امروز نیاز دارید. در رابطه عاطفی خود نیز می توانید با ایجاد کمی تغییر حس بهتری را تجربه کنید.

دی

از انرژی امروز بهره ببرید. شما ایده، منابع و اراده تکمیل پروژه مهمی را دارید، ولی متأسفانه تمرکز و دقت ندارید. امروز نظم و انگیزه نداشتن نمی گذارد به جایی برسید. بیشتر تلاش کنید.امروز دوست دارید از مطالعه کتاب های خود لذت ببرید. دوست دارید که مدل موهایتان را عوض کنید یا رنگ های متفاوتی از لباس ها را امتحان کنید. خارج شدن از روند همیشگی می تواند کمک بسیاری به شما کند. شما احساس سبکی و نشاط بیشتری می کنید. احتمال اینکه با فرد موردنظر خود آشنا شوید بسیار زیاد است. پیش از هر اقدامی یا هر نوع پاسخی اول همه جوانب روحیه و خواسته های خود را بررسی کنید.

بهمن

امروز شما در موقعیت دشواری گرفتار می شوید که رها شدن از آن سخت به نظر می رسد، هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر گیر می افتید. باید رویکرد جدیدی را مد نظر قرار دهید زیرا مشخص است که رویکرد قبلی کارساز نیست. در زندگی باید تغییر ایجاد کنید. البته منظور این نیست که شما از حرفه خود یا زندگی شخصی تان ناراضی باشید. بلکه حس می کنید که چیز بزرگی را از دست داده اید و نمی دانید که آن چیست. هر فرصتی که پیش آمد آن را بپذیرید و خوب بررسی کنید. از طریق سفر و آموزش و تحصیلات بالاتر هم می توانید جواب های خود را پیدا کنید. در این راه از دوستان خود هم کمک بگیرید. شاید یکی از تغییرات، آغاز یک آشنایی جدید باشد.
 
اسفند

امروز با شرایط و اطرافیان خود سازگاری بیشتری خواهید داشت. انتظار ملاقات با فردی را داشته باشید که تأثیر فراوانی بر زندگی و حتی شغل شما می گذارد. شما در مسیر درستی هستید، حتی اگر به آن شک داشته باشید. از کجا می دانید که همه چیز تیره و تار خواهد شد، در حالیکه هنوز قدم اول را برنداشته اید؟ شهامت داشته باشید و به سوی هدف خود حرکت کنید. برای آینده می توان برنامه ریزی کرد اما موانع احتمالی قابل حدس نیستند و باید همیشه آماده هر نوع رویدادی باشید. در مسایل عاشقانه هم دل را به دریا بزنید و با فردی که دوستش دارید در مورد احساس خود صحبت کنید.


ویدیو : فال روزانه 08 / 06 / 1393