فارن‌پالیسی: تلاش کاخ سفید برای جلوگیری از تشدید تحریم‌های ضدایرانی در نشست محرمانه با کنگره :



برای جلوگیری از سفید شدن مو , بهترین روش برای جلوگیری از سفید شدن موی سر , قرص برای جلوگیری از سفید شدن مو

فارن‌پالیسی گزارش داد
تلاش کاخ سفید برای جلوگیری از تشدید تحریم‌های ضدایرانی در نشست محرمانه با کنگره

کاخ سفید در یک نشست محرمانه با کنگره تلاش کرده قانونگذاران آمریکایی را متقاعد کند از تلاش‌ برای تشدید تحریم‌های ضدایرانی دست بردارند.

 به گزارش فارس، مجله آمریکایی فارن‌پالیسی گزارش داده دولت اوباما در تلاش است تلاشهای کنگره برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران را متوقف کند.

این مجله آمریکایی گزارش داده وندی شرمن، معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا که سرپرستی هیئت مذاکره‌کننده آمریکایی در گفت‌وگوهای ایران با 1+5 به عهده داشت در خلال یک نشست محرمانه تلاش کرده نمایندگانی از کنگره که نگران تمایل دولت آمریکا برای مذاکره با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور بوده‌اند را آرام کند.

فارن‌پالیسی افزوده قانونگذاران آمریکایی ظاهراً پس از صحبت‌های وندی شرمن «آرام به نظر می‌رسیده‌اند.»

در این نشست، اعضای کمیته‌های مختلف مجلس نمایندگان ـ از جمله کمیته اطلاعات، کمیته امور خارجی و کمیته خدمات مالی ـ حضور داشته‌اند.

این نشست محرمانه با تلاشهای لابی‌گران «کمیته امور عمومی آمریکا ـ اسرائیل» (آیپک) همزمان شده است که می‌خواهند نمایندگان کنگره را به اتخاذ مواضع تند در این موضوع وادار کنند. این گروه طرفدار رژیم صهیونیستی هفته گذشته یادداشتی به نمایندگان کنگره فرستاد و در آن تأکید کرد ایران حق غنی‌سازی اورانیوم را ندارد.

ایران از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) است که به این کشور حق غنی‌سازی اورانیوم برای مصارف صلح‌آمیز را می‌دهد. در مقابل، رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است که از امضای پیمان ان‌پی‌تی اجتناب کرده است.

الیوت انگل، از نمایندگان ارشد کنگره و از اعضای کمیته روابط خارجی که از منتقدان سرسخت برنامه هسته‌ای ایران هم هست پس از پایان این نشست گفت: «از این نشست راضی هستم.»

وی افزود: «فکر می‌کنم این نشست خیلی خوب برگزار شد.»؛ انگل در عین حال تأکید کرد او همچنان بر این باور است که آمریکا از اعمال فشار بر ایران، تا زمانی که این کشور برنامه هسته‌ایش را رها نکند، کوتاه نیاید.

وی تأکید کرد: «در این جلسه انها نظراتی مطرح کردند که من نمی‌توانم به شما بگویم؛ اما من فکر می‌کنم ارزش دارد با ایرانی‌ها گفت‌وگو کنیم و ببینیم آیا حرفهای آنها واقعی است یا خیر./فارس

 


ویدیو : فارن‌پالیسی: تلاش کاخ سفید برای جلوگیری از تشدید تحریم‌های ضدایرانی در نشست محرمانه با کنگره