فارس: اگر تخریب‌ها علیه قالیباف ادامه یابد اسناد تخلفات محسن هاشمی در مترو را منتشر می‌کنیم :



انتشار عکس دختر بد پوشش برای تخریب قالیباف , عکس دختر بد پوشش برای تخریب قالیباف , محسن چاوشی آن ویدیو را منتشر کردم

عضو شورای چهارم شهر تهران: اگر تخریب‌ها علیه قالیباف ادامه یابد اسناد تخلفات محسن هاشمی در مترو را منتشر می‌کنیم

یکی از منتخبین شورای چهارم شهر گفت: در صورتی که ستاد سیاسی _رسانه ای تخریب علیه محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران به اتهامات زنی بی پایه خود ادامه دهد، اسنادی درباره شبهات موجود در عملکرد مدیریت محسن هاشمی در مترو را منتشر می‌کنیم.

یکی از منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال تخریب محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران هستند، گفت: قالیباف نامزد نهایی اصولگرایان است و عده‌ای دست به تخریب هدفمند وی می‌زنند.

وی تأکید کرد اگر این تخریب‌ها ادامه پیدا کند در خصوص مدیریت محسن هاشمی در زمان مترو مطالبی را در جلسه شورای شهر عنوان کرده و همچنین در اختیار رسانه‌ها هم قرار می‌دهیم.

این عضو شورای شهر بیان کرد: در نظارت‌های به عمل آمده ابهامات متعددی در خصوص مدیریت محسن هاشمی در مترو ملاحظه شد. با رفتن محسن هاشمی از مترو برای جلوگیری از تنش و حفظ حریم‌ها نتایج این نظارت‌ها منتشر نشد ولی در صورتی که این تخریب‌ها ادامه یابد این اسناد را منتشر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای به صورت کاملاً سازماندهی شده اقدام به تخریب قالیباف می‌کنند، گفت: اعضای اصولگرای شورای شهر تهران تمایل دارند در روند انتخاب شهردار صرفاً بر توانایی ها و کارآمدی اثبات شده نامزد مورد نظر خود یعنی دکتر قالیباف تکیه و تاکید دارند. اما در صورتیکه که  ستاد تخریب رسانه‌ای اصلاح طلبان به کار خود را ادامه دهند اسناد و مدارکی از مشکلات موجود در مترو در زمان محسن هاشمی را مننتشر خواهیم کرد./فارس

 


ویدیو : فارس: اگر تخریب‌ها علیه قالیباف ادامه یابد اسناد تخلفات محسن هاشمی در مترو را منتشر می‌کنیم