فال روزانه 06 / 01 / 1393 :         فال روزانه 06 / 01 / 1393فال روزانه ...


       
فال روزانه 06 / 01 / 1393

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هر کاری که می کنید کندتر و آهسته تر از همیشه انجام می شود، زیرا امروز کمی حواستان پرت است. شاید دل مشغولی های گذشته را داشته باشید، به خصوص با احساسات و رویدادهایی که فکر می کردید مدتهاست فراموش شده اند، ولی امروز به انحای مختلف روی روحیه شما اثر می گذارند. شاید امروز روز خوبی برای تمرکز روی وظایف روتینی باشد که بطور اتوماتیک انجام می دهید. بدین ترتیب می توانید مثل همیشه مفید و سازنده باشید. انرژی امروز باعث می شود که جرقه زندگی اجتماعی شما روشن شود و بدین نحو با افراد جستجوگر آشنا شوید. این برای شما یک دنیا ارزش دارد و شاید به این معنی باشد که شما با کسی آشنا می شوید که عاشق ماجراجویی است و از موقعیت های چالش برانگیز خوشش می آید. شما مثل دو دوست خوب رابطه خود را آغاز می کنید، ولی بدانید که این رابطه بهتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تماس های تلفنی و ایمیل هایی بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود. امروز وقتی می خواهید با کسی تماس حاصل کنید باید صبر پیشه کنید، به خصوص اگر از طریق تکنولوژی مدرن باشد. اگر موضوع اضطراری است، بهتر است که این تماس را به طرق قدیمی و از مد افتاده انجام دهید یا به ملاقات فرد موردنظر بروید و رو در رو با او حرف بزنید. این تنها راه برای اطمینان از دسترسی به فرد موردنظر است. امروز یک دیدار جالب باعث می شود که به طبیعت انسانی ایمان بیاورید، به خصوص پس از آنکه فهمیدید چقدر اعتماد کردن به افراد سخت و دشوار است. حرکت سیارات بدان معناست که شما از توجهات مهربانانه این فرد تحت تأثیر قرار گرفته اید و در کنار او و همنشینی با او احساس شادی و آرامش می کنید. مهم است که شما نیروی درونی و اعتماد به نفس خود را دوباره بدست آورید تا در این راه موفق شوید.

فال روزانه متولدین خرداد


تأخیرها و ناامیدی ها کل روز شما را مسموم می کنند، به خصوص اگر موضوع ارتباطات باشد. مهمان جوانی که در منزل منتظرش بودید به نحوی دیر می کند و شاید نتواند تماس بگیرد و علت تأخیرش را بگوید. وقتتان را صرف نگران شدن نکنید. دوست شما احتمالاً حالش خوب است و بالاخره می رسد. ترافیک سنگین یا مشکلات پیش بینی نشده دیگر احتمالاً دلیل تأخیر او هستند. صبر داشته باشید. انرژی امروز کائنات قطعاً امروز خنده به لب های شما می آورد، به خصوص وقتی که یکی از دوستان قدیمی دوباره در زندگی تان ظاهر می شود. شاید این فرد کسی بوده باشد که شما رابطه دلخواهتان را با او نداشته اید، و دلیل آن را نمی دانید. با این حال وقتی می بینید که چقدر هر دوی شما تغییر کرده اید، می خواهید تلاشی دوباره صورت دهید. هر دوی شما می دانید که آن زمان فرصت خوبی برای برقراری ارتباط نبود، ولی حالا شاید زمانش فرا رسیده باشد.

فال روزانه متولدین تیر


اگر به این فکر می کردید که وقت سفر رسیده است، باید بگوییم که امروز روز برنامه ریزی برای سفر نیست. هرچه امروز درباره زمان بندی های هواپیمایی ها یا هتل ها در می یابید در واقع انعکاس درستی از آنچه در واقعیت هست نیست. اگر چند روز دیگر صبر کنید، همه چیز بهتر می شود. اگر از قبل برنامه ریزی کرده بودید که عازم سفر شوید، باید منتظر چند روز تأخیر باشید. نگذارید تأخیرها شما را غمگین و ناراحت کنند. تلاشتان را بکنید تا به شما خوش بگذرد. صمیمیت، خوش اخلاقی و خنده مشخصه امروز هستند و اگر می خواهید برای اولین بار با کسی بیرون بروید، آنگاه باید بگوئیم که قطعاً روز بسیار خوبی خواهید داشت. انرژی امروز کهکشان ها بدان معناست که شما آرامش و اعتماد به نفس لازم در کنار این فرد را دارید، حتی با آنکه به سختی یکدیگر را می شناسید. صحبت های شما حول و حوش مسائل جادویی و متافیزیکی خواهد بود و احساس خیلی خوبی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

