فاصله ده هزار ریالی قیمت سکه در سررسید فروردین با بازار نقدی/انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها :



کاهش قیمت اینترنت , کاهش قیمت خودرو , قیمت بات تایلند در بازار تهران

یک کارشناس معاملات آتی سکه خبر داد

فاصله ده هزار ریالی قیمت سکه در سررسید فروردین با بازار نقدی/انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها

یک کارشناس معاملات آتی با بیان اینکه با توجه به کاهش قیمت سکه، فاصله سررسید فروردین با بازار نقدی به ده هزار ریال رسید، گفت: سکه در سررسیدهای اردیبهشت و خرداد در آخرین روز معاملاتی«11 فروردین» با 17/1% و 45/1% کاهش معامله شد.خبرگزاری فارس: فاصله ده هزار ریالی قیمت سکه در سررسید فروردین با بازار نقدی/انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها

محمد حسن تسلیمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه فاصله قیمتی سکه در بازار نقدی با سررسید فروردین ماه به صفر رسیده است، اظهار داشت: سررسید فروردین طی روزهای گذشته با روند نزولی متوالی به قیمت بازار نقدی رسید.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سکه در بازار نقدی یک میلیون و 350 هزار تومان معامله می‌شود که این قیمت در سررسید فرودین در پایان معاملات آتی سکه نیز مشاهده شد به طوریکه هم‌اکنون فاصله قیمتی میان سررسید فروردین و بازار نقدی سکه وجود ندارد.

تسلیمی خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات نیز با توجه به روندی که طی می شود، فروش بیش از تقاضا خواهد بود و تا قبل از مذاکرات آلماتی این روند ادامه خواهد داشت.

این کارشناس معاملات اتی سکه با تأکید بر اینکه بازگشت اونس جهانی طلا به کانال 1500 بر قیمت‌ها تأثیرگذار بود، گفت: همه عوامل مؤثر بر بازار هم‌اکنون شرایط نزولی را در بازار رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: در آخرین روز معاملاتی سکه آتی، سررسیدهای اردیبهشت و خرداد به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و 375 هزار تومان و یک‌میلیون و 410 هزار تومان داد و ستد شد.

به گزارش فارس، سکه در سررسیدهای فروردین، اردیبهشت و خرداد در معاملات دهم فروردین ماه به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و 362 هزار تومان، یک میلیون و 393 هزار تومان و یک‌میلیون و 432 هزار تومان معامله شد که این قیمت‌ها در روز آتی هر کدام به ترتیب با  0.8، 1.17 و 1.45 درصد کاهش مواجه شد./فارس

 

 


ویدیو : فاصله ده هزار ریالی قیمت سکه در سررسید فروردین با بازار نقدی/انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها