فال روزانه 07 / 10 / 1393 :     فال روزانه 07 / 10 / 1393فروردینامروز کائنات ...




   
فال روزانه 07 / 10 / 1393

فروردین


امروز کائنات از شما حمایت می کنند و کمک می کنند تا همه چی درست در جای خود قرار بگیرد. شما هم می توانید اشتیاقات درونی خود را به واقعیت تبدیل کنید. به این فکر کنید که چه چیزی کمک می کند تا دنیای بزرگ تری برای خود بسازید. فعالیت را که آغاز کنید، احساس امنیت بیشتری خواهید داشت. سعی کنید امروز سنتی و مثبت فکر کنید تا کارها بر وفق مراد پیش بروند. همیشه دوست دارید مورد توجه باشید. امروز این شانس را دارید تا در جمع هایی که حاضر می شوید، خودنمایی کنید. امروز می توانید نظر فرد موردعلاقه تان را نیز به خود جلب کنید.

اردیبهشت

امروز زمان مناسبی برای برنامه ریزی های مالی است. شرایط اقتصادی خود را در یک شرایط ثابت نگه دارید. به ندای قلبی خود اعتماد کنید و پول و سرمایه خود را املاک سرمایه گذاری کنید. از ریسک کردن نترسید. نیروهای فکری امروز به شما کمک می کنند تا تصمیمات درست اتخاذ کنید و پشیمان نخواهید شد. انرژی های امروز بهترین فرصت برای توصیف خودتان است. در برابر  مشکلات یا مسایل با منطق واکنش نشان دهید تا خودتان هم به توان و استعدادهای درونی خود ایمان بیاورید. یک مثل قدیمی هست که می گوید از مشکلات فرار نکنید، بلکه برای آن راهکار پیدا کنید. 

خرداد

امروز نظم و همکاری شما زیاد است. علاوه بر اینکه در مسایل شخصی می توانید کارهایتان را سروسامان دهید، بلکه در کارهای گروهی هم نقش موثر و سازنده ای خواهید داشت. از روش های قدیمی برای درست کردن مشکلات استفاده کنید. برخی راهکارهای کهنه و قدیمی، تاثیر بیشتر و نتیجه بهتر دارند. خودتان را به شرایط بسپارید و از تغییر نهراسید. اگر کار شما به فناوری وابسته است، در آن زمینه دانش خود را افزایش دهید. یادگیری بیشتر در نتیجه کار انقلاب ایجاد می کند. احساس های مخفی خود را نشان دهید. این کمک می کند تا خودتان هم حس رهایی بیشتری داشته باشید و نوع ارتباطتتان با دوستان و عشقتان تغییر خواهد کرد. 

تیر

امروز در محل کار می توانید تاثیرگذاری زیادی داشته باشید. ایده هایی که ارائه می دهید موجب پیشبرد بهتر پروژه ها می شود. این یک برگ برنده برای شما به شمار می رود. با همه این اوصاف، بهتر است دست‌کم یک ساعت از وقت خود را برای برنامه ریزی های شخصی خالی کنید. در خلال کارها و تصمیم گیری ها این را به یاد داشته باشید برخی روش های سنتی، نتیجه بهتری خواهند داشت. امروز بسیار مصرانه دوست دارید برنامه طولانی مدت در مورد رابطه عاطفی خود داشته باشید. شما و شریک عاطفیتان برای آینده مصمم هستید و صحبت در این مورد موجب خوشحالی شما خواهد شد.
 
مرداد

بال های خود را باز کنید. امروز می توانید همان طور که قلبا دوست دارید زندگی کنید. وقتی حس رهایی درونی داشته باشید، خلاقیت های هنری شما بیشتر نمود پیدا می کنند. حتی هیجانات بیشتری در زندگی می توانید تجربه کنید. از این فرصت برای خلق آثار هنری بهره بگیرید. قلم مو را بردارید و نقاشی کنید. یا در هر زمینه هنری که فعال هستید، اثری ماندگار ثبت کنید. امروز زمان خودنمایی است. باید استعدادها و توان خود را به همگان نشان دهید. در رابطه احساسی خود  بسیار خوش بین و مثبت نگر هستید، همین روند را ادامه دهید. اگر مجرد هستید، بهتر است به دنبال انسان متفاوتی باشید که روند عادی زندگی شما را تغییر دهد و موجب شادی بیشتر شما بشود.

شهریور

آیا به حمایت و پشتیبانی نیاز دارید؟ امروز خوشبختانه رویدادهای کار و زندگی به شکلی پیش می آیند که امنیت مالی بیشتر حس خواهید کرد و می توانید مسایل مالی و کارهای خود را با خیال راحت به انجام برسانید. اگر در نظر دارید سرمایه مالی تان افزایش بیابد، امروز به دنبال کاری باشید که درآمد بیشتری دارد. یا وامی بگیرید که بتوانید به واسطه آن کاری آغاز کنید. ذهن تحلیل گر شما امروز کمک می کند تا رابطه های نزدیک تری با عشقتان برقرار کنید. اگر مساله ای موجب ناراحتی شما شده است، بهتر است پیش از مطرح کردن، در مورد آن فکر کنید. اگر واقعا نیاز به مطرح شدن ندارد، آن را به زبان نیاورید.

