فال روزانه 05/ 09 / 1393 :     فال روزانه 05/ 09 / 1393فروردیننیمه اول روز ...




   
فال روزانه 05/ 09 / 1393

فروردین


نیمه اول روز را برای انجام کارها و رسیدگی به مسوولیت های خود اختصاص دهید. همه جزئیات را با دقت بررسی کنید. این سخت کوشی برای آینده شما لازم است. بعدازظهر را نیز با دوستان یا خانواده به صحبت بپردازید. در کنفرانس ها یا رویدادهای کاری شرکت کنید. بخشی از وقتتان را با عشقتان سپری کنید و با او در مورد اهداف بلندمدت خود حرف بزنید. اگر هم مجرد هستید از میان دوستان خود فردی که با او راحتی بیشتری دارید را انتخاب کنید و سعی کنید بیشتر به او نزدیک شوید.
 
اردیبهشت

برای آرزوهای خود مسیر مشخص کنید. در طول صبح افکارتان را به واقعیت ترجمه کنید. برای آنها تصویر سازی کنید. حتی می توانید یک تخته بخرید و روی دیواری که همیشه می بینید، افکارتان را بنویسید و جلوی هر کدام که انجام شد تیک بزنید. در جمع های کاری از اینکه حرف هایتان را بزنید هراس نداشته باشد. همه انسان ها سرشار از ایده هستند و باید از آنها استفاده کنید. بعدازظهر را با دوستان بیرون بروید. شاد باشید و در طول تفریحات به ناراحتی ها فکر نکنید. برای خرج های مالی محدودیت ایجاد کنید تا بتوانید در یک کار مناسب سرمایه گذاری کنید.

خرداد

فکرهای مالی خوبی در سرتان می چرخد اگر می خواهید بهترین استفاده را از آنها داشته باشید، باید تحقیق کنید و از کارشناسان این امر کمک بگیرید. منابع قابل اعتماد برای سرمایه گذاری را پیدا کنید. برای اینکه موفق شوید و ضرر نکنید لازم است تغییراتی در دیدگاه و شهامت خود ایجاد کنید. هر کاری ریسک دارد و باید سختی آن را تحمل کنید تا به هدفی که در ذهنتان هست برسید. از نظر اخلاقی کمی جدی هستید. شاید تکرار همیشگی مسایل شما را به نوعی بی انگیزه گی رسانده باشند اما مقاومت کنید و بدانید خودتان هستید که همه چیز را تغییر می دهد. با عشقتان مهربان تر باشید و سطح توقعات خود را پایین بیاورید.

تیر

همه مسایل را باید امروز برای خود شفاف سازی کنید. از اینکه همه چیز روی هم جمع شوند جز اینکه خودتان ضرر کنید، هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود. برنامه ریزی و آینده نگری جزو ملزومات آینده شما هستند. نسبت به آنها بی اعتنا نباشید. لعد از کار در جمع افرادی حاضر شوید که می توانند کمک های فکری به شما بدهند. بخشی از روز را هم به گقت و گو با دوستان اختصاص دهید تا از رکود و تکرار زندگی دور شوید. عشقتان دوست دارید بیشتر روی رابطه هات متمرکز باشید و وقت بیشتری را به او اختصاص دهید. توقع بی جایی هم نیست. شور و هیجان به زندگی خود ببخشید و بگذارید با همه وجود درک کند که دوستش دارید.

مرداد

جزئیات امروز بسیار مهم هستند. از کنار هیچ مساله ای ساده نگذرید. از حمایت و همفکری دیگران استفاده کنید. کمک های آنها را به منزله دخالت ندانید. باید به همه کارها سرو سامان بدهید. وقتش رسیده که توجه خود را روی مسایل شخصی بگذارید. رابطه عاطفی خود را آنالیز کنید و سعی کنید خوبی ها و مسایل خوشحال کننده آن را در ذهن پررنگ تر کنید. باشگاه بروید و ورزش کنید. این را بدانید هر چه جسم شما در سلامت بیشتری باشد، حال درونی و روحی شما نیز بهتر خواهد بود.

شهریور

در نیمه اول روز ذهنتان را روی کار و رسیدگی به مسایل عقب افتاده متمرکز کنید. بعداز کار را نیز در حوزه هنری فعالیت کنید. به گالری بروید یا با دوستان در مورد موضوعات هنری حرف بزنید. وقتتان را به بهترین کل مدیریت و از آن استفاده کنید. امروز توان به انجام رساندن همه پروژه های کاری خود را دارید. در ارتباط های خود با دیگران در مورد خود حرف بزنید و از اینکه آنها شخصیت واقعی شما را بشناسند هراسی نداشته باشید. با افکار خوبی که در سر دارید می توانید تغییرات بزرگی ایجاد کنید. زندگی عاطفی شما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. با هیجان و مهربانی، محبت میان خود و عشقتان را بیشتر کنید. نگرانی های بیهوده را دور بریزید و به اکنون بیندیشید.

مهر

دوست دارید در خانه بمانید و به کارهای شخصی خود برسید. اما ابتدای صبح را باید به شغلتان اختصاص دهید تا کارها روی هم جمع نشوند. پس از آن با خانواده هم کلام شوید. حس سازگاری و درک شما با اعضای خانه بسیار زیاد است. خلاقیت شما امروز زیاد است. از آن برای خلق اثر هنری بهره بگیرید. امروز باید با صدای بلند زندگی کنید و هیجان زیادی داشته باشید. اگر عصر احساس تنهایی داشتید به دوستان خود زنگ بزنید و با آنها بیرون بروید. در خانه ماندن فقط انرژی های شما را پایین می آورند. یا با عشقتان برنامه تفریحی ترتیب دهید و حسابی در کنار هم شاد باشید.

آبان

نیمه اول روز را به قرارهای مهم کاری و رسیدگی به شغل خود اختصاص دهید. بعدازظهر را نیز حسابی استراحت کنید. در خانه آشپزی کنید  و از گپ و گفت با اعضای خانه لذت ببرید. هم خودتان به آنها انرژی خوب می دهید و هم از آنها حس عالی دریافت می کنید. قلبتان روشن و سرشار از مثبت نگری است. بنابراین فعال تر باشید و با همسایه ها تعامل داشته باشید. دورهمی های خانوادگی ترتیب دهید. از این همه انرژی که وجود دارد برای جا کردن خودتان در قلب دیگران بهره بگیرید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم جاهایی بروید که حالتان را بهتر می کند.

آذر

زمان برنامه ریزی های مالی فرارسیده است! باید درآمد خود را با خرج هایتان تطبیق دهید. اگر در سر دارید که کارهای جدیدی آغاز کنید باید به بودجه تان توجه بیشتری داشته باشید. با افراد کارشناس مشورت کنید و در مسیری قدم بگذارید که کمترین خطا را دارد. در محل کار با همکاران طوفان فکری راه بیندازید و از صحبت های آنها کلی ایده برای خود در بیاورید. ارتباط های خود را از حالت روتین و همیشگی خارج کنید. اگر مجرد هستید، در دنیای اینترنت می توانید آشنایی اولیه با فرد مورد علاقه تان را رقم بزنید و سپس به مرور به هم نزدیک شوید.

دی

من، من، من! امروز فقط خودتان را قبول دارید و می خواهید حرف های خود را به کرسی بنشانید. اما این مساله در کار چندان خوب نیستو با دیگران همفکری و همکاری داشته باشید. بعدازظهر را هم روی مسایل مالی متمرکز شوید. وسایلی که برای خانه نیاز دارید را بخرید. البته همیشه کیفیت را بر قیمت ترجیح دهید تا ضرر نکنید. امروز باید به نیمه دیگر خود توجه ویژه ای داشته باشید. در این مدت به دلیل مسایل کاری از هم دور شده بودید و باید این غیبت را جبران کنید. راهکار آن هم درک دوطرفه است تا بتوانید موجبات خوشحالی بیشتر او را فراهم کنید.

بهمن

از صبح که بیدار می شوید، حجم بزرگی از کار بر سرتان ریخته است. استرس نداشته باشید و با زمان بندی، همه آنها را تا عصر تمام کنید. پس آن را نیز به خانه بروید و در کنار اعضای خانواده، یک شب عالی و سرشار از انرزی را تجربه کنید. باید مراقب احساسات خود باشید. شاید فشار کاری ابتدای صبح کمی عصبیتان کند اما باید آنها را کنترل کنید. هر حرفی را به زبان نیاورید. در مقابل عشقتان فقط لبخند بزنید و بگذارید عشق او موجب آرامش روح شما نیز بشود. هر چه به ساعات پایانی شب نزدیک شوید، احساسات مثبت بیشتری خواهید داشت.

اسفند


همکاری و همفکری با اطرافیان لازمه موفقیت های امروز شما هستند. به توسعه ارتباط های خود فکر کنید. در نیمه اول روز باید کارها و مسوولیت های خود را به اتمام برسانید و در انتهای روز، با افرادی که حالتان را خوب می کنند قرار بگذارید و بیرون بروید. تفریحو هم صحبتی با دوستان یا اعضای خانواده انرژی های لازم برای برنامه ریزی های درست مالی را به شما می دهد. حتی می توانید با کمک آنها پول های خود را در جای درست سرمایه گذاری کنید. در مورد علاقه مندی های واقعی خود با عشقتان حرف بزنید.


ویدیو : فال روزانه 05/ 09 / 1393