یک نامه یا تماس تلفنی در مورد مسئله مالی که منتظرش بودید، امروز برقرار نمی شود. این شما را هل می کند و باعث می شود که بخواهید با افراد مسئول تماس بگیرید تا ببینید که موضوع از چه قرار است. اگر دیدید که شما را به افراد دیگر پاس می دهند تعجب نکنید. امروز روز خوبی برای هر نوع از ارتباطات نیست. تماس تلفنی شما بالاخره برقرار می شود. فقط باید یکی دو روز بیشتر منتظر بمانید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که یک رابطه خاص امروز با یک گفتگوی عمیق و طولانی آغاز می شود. فرد موردنظر احتمالاً به شما توصیه و راهنمایی خوبی می کند یا می خواهد به شما کمک کند تا بعد از بحرانی که داشتید دوباره سر پا شوید. دلیل به هم رسیدن شما هرچه باشد، به احتمال زیاد رابطه شما ادامه می یابد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به یک رویداد اجتماعی دعوت می شوید و احتمالاً دلتان نمی خواهد که در این رویداد شرکت کنید. افرادی که دعوت شده اند با شما سنخیتی ندارند و شما حس می کنید که این رویداد خسته کننده و حوصله سر بر است. در هر صورت بعضی فاکتورهای کاری و مالی وجود دارند که باعث می شوند بخواهید در این رویداد شرکت کنید. این عوامل چقدر برایتان مهم هستند؟ تماسها و رابط های شما چقدر اهمیت دارند؟ قبل از قبول یا رد دعوت به همه اینها فکر کنید. در جلسه ای که با افراد هم فکر خود دارید، شاید متوجه شوید که کسی هست که دیدگاه شما و ذهنیت بالای شما را تحسین می کند. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند که به خودتان ایمان داشته باشید و تماس ها و ارتباطات خود را گسترده تر کنید، زیرا به نظر می رسد که این کار کار درستی باشد. با آنکه رابطه شما در ابتدا رابطه ای پراحساس نیست، ولی به زودی این رابطه گرمتر می شود. شجاع باشید و فرد موردنظرتان را به قهوه یا چای دعوت کنید.

فال روزانه متولدین مهر


آیا حس می کنید امروز کمی بی حال و حوصله هستید؟ احتمالاً خودتان مسبب آن هستید. باید کمی سرعت خود را کم کنید با آنکه در حال حاضر چنین کاری ممکن به نظر نمی رسد. تا آنجا که می توانید استراحت کنید و تلاش کنید که خورد و خوراک شما سالم باشد. اگر لازم بود که کاری ضروری به انجام برسد کمک بگیرید. بدین ترتیب است که می توانید به سرعت کارهایتان را تمام کنید حتی اگر سطح انرژی شما بالا نباشد. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا بیرون بروید و اجتماعی شوید. شاید با افراد جالبی آشنا شوید. یک فرد خاص می تواند روشنایی و گرمای لازم را وارد زندگی تان کند، زیرا به نظر می رسد که هر دوی شما علایق و دیدگاه ها و نقاط مشترک زیادی دارید. این بیش از هر چیزی می تواند لبخند به لبان شما بیاورد و به شما چیزی برای امیدوار بودن در آینده بدهد.

فال روزانه متولدین آبان

یک دیدار از سوی یک دوست صمیمی یا شریک رمانتیک کمی به تأخیر می افتد. این کمی شما را ناامید می کند. شما می ترسید که این تأثیر به معنای آن باشد که این دیدار هرگز اتفاق نمی افتد، ولی اصلاً این طور نیست. دوست شما احتمالاً کارهایی برایش پیش آمده که باید آنها را ردیف کند. صبور باشید و تحمل کنید. همه چیز آنطور که می خواهید پیش خواهد رفت، ولی کمی زمان می برد. اگر اخیراً بعضی چیزها بین شما و عشقتان یعنی عزیزترین فرد زندگی تان سنگین و سخت بوده است، حالا باید انتظار داشته باشید که انرژی امروز کائنات گرما و شادی و سرزندگی را دوباره وارد زندگی تان کند. اگر هنوز هم چیزهایی هست که باید درباره آنها با هم حرف بزنید، پس این کار را بکنید تا دوباره ایمان شما به یکدیگر بازگردد و رابطه شما احیا شود. بدین ترتیب متوجه می شوید که هنوز هم علاقه زیادی به یکدیگر دارید.

