فال روزانه - سه شنبه 26 مرداد 1389 :   ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 26 مرداد 1389 فال ...



 

ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 26 مرداد 1389
فال روزانه شنبه 23 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 19 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 30 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:  شما احساس می‌كنید كه آرزوهای خیلی جاه‌طلبانه جزو بهترین اهداف شما به حساب می‌آیند. لازم نیست كه توقعات خود را پایین بیاورید؛ آنچه كه اهمیت دارد این است كه باید خلاقیت خود را بیشتر كرده و كارهایی را انجام دهید كه از نظر روانی احساس خوبی در شما ایجاد كنند. چیزهایی كه برایتان مهم هستند فرار نمی‌كنند؛ آنها همین جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جدیدی كه كسب می كنید دوباره بهشان رسیدگی كنید.

فال روزانه سه شنبه 26 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 16 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 12 مرداد 95
فال روزانه شنبه 2 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 26 مرداد 1395 , فال روزانه شنبه 9 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز در خانه شما و همچینن در خانه مربوط به مسائل شغلی‌تان كسوف رخ می‌دهد، بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود كه خودتان را برای یك حركت خیلی حرفه‌ای آماده كنید و یا نقش خود در جامعه را اصلاح كنید. اما هر كدام از این كارها راكه انجام بدهید، تأثیرات غیر قابل پیش بینی در فعالیت‌های افراد خانواده‌تان خواهد گذاشت، چرا كه این دو موضوع به هم مرتبط هستند. بنابراین به تنهایی تصمیم‌گیری نكنید؛ كسانی را كه تصمیم‌گیری‌های شما بر زندگی آنها تأثیر می‌گذارد را هم در تصمیم‌گیری‌هایتان شركت دهید.

فال روزانه سه شنبه 5 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 05 مرداد 1395 , فال روزانه سه‌شنبه 19 مرداد 95
فال روزانه شنبه 30 مرداد 9 , فال روزانه شنبه 30 مرداد 1395 , فال روزانه سه شنبه 9 آذر 95

فال روز متولدین خرداد: امروز شما چیز جدیدی یاد می‌گیرید كه برایتان سود و منفعت معنوی و سیاسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد كشید كه شما قلباً این موضوع را بپذیرید. مطالعات اخیر شما تا حدودی ذهنتان را باز كرده و بهتان كمك می‌كند كه به زندگی با دید متفاوتی نگاه كنید؛ بنابراین شما ایده‌های جدید را جذب می‌كنید. خوشبختانه علایق جدید شما خواسته‌هایتان را بهتان یادآوری كرده، شما را آگاه می‌كند و به زندگی‌تان نیز معنا می‌دهد.

فال روزانه سه شنبه 16 آذر 95 , فال روزانه پنجشنبه 14 مرداد 95 , فال روزانه دوشنبه 18 مرداد 95
فال روزانه شنبه 13 شهریور 95 , فال روزانه سه شنبه 16 شهریور 95 , فال روزانه سه شنبه 2 آذر 95

فال روز متولدین تیر: امروز نشانه شما نسبت به ماه بیشتر از نشانه‌های دیگر حساس‌ شده است، بنابراین در هشتمین خانه شما- یعنی خانه دگرگونی و تغییر شكل كسوف رخ داده و ناراحتی روحی عمیق شما  بیرون كشیده می‌شود. این اتفاق بر روی احساس بدی كه نسبت به خود دارید عمیقاً تأثیر خواهد گذاشت و این تغییر حال حتی بر شرایط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهایت اگر شما بخواهید از اسرار سر در بیاورید، این تغییر شكل و دگرگونی برای شما مفید واقع خواهد شد.

فال روزانه یکشنبه 24 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 9 شهریور 95 , فال روزانه شنبه 26 تیر 95
فال روزانه دوشنبه 4 مرداد 95 , فال روزانه چهارشنبه 27 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 29 تیر 95

فال روز متولدین مرداد: امروز ماه به طور كامل بر هفتمین خانه شما- یعنی خانه دوستان و همكاران- سایه می‌افكند و این اتفاق كاملاً مورد مخالفت خورشید ماه اسد قرار می‌گیرد. بنابراین در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی كه باعث تغییر دادن فعالیت‌های مربوط به روابط كاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد كرد.

فال روزانه جمعه 22 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 6 شهریور 95 , فال روزانه پنج شنبه 20 آبان 95

فال روزانه یکشنبه 31 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 27 شهریور 95 , فال روزانه شنبه 5 تیر 95

فال روز متولدین شهریور: امروز ممكن است اثرات كسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اینكه اثرات قوی و زیركانه آن ممكن است فقط در ضمیر ناخودآگاه حس شود. شما امروز خیلی به اهداف خود اطمینان ندارید، برای اینكه دیگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گویند كه چه خواسته‌هایی دارند. بگذارید این چرخه‌های بی‌پایان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببرید. هم اكنون تأثیری كه استراحت كردن بر شما می‌گذارد، خیلی بیشتر از انجام دادن یك كار بخصوص است.

