غوغای رنگ‌های جدید در دنیای چادر مشکی : طراحی جدید چادر، قصدی برای تغییر پوشش ...


طراحی جدید چادر، قصدی برای تغییر پوشش نیست، بلکه تلاشی است برای به‌روزرسانی آن، که نوعی ارزش‌گذاری و متناسب کردن چادر با زندگی روزمره است. لازم است طراحان و هنرمندان ایرانی، نیاز جامعه را شناسایی و با به‌کارگیری خلاقیت، آن را برطرف کنند.




مجله الف لام میم: ویژگی اصلی چادر پوشیدگی آن است. با توجه به پر رنگ شدن نقش بانوان در اجتماع نیاز به طرح‌های جدید چادر احساس می شود. بعد از حفظ   خصلت های بنیادی کار یک طراح باید  بررسی کاربردهای گوناگون چادر باشد و با در نظر گرفتن آن ها دست به طراحی زند.

طراحی جدید چادر، قصدی برای تغییر پوشش نیست، بلکه تلاشی است برای به‌روزرسانی آن، که نوعی ارزش‌گذاری و متناسب کردن چادر با زندگی روزمره است. لازم است طراحان و هنرمندان ایرانی، نیاز جامعه را شناسایی و با به‌کارگیری خلاقیت، آن را برطرف کنند. امیدواریم چادرهای جدید، برطرف‌کننده نیاز بانوان امروزی باشند.

فروش چادر مشکی , انواع چادر مشکی , جنس انواع چادر مشکی

چادر فیروزه‌ای باران

پارچه حریر فیروزه‌ای، با آستر شیری، همراه نواردوزی نقره‌ای، حسی از آرامش و آراستگی را به چادر داده است. این کار، مناسب چادر میزبان، طراحی شده است.



دنیای چادر , طرحهای چادر مشکی , انواع چادر مشکی مجلسی

چادر طرح‌دار باران

طرح این چادر، مانند چادر مشکی بخش مجلسی است. همان‌طور که تصویر این دو چادر نشان می‌دهند جنس، طرح و رنگ پارچه، تاثیر زیادی بر کار تمام‌شده و مورد استفاده می‌گذارد. به همین دلیل، طراحان لباس و مصرف‌کنندگان آن باید دقت لازم را در انتخاب پارچه، بر اساس نوع کاربرد لباس، داشته باشند.



اخبار جدید دنیای بازیگران , مشکی جدید طراحان , نمونه هایی از چادر های جدید

چادر خلیج فارس

خلیج‌فارس، همان الگوی چادر عربی است؛ با این تفاوت که از روی شانه استفاده می‌شود و یک شال به آن اضافه شده است. نوارهایی که از روی سرشانه تا امتداد مچ دست و پایین چادر دوخته شده‌اند، به خلیج‌فارس، جلوه‌ای خاص بخشیده‌اند.



چادر جشن تکلیف جدید , فواید دین در دنیای جدید و نوین , چادر ملی جدید

چادر مشکی باران

چادری با پارچه نفیس که استفاده از نگین به عنوان تزیینات، باعث مناسب شدن آن برای استفاده در مجالس شده است.


ویدیو : غوغای رنگ‌های جدید در دنیای چادر مشکی