مهر

امروز برای موفقیت در کارها و پروژه های شغلی خود باید توان همکاری خود را افزایش دهید. تعاملات بیشتری با همکاران داشته باشید و از آنها مشورت های لازم را بگیرید. اگر مشکلی در این میان وجود دارد، فقط با حرف و جلسه می توانید آن را برطرف کنید. بر حرف هایی که بیان می کنید تمرکز کامل داشته باشید. سعی کنید با عینک خوش بینی به رویدادهای زندگی نگاه کنید. شما تحمل بی عدالتی را ندارید به همین خاطر خودتان سعی کنید در ارتباط هایتان تعادل داشته باشید. از نظر احساسی شریک عاطفی خود را حمایت کنید و عشقی که لازم دارد را به او بدهید.

آبان

کارهای خود را سامان دهید. باید در کار و زندگی شخصی تعادل برقرار کنید. امروز بهترین زمان برای برنامه ریزی مالی است. از همفکری و مشورت دیگران استفاده کنید. کمک های فکری اطرافیان به شما کمک می کند تا امنیت مالی بیشتری برای خودتان ترسیم کنید. یک ساعت از زمان امروز را به مرور خواسته های درونی خود اختصاص دهید. سعی کنید راهی بیابید که کارهایتان موثرتر شوند. اگر در رابطه عاطفی خود احساس تنش دارید، با حرف زدن آنها را برطرف کنید. اگر هم مجرد هستید، بیشتر به ظاهر و اندام خود اهمیت دهید. در جمع دوستان حاضر شوید تا در میان آنها با فردی که تناسب روحی بیشتری با شما دارد، آشنا شوید.
 
آذر

امروز زمان آن است که خودتان را جدی بگیرید. شما توانایی های بسیاری دارید. توانایی هایتان را نمایش دهید و با توضیح در مورد طرح ها و ایده ها، جایگاه کاری خود را مستحکم کنید. خلاقیت هنری شما هم امروز زیاد است. می توانید از انرژی های جاری در هوا، برای خلق آثار ماندگار بهره بگیرید. به طور کلی، یک روز عالی و سرشار از موفقیت برای شما رقم خورده است. از همه لحظه های آن به بهترین شکل استفاده کنید. حس های رمانتیکتان هم زیاد است. اما ممکن است با عشقتان تفاهم زیادی نداشته باشید. به طور مثال، او دوست دارد شام بیرون بروید و شما دوست دارید در یک کافه با هم قهوه نوشید. این مسایل خیلی مهم نیستند و شما می توانید با کوتاه آمدن به نفع طرف مقابلتان موجب خرسندی او شوید. 

دی

آیا قصد انجام تعمیرات خانه را دارید؟ امروز فرصت این کار هست. همه کارهایی که باید انجام شوند را تخمین بزنید. سپس برای آنها برنامه زمانی بگذارید. در مورد هزینه های مالی هم برآوردی از کل هزینه ها داشته باشید تا بیهوده پولی هزینه نکنید که لازم نیست. در مسایل ارتباطی باید با سیاست بیشتری رفتار کنید. گاهی لازم است به خانواده یا عشقتان توجه بیشتری نشان دهید. پس سعی کنید در کار و زندگی شخصی تعادل بیشتری برقرار کنید. از نظر احساسی کمی جدی هستید و البته تاییدهای خانواده هم برایتان مهم است. به همین دلیل شاید استرس این را داشته باشید که عشقتان مورد قبول خانواده نباشد. اما بگذارید زمان بگذرد. 

بهمن

ایده های سرمایه گذاری بزرگ در ذهن دارید؟ باید طرح هایتان را بر اساس واقعیت های موجود برنامه ریزی کنید تا به شکل واقعیت در بیایند. از حمایت فکری و مالی دیگران هم کمک بگیرید. این را بدانید که تصمیمات گروهی نتایج بهتری دارند. این را هم در نظر داشته باشید، هر کاری و هر آغاز مشکلات و موانع خودش را دارد و باید صبور باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه را کسب کنید. در رابطه عاطفی خود یک قدم عقب بایستید تا بتوانید دید بهتری از اوضاع داشته باشید. این کمک می کند تا راهکار مناسب برای مشکلات کنونی خود پیدا کنید و به عشق خود هیجان بیشتری بدهید. 

اسفند


در مسیر زندگی باید کمی از سرعت خود بکاهید و در عوض بر دقت و صبر خود اضافه کنید. امروز شما حمایت کائنات را با خود خوهید داشت. این یک برگ برنده به شمار می رود. از آن استفاده کنید. با دوستان قابل اعتماد در مورد ایده های کاری یا مالی خود مشورت کنید. اشتیاق شما برای موفقیت کمکتان می کند تا مسیر درست را بیابید. از موانع احتمالی نترسید و پله های ترقی را طی کنید و به قله برسید. خیلی مواقع دوست دارید تصورات و احساسات خود را مخفی کنید. اما امروز برعکس رفتار کنید. سعی کنید همه خواسته های خود را به طور شفاف مطرح کنید. این کمک می کند تا رابطه عاطفیتان وضعیت بهتری داشته باشد. 
 


ویدیو : فال روزانه 07 / 10 / 1393