فال روزانه یکشنبه 3 مرداد 95 , فال روزانه پنجشنبه 21 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 8 تیر 95

فال روزانه چهارشنبه 20 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 13 آذر 95 , فال روزانه شنبه 3 مهر 95

فال روز متولدین مهر: امروز روز عشق ورزیدن است و كسوفی كه رخ داده است برایتان چندین اتفاق شگفت‌انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینكه شما دیگران را به طور واقع بینانه‌ای ارزیابی نمی‌كنید، ولی می‌توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نكنید كه در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.

فال روزانه جمعه 1 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 20 شهریور 95 , فال روزانه دوشنبه 25 مرداد 95
فال روزانه سه شنبه 20 مهر 1395 , فال روزانه چهار شنبه 21 مهر 1395 , فال روزانه شنبه 17 مهرماه 1395

فال روز متولدین آبان: در حالیكه شما از فكر كردن به خاطرات گذشته دست كشیده‌اید، باز هم احساس بیهودگی می‌كنید. ولی اگر بخواهید به خود تكانی بدهید، یادآوری فكر و خیالات قدیمی پالایش كننده خواهد بود. كسوف كردن ماه در برج دلو آینده‌نگر به شما این توانایی را می‌دهد كه به سرعت آسیب‌های احساسی قدیمی خود و همچنین دید منفی باقیمانده در وجودتان را بهبود ببخشید. خوشبختانه یك تجربه شگفت‌انگیز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان كمك كند، بنابراین شما می‌توانید از عشق و محبتی كه دور و برتان هست لذت ببرید.

فال روزانه چهار شنبه 14 مهر 1395 , فال روزانه شنبه 27 شهریور 1395 , روزنامه های روز شنبه 9 مرداد 95

فال روزانه شنبه 01 آبان 1390 , فال روزانه یکشنبه 17 مرداد 95 , فال روزانه سه شنبه 2 شهریور 95

فال روز متولدین آذر: با ایجاد شدن كسوف ماه در سومین خانه شما - یعنی خانه ارتباطات - نسبت به همیشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر دیگران خواستند با شما در مورد ایده‌ها و تفكراتشان صحبت كنند، شما باید به نیازهای خودتان هم توجه كنید. وقت بیشتری را به فعالیت‌های لذت بخش، مثل كار كردن در باغ و یا باغچه خانه‌تان و یا تغییر دكوراسیون یكی از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهید تا زندگی‌تان را زیباتر كنید.

فال روزانه سه شنبه 02 آذر 1395 , طالع بینی روزانه شنبه , فال روزانه سه شنبه 23 شهریور 95
فال روزانه 23 شهریور 1395 طالع بینی امروز سه شنبه 23 شهریور 95 , فال روزانه چهارشنبه 13 مرداد 95 , فال روز پنج‌شنبه 21 مرداد 1395

فال روز متولدین دی: اگر شما زیاد به جزئیات توجه نكنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌كنید كه فرد پولداری هستید، ولی چون ماه در دومین خانه شما كه با مسائل مالی ارتباط دارد كسوف كرده است، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنید. همچنین نزدیكی و مجاورت با نپتون پوشیده در مه افكار شما را مغشوش می‌كند و شما را وسوسه می‌كند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید كه واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر كنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری كنید.

فال روزانه جمعه 15 مرداد 95 , فال روزانه شنبه 29 آبان 1395 , فال روزانه شنبه 6 آذر 95
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز كسوف كامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از یك طرف شما می‌دانید چه می‌خواهید و اعتقاد دارید كه كاملاً هم استحقاقش را خواهید داشت. از طرف دیگر نظرات یك نفر دیگر در مورد زندگی شما می‌تواند زندگی‌تان را آشفته و پریشان كند. حواستان باشد كه بر مشكلات ناراحت كننده سرپوش نگذارید تا روابط‌تان تیره و تار نشود. برملا كردن و بر زبان آوردن همه چیز، استراتژی معقولی برای برطرف كردن استرس‌های پنهانی است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شاید شما هنوز برای اینكه دیگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشید. اما فراموش نكنید امتناع كردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشیدن به روابط‌تان باشد. اگر شما برای اینكه می‌خواهید اول تصمیم خود را بگیرید، بحث‌های مهم را به تعویق انداخته‌اید، باید اول این دیوارها را خراب كنید و بعد تصمیم‌گیری كنید. باوجود این شما فقط پشت گوش می‌اندازید و امروز و فردا می‌كنید؛ ولی برای تبادل نظر كردن امروز بهتر از فردا است.

اسفند


ویدیو : فال روزانه - سه شنبه 26 مرداد 1389