فال روزانه متولدین آذر

مسائل کاری امروز شما را درگیر می کنند و صحبت های مهمی که باید انجام می دادید به موقع صورت نمی گیرند. از آنجائیکه شما اضطراب دارید که بالاخره مسائل را به نتیجه برسانید، ممکن است از ناامیدی و اضطراب خودتان را دیوانه کنید. با خودتان این کار را نکنید. کار دیگری پیدا کنید تا در مدتی که انتظار می کشید انجام دهید. بدین ترتیب زمان زودتر می گذرد. بدین نحو توانسته اید کار دیگری را هم تمام کنید. نگرانی اولیه شما رفع می شود ولی نه آن موقعی که انتظارش را داشتید. صبور باشید. انرژی امروز کهکشان ها شما را تشویق می کند تا جوک و لطیفه های خود را رو کنید و جذاب ترین لباس خود را بپوشید و به مهمانی بروید که همه اینها ارزشش را دارند زیرا به شما خیلی خوش می گذرد. اگر همیشه دلتان می خواسته که با کسی آشنا شوید که کمی ماجراجو، شوخ طبع و دیوانه باشد، پس منتظر چه هستید؟ شاید حالا وقت آن باشد که این فرد را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

سفرهای کوتاه در شهر محل زندگی تان امروز بخاطر فاکتورهایی که فراتر از کنترل شما هستند تقریباً ناممکن می شوند، شاید ترافیک باشد، یا جاده در حال ساخته شدن باشد یا هر دو. اگر کارهایی هست که باید انجامشان دهید، آنها را برای زمان دیگری بگذارید. اگر می توانید و برایتان مقدور است، پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری نمائید. اگر لازم است که با خودرو بیرون بروید، حتماً موسیقی محبوب خود را همراه داشته باشید تا وقتی که در ترافیک هستید بیکار نمانید. در غیر اینصورت در روزی مانند امروز که سراسر کسل کننده است دیوانه خواهید شد. گاهی اتفاق می افتد که یک در بسته می شود و در دیگری باز می شود. شاید امروز همین سناریو رخ دهد. وقتی که یک رابطه یک فصلی از یک رابطه خاص پایان می یابد، رابطه یا فصل جدیدی آغاز می شود. امروز یک اتفاق برایتان حس عالی صمیمیت و خوشحالی به همراه دارد و دل شما را به روی احتمال آینده ای بهتر باز می کند.

فال روزانه متولدین بهمن


امروز روزی نیست که شما به کارهای اداری و کاغذبازی بپردازید، به خصوص اگر این کارها شامل پول و امور مالی باشد. پروسه های ذهنی شما کندتر از گذشته هستند و شاید متوجه شوید که شما به آسانی حواستان پرت می شود. حال و روحیه شما هم چندان خوب نیست و شاید بهتر باشد که چند روز صبر کنید و بعد به وظایفی که دارید رسیدگی کنید. اگر کارتان ضروری است، کمک بخواهید. بدین ترتیب تمرکز و دقت بیشتری خواهید داشت. انرژی امروز کهکشان ها شما را تشویق می کند که نسبت به شرایط متافیزیکی یک رابطه خوب فکر کنید زیرا این رابطه جنبه های معماگونه زیادی دارد. ملاقات با دیگران که تجربه های اینچنینی دارند به شما کمک می کند تا بعضی مسائل را از دیدگاه دیگری بررسی کنید که قبلاً هرگز به مغزتان خطور نکرده بود ولی حالا از اهمیت بیشتری برخوردار است. تنها کاری که باید بعد از آن بکنید این است که دانش نویافته خود را عملی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند


ارتباط با شرکا امروز آنقدر ضعیف می شود که می توان گفت به صفر می رسد. اکنون زمان آن نیست که شما مذاکرات و گفتگوهای مربوط به یک قرارداد را انجام دهید زیرا این کار بر آینده شما تأثیر عمده ای می گذارد. حال و روحیه کلی شما خوب نیست، پس امروز هر تصمیمی که بگیرید انعکاسی از این روحیه است. شاید بهتر باشد که چند روز صبر کنید تا همه چهارچوب ذهنی مثبت تری داشته باشند. صبر داشته باشید. اگر منتظر فرصتی هستید تا با عشق خود بیرون بروید و یک شب خوش و خرم را سپری کنید، پس باید از انرژی امروز کائنات استفاده کنید و کارها را کم کرده و به خودتان برسید. این برای هر دوی شما از هر کار دیگری بهتر است، زیرا شما واقعاً به کمی استراحت و آرامش نیاز دارید. این کار را جزو وظایف خود قرار دهید و در تقویم روزانه خود یادداشت کنید. یک شب و یک روز استراحت در هفته برای هر کسی لازم است.


ویدیو : فال روزانه 06 / 01 / 1393